Jongen, we zijn net 2 autisten wanneer we een naamtopic zien. We hebben er al zo weinig.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:16 schreef Mozy het volgende:
Remlof & Biogarde hebben weer hun pretje van de dag.
Met ons is het altijd lachenquote:Op maandag 1 februari 2010 19:16 schreef Mozy het volgende:
Remlof & Biogarde hebben weer hun pretje van de dag.
Awwquote:Op maandag 1 februari 2010 19:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jongen, we zijn net 2 autisten wanneer we een naamtopic zien. We hebben er al zo weinig.
Gatver, opeten?quote:Op maandag 1 februari 2010 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En eet je het opgewroette (??) dan op of smeer je het ergens aan af?
Ik denk niet dat ik dat wilquote:Op maandag 1 februari 2010 19:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar, dan slapen we niet in hetzelfde bed. Jij mag bij Bio en Remlof slapen.
Jawel. Als remlof slaapt heb je geen kind meer aan 'm.quote:
Ja, dan word je wakker met een bierblikje tussen je billen, en oude mannen kwijl op je tieten.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zou echt een onvergetelijke gebeurtenis zijn
quote:Op maandag 1 februari 2010 19:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja, dan word je wakker met een bierblikje tussen je billen, en oude mannen kwijl op je tieten.
AIDS.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Doe maar eens vragen om door de kloonscan te halen ofzo, toeval bestaat.
En wat als hij niet gaat slapen?quote:Op maandag 1 februari 2010 19:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jawel. Als remlof slaapt heb je geen kind meer aan 'm.
Dat kost geld, als je er een in huis haalt, moet ie zichzelf mnaar onderhoudenquote:Op maandag 1 februari 2010 19:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan moet er bier in. Liters.
Wat zeg ik?
Vaten!
quote:Op maandag 1 februari 2010 19:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat zeg ik?
Vaten!
Dat zie je verkeerd, iemand die geen enkele haat of frustratie uit op een internetforum heeft er geen enkel probleem mee, ben je aggressief van aard, dan zou het zo kunnen lijken inderdaad.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:27 schreef Broekpaling het volgende:
Lamon. Jouw reacties neigen altijd net niet net wel naar troll.
quote:Op maandag 1 februari 2010 19:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, iemand die geen enkele haat of frustratie uit op een internetforum heeft er geen enkel probleem mee, ben je aggressief van aard, dan zou het zo kunnen lijken inderdaad.
En ik heb het ook niet makkelijk hoor, ik wil al mijn 700 cd's op mijn nieuwe laptop zetten, en dat gaat dagen duren.
Moneyyquote:Op maandag 1 februari 2010 19:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat zeg ik?
Vaten!
Heb je er al weer iets overheen laten donderen?quote:Op maandag 1 februari 2010 19:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, iemand die geen enkele haat of frustratie uit op een internetforum heeft er geen enkel probleem mee, ben je aggressief van aard, dan zou het zo kunnen lijken inderdaad.
En ik heb het ook niet makkelijk hoor, ik wil al mijn 700 cd's op mijn nieuwe laptop zetten, en dat gaat dagen duren.
Jij bent echt een mongoolquote:Op maandag 1 februari 2010 19:30 schreef phpmystyle het volgende:
Iedereen die hier post heeft of geen leven of is een dikke troll.
Biervaten onderhouden zichzelf prima. Trap er een slang in met gas en een slang naar de tap.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kost geld, als je er een in huis haalt, moet ie zichzelf mnaar onderhouden
Je doet het wel hoorquote:Op maandag 1 februari 2010 19:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar hij hervult nietquote:Op maandag 1 februari 2010 19:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Biervaten onderhouden zichzelf prima. Trap er een slang in met gas en een slang naar de tap.
Ik had het over remlofquote:Op maandag 1 februari 2010 19:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Biervaten onderhouden zichzelf prima. Trap er een slang in met gas en een slang naar de tap.
En jij allebeiquote:Op maandag 1 februari 2010 19:30 schreef phpmystyle het volgende:
Iedereen die hier post heeft of geen leven of is een dikke troll.
Dat hoor ik wel eens vaker jaquote:
Horen wie het zegtquote:
Hoe komt dat dan? Ik heb n lief fotoboek, ik scheld niet tot nauwelijks, en ik lieg niet veel op het forum, ik heb echte foto's en maak niet al te veel spelfouten.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je doet het wel hoorEn ik ben totaal niet agressief, toch kom je op mij ook over als iemand die graag uitlokt
Hoezo op je teentjes getrapt.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Horen wie het zegt![]()
Anders drink nog een biertje ofzo
Daar moet natuurlijk wel iets tegenover staanquote:Op maandag 1 februari 2010 19:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Die onderhoudt zichzelf. Maar jij mag best kratten sjouwen voor me hoor
Vanwege het feit dat je dit soort dingen postquote:Op maandag 1 februari 2010 19:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan? Ik heb n lief fotoboek, ik scheld niet tot nauwelijks, en ik lieg niet veel op het forum, ik heb echte foto's en maak niet al te veel spelfouten.
Vanwaar die irritatie?
Daaromquote:Op maandag 1 februari 2010 19:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel eens vaker jaEn het lullige is dat ik nog steeds niet snap wat mensen daarmee nou precies mee willen zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |