Ik snapte je hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:00 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je bent idd niet echt scherp(ik doelde op je Fok geslacht zegmaar
) En ik heb net vernomen dat je helemaal niet zo onschuldig bent
Een paar Belgen op het RW-forum hebben ze gisteren/vandaag in de bus gehad dus wie weet komen ze deze week ook de kant van Nederland op.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:05 schreef Cliffy het volgende:![]()
Wanneer worden die kaartjes eigenlijk verstuurd?
Ligt er wel een beetje aan of we op dezelfde camping liggen, ik ben waarschijnlijk te dronken om naar een andere te lopen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Kaartjes zijn besteld! RW 2010 wordt m'n festivalontmaagding.
Er zijn 50.000 van de 65.000 combi tickets verkocht. Met deze namen erbij verwacht ik dat we nog een paar weken hebben te gaan.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:08 schreef Bol_Wan het volgende:
hoe lang zal je nog hebben om een kaartje te bestellen, iemand ideeen hierover?
oef.. opschietenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:11 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Er zijn 50.000 van de 65.000 combi tickets verkocht. Met deze namen erbij verwacht ik dat we nog een paar weken hebben te gaan.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ligt er wel een beetje aan of we op dezelfde camping liggen, ik ben waarschijnlijk te dronken om naar een andere te lopen.
Geef niet, ik fantaseer je piemel er wel gewoon bij.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ligt er wel een beetje aan of we op dezelfde camping liggen, ik ben waarschijnlijk te dronken om naar een andere te lopen.
Dat zal niet moeilijk zijnquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geef niet, ik fantaseer je piemel er wel gewoon bij.
Whehehehe, je zou niet de eerste Fokster zijn die ik bij Werchter toevallig ontmoet waarbij we echt totáál naar de kloten gaanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geef niet, ik fantaseer je piemel er wel gewoon bij.
Heb je daar een soort radar voor, of loop je in een FOK!-T-shirt?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Whehehehe, je zou niet de eerste Fokster zijn die ik bij Werchter toevallig ontmoet waarbij we echt totáál naar de kloten gaan.
Ik word wel vaker aangesproken in het openbaar "...of ik inderdaad Kastanova ben"quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je daar een soort radar voor, of loop je in een FOK!-T-shirt?
Als je maar lang genoeg rondloopt hier zitten een aantal topics en foto's van Kasta onherroepelijk in je geheugen gebrandquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je daar een soort radar voor, of loop je in een FOK!-T-shirt?
Dan moet je eens een avondje Werchter met me doen, dat voel je ook fysiek nog jaren..quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als je maar lang genoeg rondloopt hier zitten een aantal topics en foto's van Kasta onherroepelijk in je geheugen gebrand.
'Kastanova: voor een onvergetelijke eerste keer.'quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dan moet je eens een avondje Werchter met me doen, dat voel je ook fysiek nog jaren..
En nee, dan praat ik niet over sex of SOA's.
Ik las ergens dat ze in Nederland 'gestopt' zijn met spelen, maar Europees willen doorbreken..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:36 schreef ebeaydojraes het volgende:
kyteman? voor een band die is gestopt begint hij toch aardig op Krezip te lijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |