normaal gesproken word bij eenehden de naam regiment/bateljon gebruikt maar het 17de is een garderegiment, ofwel een ere-regiment. Bij prinsjesdag enzo krijgen wij dus een plekje op het binnenhof toe gewezen.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:10 schreef krakkemieke het volgende:
Gewoon met schietgeweren dus? En alleen de naam is een eretitel? Of begrijp ik het verkeerd?
quote:
Een van mijn favo bandsquote:Op maandag 1 februari 2010 20:25 schreef krakkemieke het volgende:
Bedankt Sunny!
Mooi nummer trouwens, ik kende niks van die band.
Ho! Dus jij zit daarbij! Dat is wel bijzonder.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:25 schreef Braamyo het volgende:
[..]
normaal gesproken word bij eenehden de naam regiment/bateljon gebruikt maar het 17de is een garderegiment, ofwel een ere-regiment. Bij prinsjesdag enzo krijgen wij dus een plekje op het binnenhof toe gewezen.
Ook wel dat het Garderegiment is opgericht in de tweede wereldoorlog, gevormd uit militaire die aan de aanvallen van de duitsers konden ontkomen. En zijn toen in groot britannië samengevoegt tot het 17de GFPI, Aangevuld met 100 amerikanen omdat het Garderegiment anders te klein was en niet ingezet kon worden.
Ze hebben o.a. meegedaan aan de landing bij normandië, een prestatie die zich uit in traditie. Namelijk, iedere soldaat die de fuseliers-test haalt en het recht krijgt zijn oranje-blauwe patje te dragen. Dient de fuselier nog doorwaat te worden door vanaf een boot het water in te worden gelaten en op eigen kracht naar de kant te zwemmen.
Ik heb al heel lang geen nieuwe muziek gehoord na 1990 of ik heb het verdrongen. Uitzonderingen zijn SOD en Diamond Head.......quote:Op maandag 1 februari 2010 20:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Een van mijn favo bandsDit nummer is al wel heel oud..
exact, alleen hebben we wat meer tradities dan anderequote:Op maandag 1 februari 2010 20:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ho! Dus jij zit daarbij! Dat is wel bijzonder.
Maar is het verder een gewoon infanterie onderdeel wat betreft de taken die ze doen?
Zonde, er is zoveel goeds gemaakt na 1990quote:Op maandag 1 februari 2010 20:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang geen nieuwe muziek gehoord na 1990 of ik heb het verdrongen. Uitzonderingen zijn SOD en Diamond Head.......
Uiteraardquote:Op maandag 1 februari 2010 20:26 schreef TAV74 het volgende:
Faith no More, dit moet wel een goed topic worden
Dat begrijp ik hoor, dat zijn gewoon grote schietgeweren.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:30 schreef Braamyo het volgende:
Als aanvulling op het schietgeweer
De pantzer infanterie werkt met (zoals het in de burger genoemd zou worden) tanks die soldaten vervoeren. en we maken o.a. gebruik van een zeer breed arsenaal aan wapens
o.a.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat begrijp ik hoor, dat zijn gewoon grote schietgeweren.
Je draagt een bandana? Lijkt me idd een heel bijzonder moment!quote:Op maandag 1 februari 2010 20:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Krakke: even doorspoelen naar 2.30 ongeveer! Dan zie je een van mijn tofste ervaringen
Technisch gesproken is het een buffquote:Op maandag 1 februari 2010 20:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je draagt een bandana? Lijkt me idd een heel bijzonder moment!
* krakkemieke Mompelt iets over zo'n moment met Metallica.....
LIjkt me wel geweldig om mee te maken zoietsquote:Op maandag 1 februari 2010 20:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Technisch gesproken is het een buffMaar ja, dat ben ik dus.. Dood eng.. krijg er nu nog buikpijn van als ik het terug zie
![]()
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
LIjkt me wel geweldig om mee te maken zoiets
Je bent beroemd!quote:Op maandag 1 februari 2010 20:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
was het ook!! Werd daarna herkend door mensen die me op de grote schermen rond het podium gezien hadden
![]()
Die vriend van me stond me aan te wijzen.. grrrrrquote:Op maandag 1 februari 2010 20:47 schreef krakkemieke het volgende:
Ik weet niet wat een buff is. Maar je wordt overvallen imho en je doet het leeeeeeeeuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |