Nee zijn gewoon dezelfde acteurs en sommige zelfde karakters maar dan in de USAquote:Op maandag 1 februari 2010 19:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Little Britain USA klinkt als een foute remake.
Is al gefixt.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee zijn gewoon dezelfde acteurs en sommige zelfde karakters maar dan in de USA![]()
En waarom de neuk zet je je OP in de tweede post en niet in de Openings Post?
Oh en leuke TT wel man![]()
Zwabber, ik ga het zo proberen.
Rijst moet eerst helegaar goed afkoelen.
Hoe hebbie dan die bandjes dr omheen gepriegeld?
Oleeeeeeee Oleeeeeeeee.quote:
Je was echt een bitteke moeilijk aant doen he?quote:
Ik wil ook zo een persquote:Op maandag 1 februari 2010 19:37 schreef DeZwabber het volgende:
overigens is dat niet de officiele manier, maar omdat ik nog steeds geen oshizushi pers heb, moet het maar zo
[ afbeelding ]
das makkelijk, want dan kan je em snijden als hij nog in de vorm zit, en dan hoor je er ook eigenlijk een uur ofzo iets zwaars op te leggen
die van t plaatje?quote:Op maandag 1 februari 2010 19:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil ook zo een pers![]()
Kun jij dat nie zelf maken???
Hij kan dan vervelend zijn, maar een gedrocht is het zeker niet. Lekker dingquote:Op maandag 1 februari 2010 19:39 schreef oh-oh het volgende:
Het puppige gedrocht kreeg net onwijs op zn flikker van tante Kees, dat was echt ff lachen![]()
Zat gillend onder de bank, en Kees had m heus geen hele erge pijn gedaan.
Ik geloof dat de andere honden m eindelijk eens op zn nummer beginnen te zetten![]()
Er is dus nog hoop!
quote:Op maandag 1 februari 2010 19:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je was echt een bitteke moeilijk aant doen he?
Da's net een verstekbak!quote:Op maandag 1 februari 2010 19:37 schreef DeZwabber het volgende:
overigens is dat niet de officiele manier, maar omdat ik nog steeds geen oshizushi pers heb, moet het maar zo
[ afbeelding ]
das makkelijk, want dan kan je em snijden als hij nog in de vorm zit, en dan hoor je er ook eigenlijk een uur ofzo iets zwaars op te leggen
tuurlijk, wil ik ook eigenlijk wel doenquote:Op maandag 1 februari 2010 19:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil ook zo een pers![]()
Kun jij dat nie zelf maken???
quote:Op maandag 1 februari 2010 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij kan dan vervelend zijn, maar een gedrocht is het zeker niet. Lekker ding
inderdaad, dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op maandag 1 februari 2010 19:41 schreef JJH het volgende:
[..]![]()
[..]
Da's net een verstekbak!
[ afbeelding ]
Je praat dat beest nog eens wat aan manquote:Op maandag 1 februari 2010 19:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kijk daar toch echt anders naar.
Zn lijf, daar moet echt nog vorm in komen, ik bid er voor![]()
Tis nu net barbamama of barbabob zo een vormloze blob
En je kunt het ook niet gebruiken om te snijden.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
inderdaad, dat was ook mijn eerste gedachte![]()
alleen zijn verstekbakken helaas ongeschikt om sushi in te persen
joh dat heet improviserenquote:Op maandag 1 februari 2010 19:44 schreef JJH het volgende:
[..]
En je kunt het ook niet gebruiken om te snijden.
Tenzij je je sushi graag onder een hoek van 45 graden hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |