Het kan niet tippen aan Fly On The Wings natuurlijk...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De Denen kiezen eigenlijk altijd iets leuks
Daar kan die prima aan tippen hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Het kan niet tippen aan Fly On The Wings natuurlijk...
Maar het is zeker een kanshebber om hoog te eindigen.
Ach hou toch opquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik voorspel dat dit liedje in Oslo in de top 3 staat![]()
Ik had er een theorietje over !quote:Op zondag 21 februari 2010 17:08 schreef MilaNL het volgende:
Het zal vast al honderd keer gezegd zijn, maar dit is hoe dan ook geinspireerd op The Police met Every Breath You Take.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:03 schreef TheVulture het volgende:
Die eerste repetitie was dramatisch
Hij raakt zijn noten niet meer en de hele act ziet er ineens uit alsof een Westerse toerist een aziatisch hoertje achter het raam in Thailand vandaan plukt en zij vervolgens boos wordt dat er te weinig wordt afgerekend en dan maar tegen hem begint te schreeuwen
Ik ga tussen de middag kijken, zit nu op het werk en kan dus nu even niet luisterenquote:
Even stiekem een klein stukje gekeken vast maar hij lijkt er echt totáál geen zin meer in te hebben zegquote:
Die eerste repetitie was dramatisch
Hij raakt zijn noten niet meer en de hele act ziet er ineens uit alsof een Westerse toerist een aziatisch hoertje achter het raam in Thailand vandaan plukt en zij vervolgens boos wordt dat er te weinig wordt afgerekend en dan maar tegen hem begint te schreeuwen
Ik zat ook zo vanquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Even stiekem een klein stukje gekeken vast maar hij lijkt er echt totáál geen zin meer in te hebben zeg
Laten we dan maar hopen dat hij gewoon een slechte dag had, zich ziek of rot voelde ofzo...quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:56 schreef Greys het volgende:
(Zij moest ook nog even wennen aan dat schuifstukje waar ze op staat, zag je het?)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |