Ik ooknietquote:Op maandag 1 februari 2010 16:36 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb beide niet.
volgens mij gaatie meteen die wii fit halen en krijg je de lingerie als beloning.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik wilde graag een Wii fit, en nu heeft mijn man dat als beloning in het vooruitzicht gesteld als ik mijn streefgewicht haal(niet omdat hij vind dat ik moet afvallen, maar omdat hij me wil steunen.
)
Maar ik zal m dat stukje eens voorlezen, misschien veranderd hij van gedachten dan
Ja dat was een beetje het idee.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
volgens mij gaatie meteen die wii fit halen en krijg je de lingerie als beloning.
(of je stelt zoiets voor)
Oh tis niet zo erg hoor. Ik kan het hebben. En de kleine trekt zich nergens wat van aan. Das toch een parasiet.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Rocka! Wat veel zeg! Pas je goed op jezelf?
En Tico ook.nou ja, hopelijk komt je eetlust gauw weer terug!
Ik die(e)et(niet) nog maar even rustig verder.
Slanke denquote:Op maandag 1 februari 2010 16:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben al 14 kilo kwijt. Zonder Wii fit
Ik heb helemaal geen puf om te sporten
quote:Op maandag 1 februari 2010 16:52 schreef Rewimo het volgende:
Wij hebben ook Wii Fit alleen moet je het dan wel gaan doen
Grappig, onze tandarts en de HAP arts had nog nooit eerder een kind gezien die ze er uit breekt, dus hij is toch niet de enigequote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1403650/3/100#77516928]
En Moussy... Jakkie!!! Maar goed, ook ik ben kind geweest en ook ik wiebelde met mn tand tot ie eruit sprong...
Zo lang hebben jullie de wii fit toch nog niet of ben ik nu in de war met iemand anders?quote:Op maandag 1 februari 2010 16:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
same here. Ik heb een tijdje heel fanatiek gedaan, elke avond minstens een half uur... maar toen kreeg ik last van mn heupen, teveel gehoelahoept, toen moest ik het rustiger aan doen... vervolgens waren mn enkelbanden uitgerekt.. en daarna is er bijna niets meer van gekomen.
heey je bent zwangerquote:Op maandag 1 februari 2010 16:55 schreef maffemuts het volgende:
Wii *check*
Wii Fit *check*
Zelf vind ik idd de steps oefeningen t leukste
Sexy lingerie * foetsie*
En afvallen.. dat schuiven we voorlopig maar op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |