Omdat Remlof zijn vage hersenspinsels op mij projecteert, dan moet ik dat telkens weer rectificeren. Waarom hij dat doet? Werkelijk geen flauw idee, demensie?quote:Op maandag 1 februari 2010 19:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoezo op je teentjes getrapt.
Waarom vat je het zo persoonlijk op? is het waar?
Moet ik mezelf afkraken, is dat iets waar anderen je om waarderen?quote:Op maandag 1 februari 2010 19:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar moet natuurlijk wel iets tegenover staan
[..]
Vanwege het feit dat je dit soort dingen post
Je zegt van jezelf dat je zo goed bent en op anderen heb je steeds commentaar.
Je ontbeert sowieso geen zelfreflectie.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:40 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn slechte punten zijn dat ik er geen heb. Ik ben perfect.
Foutje van god.
Ksst scheer je weg jij analfabeet.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je ontbeert sowieso geen zelfreflectie.
-1
Ik projecteer helemaal niks op je. You wishquote:Op maandag 1 februari 2010 19:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat Remlof zijn vage hersenspinsels op mij projecteert, dan moet ik dat telkens weer rectificeren. Waarom hij dat doet? Werkelijk geen flauw idee, demensie?
Nog geen millimeter.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ksst scheer je weg jij analfabeet.
Ok, mag jij ook een flesje.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar moet natuurlijk wel iets tegenover staan
Nee, helemaal niet.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Moet ik mezelf afkraken, is dat iets waar anderen je om waarderen?
Wat zijn jouw slechte punten?
Jij beweert dat ik geen leven zou hebben. Op zich maakt mij het niks uit wat jij vindt, maar als ik dan kijk op je profiel en dan 90k zie staan dan weet ik ook niet meer wat ik moet denken. Ook vreemd dat jij overdag de hele dag tijd hebt om te postenquote:Op maandag 1 februari 2010 19:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik projecteer helemaal niks op je. You wish
quote:Op maandag 1 februari 2010 19:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij beweert dat ik geen leven zou hebben. Op zich maakt mij het niks uit wat jij vindt, maar als ik dan kijk op je profiel en dan 90k zie staan dan weet ik ook niet meer wat ik moet denken. Ook vreemd dat jij overdag de hele dag tijd hebt om te posten
Hij heeft dus wel zelfreflectie, wil je zeggen?quote:Op maandag 1 februari 2010 19:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je ontbeert sowieso geen zelfreflectie.
-1
Ik heb ook de hele dag de tijd om te posten. Dat sluit niet uit dat ik daarnaast nog een normaal leven heb dus dat zegt werkelijk niks.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij beweert dat ik geen leven zou hebben. Op zich maakt mij het niks uit wat jij vindt, maar als ik dan kijk op je profiel en dan 90k zie staan dan weet ik ook niet meer wat ik moet denken. Ook vreemd dat jij overdag de hele dag tijd hebt om te posten
Ik had effe een paar maand spelingquote:Op maandag 1 februari 2010 19:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |