Dat zou leuk zijnquote:Op maandag 1 februari 2010 21:00 schreef Olieeee het volgende:
The Temper Trap (3 juli). Staat vermeld op hun Myspace.
Dat lijkt me juist de ideale plekquote:
Ik sta liever in de zonquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist de ideale plek
Mij ookquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist de ideale plek
Die uitspraak had van mij kunnen zijn ware het niet dat ik vorig jaar wel even genoeg had van die zonquote:
De tent is juist veel intiemer en daardoor geschikter voor zijn muziek. Het is inderdaad nog afwachten tegenover welke band hij staat, ik hoop niet veel soeps want ik MOET Johnson gewoon zien!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:02 schreef CoJackso het volgende:
Ik ben niet blij met Jack Johnson in de tent. Ten eerste is het de ideale muzikant om in het zonnetje te beluisteren, en ten tweede is er het risico dat hij tegenover een `grote` artiest staat op Main Stage.
Ja dat zou perfect zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:09 schreef Nembrionic het volgende:
Wat hierboven staat. Ik hoop dus tegenover Pink ofzo.
Je bent wel opeens van de Pearl Jam hequote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat zou perfect zijnZo lang het maar niet tegenover Pearl Jam of Green Day staat, dan ga ik echt huilen
Mwa, in de schaduw van het podiumquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die uitspraak had van mij kunnen zijn ware het niet dat ik vorig jaar wel even genoeg had van die zon
Nou, vond het heerlijk!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:18 schreef Leonos het volgende:
[..]
Mwa, in de schaduw van het podium
En het gaat het echt niet 2 jaar achter elkaar zo bizar warm worden hoor
* Gaat vast zijn poncho zoeken
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:50 schreef VisStick het volgende:
Aangezien dit onze eerste keer Werchter wordt, op welke camping kun je het beste je tentje opzetten?
Ik wil om 23.00 naar bed en niet gestoord worden
Fopje toch?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:50 schreef VisStick het volgende:
Ik wil om 23.00 naar bed en niet gestoord worden
De knipoogsmilie werkt hier zeker niet zo goedquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:18 schreef superjojo het volgende:
[..]
Fopje toch?
De optredens duren vaak al tot een uur of twee.
Op Werchter ontdek je niks nieuws hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:41 schreef Evertje het volgende:
Ik hoop ook op wat leuke namen in de Marquee. Toch het leuke van festivals, nieuwe dingen ontdekken
Dat ligt toch helemaal aan hoe goed je in de muziek zit?quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:18 schreef Leonos het volgende:
[..]
Op Werchter ontdek je niks nieuws hoor.
Dan kan je beter richting Lowlands gaan
Dat wel, maar als je bandjes wilt ontdekken lijkt me Werchter niet de beste plekquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ligt toch helemaal aan hoe goed je in de muziek zit?
Vergeet Motel Mozaique nietquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:34 schreef Bayswater het volgende:
Bandjes ontdek je, voor mij als Rotterdammer bijvoorbeeld, op een Metropolis of een Rotown. Eerste optreden van The XX buiten Engeland was bijvoorbeeld in Rotown voor 40 man.
Maar ook Fink en Angus and Julia Stone.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:44 schreef Bayswater het volgende:
Inderdaad, met Mumford & Sons gewoon dit jaar op het podium.
Waarom zou de datum verkeerd zijn? RW is 2-5 Juliquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:47 schreef Frenkel het volgende:
Wolfmother ook?
http://watchoutfor.com.au(...)m-sydney-music-news/
(Al is de datum wel verkeerd, en bij Pinkpop ook)
Maar dat was de vraag nietquote:Op maandag 8 februari 2010 11:21 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
Ik heb een digitaal kaartje en die heb ik binnen.
Ligt aan de camping.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:38 schreef Broekpaling het volgende:
Kan je er trouwens ook douchen enzo?
Ah, dat is al voldoende.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ligt aan de camping.
Er staan sowieso op iedere camping wasbakken
Dat is ook altijd mijn filosifiequote:Op maandag 8 februari 2010 20:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ah, dat is al voldoende.Het worden echt niet de 4 meest hygiënische dagen maar om je haren te kunnen wassen en je lijf ook een beetje is wel prettig.
Ik vind het veel erger dat die dingen zon ontzettend verstoppenquote:Op maandag 8 februari 2010 21:39 schreef WasMachinator het volgende:
enigste wat mis is aan die wasbakken is de waterduk, was echt triest vorig jaar. een dun straaltje
Donderdag 1 juli 2010quote:Op maandag 8 februari 2010 23:05 schreef kreuk050 het volgende:
Het is nog wel een beetje karig ja...
Mocht je je willen douchen in de morgen, kijk dan niet verbaasd op als je 2 uur in de rij staat.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:39 schreef swentibold het volgende:
k heb mn ticket ook al gekocht , eerste keer meteen maar alle dagen![]()
heeft iemand nog tips voor de beginners ?
Veel beter gaat/kan het niet worden hoor. Dus een beginnetje is het niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Donderdag 1 juli 2010
Main Stage: Muse | Faithless
Pyramid Marquee: La Roux
vrijdag 2 juli 2010
Main Stage: Green Day
Pyramid Marquee: Jack Johnson
Zaterdag 3 juli 2010
Main Stage: Rammstein | P!nk | Gossip
Pyramid Marquee: Florence + The Machine
Zondag 4 juli 2010
Main Stage: Pearl Jam
Pyramid Marquee: Vitalic - V Mirror Live
Karig? Goddamned, verwend nest. Een beginnetje met Muse, Pearl Jam, Faithless, Rammstein, Green Day. Let wel, een beginnetje. Karig noemt ie dat.
Onzin...kwaliteit zit niet alleen maar in de grote namen. Daarbij kan er zomaar nog eens een flinke goede artiest bij komen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:56 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Veel beter gaat/kan het niet worden hoor. Dus een beginnetje is het niet.
Moet nog wel wat bijkomen om mij tevreden te stellen ja, ik ben vorig jaar gewend he!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Donderdag 1 juli 2010
Main Stage: Muse | Faithless
Pyramid Marquee: La Roux
vrijdag 2 juli 2010
Main Stage: Green Day
Pyramid Marquee: Jack Johnson
Zaterdag 3 juli 2010
Main Stage: Rammstein | P!nk | Gossip
Pyramid Marquee: Florence + The Machine
Zondag 4 juli 2010
Main Stage: Pearl Jam
Pyramid Marquee: Vitalic - V Mirror Live
Karig? Goddamned, verwend nest. Een beginnetje met Muse, Pearl Jam, Faithless, Rammstein, Green Day. Let wel, een beginnetje. Karig noemt ie dat.
Vorig jaar was echt fantastischquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:04 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Moet nog wel wat bijkomen om mij tevreden te stellen ja, ik ben vorig jaar gewend he!
Als je het zo bekijkt staat er inderdaad nog maar weinig op het programma.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Onzin...kwaliteit zit niet alleen maar in de grote namen. Daarbij kan er zomaar nog eens een flinke goede artiest bij komen.
Na Green Day komt er toch nog een 'headliner' bij ?!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Onzin...kwaliteit zit niet alleen maar in de grote namen. Daarbij kan er zomaar nog eens een flinke goede artiest bij komen.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:22 schreef Frenkel het volgende:
Na Green Day komt er toch nog een 'headliner' bij ?!
Ja ik vind het aardig, je hoort me niet klagenquote:En ben ook al zeer tevreden zo!
Vorig jaar vond ik de line-up wel erg gaaf, maar betrapte ik mezelf (en vele andere in de groep waarmee ik ging) erop dat ik een hoop optredens van grote of bekende namen niet eens zo heel denderend vond. De headliners waren wel fantastisch en sowieso was het een fantastisch weekend, daar niet van.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:04 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Moet nog wel wat bijkomen om mij tevreden te stellen ja, ik ben vorig jaar gewend he!
Zijn er al speeltijden bekend dan? Ik heb ze in 2002(?) ook gezien daar en dat was ook overdag.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:12 schreef Mavro het volgende:
Ik ben echt nog benieuwd naar meer namen! Wat ik wel grappig (of mss ook wel raar) vind is dat Rammstein, P!nk en Gossip allemaal op de mainstage staan op zaterdag. Maar dan ook echt in die volgorde. Rammstein moet je toch zien als het donker is? Met al die vlammenwerpers en die act tijdens 'Ich Tuh Dir Weh'?
Zit je nou een beetje je eigen blog te spammen?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:11 schreef doubleyouteaare het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |