Als The XX en Skunk Anansie niet tegenover elkaar staan dan vind ik donderdag voorlopig wel primaquote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Kaartjes zijn besteld! RW 2010 wordt m'n festivalontmaagding.
De reservering hikte zojuist, dus ik schrok me al dood dat het al uitverkocht zou zijnquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:25 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Ik twijfel nog ff verder, tot het uitverkocht is. Dan weet ik zeker dat ik had willen gaan
Gewoon kopen, mocht je niet meer willen kom je heus wel van je kaartje af.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:25 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Ik twijfel nog ff verder, tot het uitverkocht is. Dan weet ik zeker dat ik had willen gaan
Das waarquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:34 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Gewoon kopen, mocht je niet meer willen kom je heus wel van je kaartje af.
Ja, nu moet ik wel hèquote:
Heb je dan helemaal geen zelfbeheersingquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
Superkut trouwens dat drank- en eetbonnen nu samen zijn. Vorig jaar hadden we genoeg drinken mee en vulden we steeds flesjes en pakken dus ik weigerde drankbonnen te kopen waardoor ik vet weinig geld kwijt was, maar nu is de drempel van drinken kopen 10x lager.
Wat een raar psychologisch fenomeenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
Superkut trouwens dat drank- en eetbonnen nu samen zijn. Vorig jaar hadden we genoeg drinken mee en vulden we steeds flesjes en pakken dus ik weigerde drankbonnen te kopen waardoor ik vet weinig geld kwijt was, maar nu is de drempel van drinken kopen 10x lager.
Hint: "Geslacht: Man" klopt niet. Dat verklaart hetquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat een raar psychologisch fenomeen
Ik ben een vrouw, wat verwacht je?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je dan helemaal geen zelfbeheersing![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Hint: "Geslacht: Man" klopt niet. Dat verklaart het
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:49 schreef Bol_Wan het volgende:
Destiny's Child, Michiel.. draai eens wat beter, heb je alles in de auto laten liggen ofzo
Je bent traag vandaagquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Moest wss in het 3fm topic zijn.
Het schijnt dat vrouwen daar beter in zijn inderdaadquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja jezus ik volg drie slowchats ongeveer. Ik kan niet alles tegelijk.
Ik ben een klein onschuldig meisje, die moeten dat nog leren.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:55 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het schijnt dat vrouwen daar beter in zijn inderdaad
Je bent idd niet echt scherpquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben een klein onschuldig meisje, die moeten dat nog leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |