Donderdag 1 juli 2010quote:Op maandag 8 februari 2010 23:05 schreef kreuk050 het volgende:
Het is nog wel een beetje karig ja...
Mocht je je willen douchen in de morgen, kijk dan niet verbaasd op als je 2 uur in de rij staat.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:39 schreef swentibold het volgende:
k heb mn ticket ook al gekocht , eerste keer meteen maar alle dagen![]()
heeft iemand nog tips voor de beginners ?
Veel beter gaat/kan het niet worden hoor. Dus een beginnetje is het niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Donderdag 1 juli 2010
Main Stage: Muse | Faithless
Pyramid Marquee: La Roux
vrijdag 2 juli 2010
Main Stage: Green Day
Pyramid Marquee: Jack Johnson
Zaterdag 3 juli 2010
Main Stage: Rammstein | P!nk | Gossip
Pyramid Marquee: Florence + The Machine
Zondag 4 juli 2010
Main Stage: Pearl Jam
Pyramid Marquee: Vitalic - V Mirror Live
Karig? Goddamned, verwend nest. Een beginnetje met Muse, Pearl Jam, Faithless, Rammstein, Green Day. Let wel, een beginnetje. Karig noemt ie dat.
Onzin...kwaliteit zit niet alleen maar in de grote namen. Daarbij kan er zomaar nog eens een flinke goede artiest bij komen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:56 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Veel beter gaat/kan het niet worden hoor. Dus een beginnetje is het niet.
Moet nog wel wat bijkomen om mij tevreden te stellen ja, ik ben vorig jaar gewend he!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Donderdag 1 juli 2010
Main Stage: Muse | Faithless
Pyramid Marquee: La Roux
vrijdag 2 juli 2010
Main Stage: Green Day
Pyramid Marquee: Jack Johnson
Zaterdag 3 juli 2010
Main Stage: Rammstein | P!nk | Gossip
Pyramid Marquee: Florence + The Machine
Zondag 4 juli 2010
Main Stage: Pearl Jam
Pyramid Marquee: Vitalic - V Mirror Live
Karig? Goddamned, verwend nest. Een beginnetje met Muse, Pearl Jam, Faithless, Rammstein, Green Day. Let wel, een beginnetje. Karig noemt ie dat.
Vorig jaar was echt fantastischquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:04 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Moet nog wel wat bijkomen om mij tevreden te stellen ja, ik ben vorig jaar gewend he!
Als je het zo bekijkt staat er inderdaad nog maar weinig op het programma.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Onzin...kwaliteit zit niet alleen maar in de grote namen. Daarbij kan er zomaar nog eens een flinke goede artiest bij komen.
Na Green Day komt er toch nog een 'headliner' bij ?!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Onzin...kwaliteit zit niet alleen maar in de grote namen. Daarbij kan er zomaar nog eens een flinke goede artiest bij komen.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:22 schreef Frenkel het volgende:
Na Green Day komt er toch nog een 'headliner' bij ?!
Ja ik vind het aardig, je hoort me niet klagenquote:En ben ook al zeer tevreden zo!
Vorig jaar vond ik de line-up wel erg gaaf, maar betrapte ik mezelf (en vele andere in de groep waarmee ik ging) erop dat ik een hoop optredens van grote of bekende namen niet eens zo heel denderend vond. De headliners waren wel fantastisch en sowieso was het een fantastisch weekend, daar niet van.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:04 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Moet nog wel wat bijkomen om mij tevreden te stellen ja, ik ben vorig jaar gewend he!
Zijn er al speeltijden bekend dan? Ik heb ze in 2002(?) ook gezien daar en dat was ook overdag.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:12 schreef Mavro het volgende:
Ik ben echt nog benieuwd naar meer namen! Wat ik wel grappig (of mss ook wel raar) vind is dat Rammstein, P!nk en Gossip allemaal op de mainstage staan op zaterdag. Maar dan ook echt in die volgorde. Rammstein moet je toch zien als het donker is? Met al die vlammenwerpers en die act tijdens 'Ich Tuh Dir Weh'?
Zit je nou een beetje je eigen blog te spammen?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:11 schreef doubleyouteaare het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |