Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
bambino = Sjoerd
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Tukkers op Fok! wiki door Sjoerd geperfectioneerd
Doet maar wat..
tussen Almelo en Albergenquote:Op maandag 1 februari 2010 15:56 schreef Redbaron het volgende:
das best lang, waar ergens is dat?
Ehm....tussen Almelo en Albergenquote:
Geiten staan in de stal.quote:
Hmmquote:Op maandag 1 februari 2010 16:02 schreef Redbaron het volgende:
[..]
joah dacht laat ik t deze keer ff voordoen
quote:Op maandag 1 februari 2010 16:07 schreef Robinhoo het volgende:
Ja bus 66 die van Fleringen naar Almelo gaat vertrok om 7.50 en was 9.50 nog niet in Almelo!!
Whehehequote:Op maandag 1 februari 2010 16:07 schreef Robinhoo het volgende:
Ja bus 66 die van Fleringen naar Almelo gaat vertrok om 7.50 en was 9.50 nog niet in Almelo!!
Zal dus wel hierheen komenquote:Op maandag 1 februari 2010 16:06 schreef Samzz het volgende:
Iemand nog roddels?
Het regent hier. Ik word somber van het weer. En nog veel meer...
quote:Op maandag 1 februari 2010 16:14 schreef -AnneX- het volgende:
regen? hier geen regen gehad, wel sneeuwvoor de verandering...
ken het nietquote:Op maandag 1 februari 2010 16:17 schreef Samzz het volgende:
Cause when I'm with him, I am thinking of you. Oh I wish I was looking into your eyes, looking into your eyes *Zingt*
Mooi nummer
over wie heb je t?quote:Op maandag 1 februari 2010 16:17 schreef Samzz het volgende:
Cause when I'm with him, I am thinking of you. Oh I wish I was looking into your eyes, looking into your eyes *Zingt*
Mooi nummer
Warmte...kachel...checkquote:
Dat dus... En een UV lampje doet het m echt niet hoorquote:Op maandag 1 februari 2010 16:24 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Warmte...kachel...check
Zon....ehm............kut
Oh, nee, zo pessimistisch ben ik nu ook weer nietquote:Op maandag 1 februari 2010 16:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik las: Het regent hier. Ik word somber van het weer. En ik word van nog veel meer somber...
quote:Op maandag 1 februari 2010 16:24 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Warmte...kankerkachel...check
Zon....ehm............kut
dat kan toch helemaal niet joh, gekkiequote:Op maandag 1 februari 2010 16:31 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
2006 belde, of je hun plaatje terug in de tijd kunt mailen
Wel.quote:
[understatement] Ik houd niet zo van spotten met kanker. [/understatement]quote:
Mwa, wel moe-erquote:Op maandag 1 februari 2010 18:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
al een beetje beter geworden?
neeeeee!quote:Op maandag 1 februari 2010 18:21 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Master!, mn haar mag er aan blijven, maar ik denk dat ik het op termijn wel eraf doe.
hoe dat zo?quote:Op maandag 1 februari 2010 18:25 schreef Redbaron het volgende:
blegh vmorge ff naar enschede geweest, vmiddag wat gegeten en net om half 5 ofzo alles eruit gegooid
ik doneer het wel aan die kindertjes!quote:
Probeer het eens. Daag me maar eens écht uit.quote:
geen id, ineens zo ziek as n hond. was de hele dag al niet echt lekker maar tochquote:
geil man!quote:
oja. dat is echt lief van jou.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:28 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik doneer het wel aan die kindertjes!
jij ook beterschap.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:30 schreef Redbaron het volgende:
[..]
geen id, ineens zo ziek as n hond. was de hele dag al niet echt lekker maar toch
Waar heb je het overquote:Op maandag 1 februari 2010 18:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Probeer het eens. Daag me maar eens écht uit.
zuur! nouja beterschap!quote:Op maandag 1 februari 2010 18:30 schreef Redbaron het volgende:
[..]
geen id, ineens zo ziek as n hond. was de hele dag al niet echt lekker maar toch
Dat je moet uitkijken met je voetbalhoofd met de dingen die je zegt tegen anderen, voor je het weet kom je de verkeerde tegen.quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 18:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dat je moet uitkijken met je voetbalhoofd met de dingen die je zegt tegen anderen, voor je het weet kom je de verkeerde tegen.
het is toch maar een reactie op fok? alsof hij echt gaat staan kotsen bij mannen met lang haar.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dat je moet uitkijken met je voetbalhoofd met de dingen die je zegt tegen anderen, voor je het weet kom je de verkeerde tegen.
Ik zeg enkel dat je moet uitkijken, niets meer, niets minder.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:42 schreef Robinhoo het volgende:
[..]Oeh ik heb een eigen mening. Nu moet ik oppassen zeg.
Mwah, zou wel grappig zijn.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
het is toch maar een reactie op fok? alsof hij echt gaat staan kotsen bij mannen met lang haar.
Voor wat/ wanneer / wie preciesquote:Op maandag 1 februari 2010 18:47 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik zeg enkel dat je moet uitkijken, niets meer, niets minder.
Robin, what the fuck. Niet schelden met kanker jaquote:Op maandag 1 februari 2010 18:49 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Voor wat/ wanneer / wie precies
Echt wat ben jij een kankerkneusje zeg.
quote:Op maandag 1 februari 2010 18:49 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Voor wat/ wanneer / wie precies
Echt wat ben jij een kankerkneusje zeg.
quote:Op maandag 1 februari 2010 18:58 schreef Robinhoo het volgende:
Ja sorry wou er niemand mee kwetsen oid, alleen panzerknacker moet niet gaan denken.
Mannen met lang haarquote:
ik denk dat jij iets beter op je woorden kunt gaan passen met de reputatie die je hier hebt opgebouwd...quote:Op maandag 1 februari 2010 18:58 schreef Robinhoo het volgende:
Ja sorry wou er niemand mee kwetsen oid, alleen panzerknacker moet niet gaan denken.
ik denk dat ik dat zelf wel bepaal, als iemand stoer tegen mij gaat doen doe ik stoer terug.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik denk dat jij iets beter op je woorden kunt gaan passen met de reputatie die je hier hebt opgebouwd...
Man van de straat jeweetzelluf.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:02 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ik denk dat ik dat zelf wel bepaal, als iemand stoer tegen mij gaat doen doe ik stoer terug.
en ik denk dat als je op deze manier door blijft gaan geen vrienden maakt hier. Ik probeer je te waarschuwen want voor hetzelfde kom je dus WEL de verkeerde tegenquote:Op maandag 1 februari 2010 19:02 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ik denk dat ik dat zelf wel bepaal, als iemand stoer tegen mij gaat doen doe ik stoer terug.
Ik zal me beheersen. O wij doen hetzelfde werk trouwens.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:05 schreef ReMcOrE het volgende:
Robin is lief, maar je moet hem niet kwaad maken![]()
(denk ik, heb hem nog maar 1 keer gesproken)
Robin kan wel lief zijn, schelden met kanker is niet tof. Nooit.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:05 schreef ReMcOrE het volgende:
Robin is lief, maar je moet hem niet kwaad maken![]()
(denk ik, heb hem nog maar 1 keer gesproken)
Nobody likes me, I don't care.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:05 schreef Redbaron het volgende:
[..]
en ik denk dat als je op deze manier door blijft gaan geen vrienden maakt hier. Ik probeer je te waarschuwen want voor hetzelfde kom je dus WEL de verkeerde tegen
Mij bijvoorbeeldquote:Op maandag 1 februari 2010 19:05 schreef Redbaron het volgende:
[..]
en ik denk dat als je op deze manier door blijft gaan geen vrienden maakt hier. Ik probeer je te waarschuwen want voor hetzelfde kom je dus WEL de verkeerde tegen
dat is waar!!quote:
jij werkt ook op een accountantskantoor?quote:Op maandag 1 februari 2010 19:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik zal me beheersen. O wij doen hetzelfde werk trouwens.
quote:Op maandag 1 februari 2010 19:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is waar!!
[..]
jij werkt ook op een accountantskantoor?
why not?quote:Op maandag 1 februari 2010 19:11 schreef Samzz het volgende:
Ik zag trouwens zaterdag in de Radstake een meisje die dacht dat foundation ook goede lippenstift is. Nou, nee
je hebt een bepaalde reputatie opgebouwd inmiddels. Als je dan dat soort reacties plaatst kan het behoorlijk uitdagend overkomen.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:11 schreef Robinhoo het volgende:
Jullie maken mij nu wel zo af, maar alsof het normaal is dat iemand tegen je zegt dat je moet uitkijken omdat ik niet van een haarstyle houd.
Ooh zo van; Ik sla elke dag paar mannen met lang haar op de bek.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:16 schreef Redbaron het volgende:
[..]
je hebt een bepaalde reputatie opgebouwd inmiddels. Als je dan dat soort reacties plaatst kan het behoorlijk uitdagend overkomen.
je had t over lippenstift die niet goed was, dan vraag ik waarom die niet goed is. Ik heb ja geen verstand van die troepquote:Op maandag 1 februari 2010 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, jij vind meiden zonder lippen leuk?
Wel goedquote:
en dat bedoel ik dus. Neem eens iets aan van een ander. Menigeen is hier ouder en heeft meer levenservaringquote:Op maandag 1 februari 2010 19:16 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ooh zo van; Ik sla elke dag paar mannen met lang haar op de bek.
Hou op man.
En? mooi werk?quote:
TKH, denekamp, jij dan?quote:
Ik had het over foundation die gebruikt word als lippenstiftquote:Op maandag 1 februari 2010 19:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
je had t over lippenstift die niet goed was, dan vraag ik waarom die niet goed is. Ik heb ja geen verstand van die troep
haha zit net 1 dag in amersfoort en nu de huisgenoot al onder de duimquote:Op maandag 1 februari 2010 19:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ben ook nog ff met mn huisgenoot naar de winkel geweest om wat zooi in te slaan, en heb het zo geregeld dat hij nu staat te koken voor ons
quote:Op maandag 1 februari 2010 19:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ow, en werken een paar mooie meisjes bij de bieb hier zeg
quote:Op maandag 1 februari 2010 19:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ben ook nog ff met mn huisgenoot naar de winkel geweest om wat zooi in te slaan, en heb het zo geregeld dat hij nu staat te koken voor ons
Beterquote:Op maandag 1 februari 2010 19:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tja, tis een manneke van 19, eitje dusquote:Op maandag 1 februari 2010 19:25 schreef Redbaron het volgende:
[..]
haha zit net 1 dag in amersfoort en nu de huisgenoot al onder de duim
Kon me ook niet voorstellen dat je daar zou zittenquote:
k heb ze allemaalquote:Op maandag 1 februari 2010 19:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben Dragonball Z seizoen 1 t/m 4 aan t downloaden
quote:en deze gaat uit naar hen die we missen
een moeder, een vader, een tante of nichtje
ex, een kind die je niet meer mag zien
je broer, je beste vriend misschien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
Ghehe, vond het vanaf seizoen 4 eigenlijk niet zo boeiend meer, met die rare.. hoe heet hij ookalweer? Cell, ofzo?quote:
naquote:
Ik ga hier zeker een jaar wonenquote:Op maandag 1 februari 2010 19:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Justin, zit je over een half jaar ook nog in Amersfoort?
only for a drink?quote:Op maandag 1 februari 2010 20:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ga hier zeker een jaar wonen
Dus kom maar eens langs
Nath, San en Selma mogen langskomen voor sexquote:
Ik woon over een half jaar in Utrecht, en mn school is in Amersfoortquote:Op maandag 1 februari 2010 20:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nath, San en Selma mogen langskomen voor sex
Jullie kearls voor bier
Dealtje dusquote:Op maandag 1 februari 2010 20:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik woon over een half jaar in Utrecht, en mn school is in Amersfoort
sex zie ik ook niet zitte met jou....quote:Op maandag 1 februari 2010 20:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nath, San en Selma mogen langskomen voor sex
Jullie kearls voor bier
Seks niet, maar een filmpje loeren met drank erbij lijkt me wel gezelligquote:
14.gifquote:Op maandag 1 februari 2010 20:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Seks niet, maar een filmpje loeren met drank erbij lijkt me wel gezellig
Vooral als je dan bij ons thuis bent
Ietsje ten westen van het centrum, 10 min fietsen ofzoquote:Op maandag 1 februari 2010 20:53 schreef Redbaron het volgende:
woon je in centrum amersfoort of beetje aan de buitenrand, moet zo af en toe met de vrachtwaggel daar zijn
Oorah, als het zaterdag droog is kom ik.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ietsje ten westen van het centrum, 10 min fietsen ofzo
quote:Op maandag 1 februari 2010 21:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Oorah, als het zaterdag droog is kom ik.
denk dat ik daar niet kom met de vrachtwaggel, en al helemaal niet kwijt kan voor 3 kwartier pauze/koffiequote:Op maandag 1 februari 2010 21:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ietsje ten westen van het centrum, 10 min fietsen ofzo
Denk het ook niet nee, volksbuurtje met smalle straatjesquote:Op maandag 1 februari 2010 21:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
denk dat ik daar niet kom met de vrachtwaggel, en al helemaal niet kwijt kan voor 3 kwartier pauze/koffie
och als ze 3m breed zijn en bochten ruim genoeg kom ik erquote:Op maandag 1 februari 2010 21:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Denk het ook niet nee, volksbuurtje met smalle straatjes
quote:Op maandag 1 februari 2010 21:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Trouwens; als ik een pizza koop van 6.50 en ik betaal met 50 euro, is het dan normaal dat je 54,15 terugkrijgt?
Was het Arabisch/Turkse pizzaboer, zo ja : Nee.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Trouwens; als ik een pizza koop van 6.50 en ik betaal met 50 euro, is het dan normaal dat je 54,15 terugkrijgt?
Ja, 't was een Turk.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:50 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Was het Arabisch/Turkse pizzaboer, zo ja : Nee.
Sowieso gek dat ie je dus weer een briefje van 50 teruggeeft. Of gaf hij 20 - 20 - 10 terug?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, 't was een Turk.
Ik ben geen ster in hoofdrekenen, maar dat kan ik zelfs nog uitrekenen
Nee, hij gaf 10-10-10-10-10 terugquote:Op maandag 1 februari 2010 21:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sowieso gek dat ie je dus weer een briefje van 50 teruggeeft. Of gaf hij 20 - 20 - 10 terug?
Dan kan ik me indenken dat ie een briefje teveel meegeeft, maar hoe komt ie dan ingodsnaam op 4,15?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, hij gaf 10-10-10-10-10 terug
+ een lading munten
Ja inderdaad... ik had dus letterlijk 0.00 in m'n portemonnee... Dus ik telde het thuis maar even, want ik kreeg echt een handjevol munten terugquote:Op maandag 1 februari 2010 21:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan kan ik me indenken dat ie een briefje teveel meegeeft, maar hoe komt ie dan ingodsnaam op 4,15?
Ik vind dat pizzakoeriers eerst een rekentest moeten krijgenquote:Op maandag 1 februari 2010 21:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja inderdaad... ik had dus letterlijk 0.00 in m'n portemonnee... Dus ik telde het thuis maar even, want ik kreeg echt een handjevol munten terugZit er 54,15 in
dan wil ik weten waar jy de pizza haaltquote:Op maandag 1 februari 2010 21:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja inderdaad... ik had dus letterlijk 0.00 in m'n portemonnee... Dus ik telde het thuis maar even, want ik kreeg echt een handjevol munten terugZit er 54,15 in
Antalya, Deventerquote:Op maandag 1 februari 2010 21:59 schreef Redbaron het volgende:
[..]
dan wil ik weten waar jy de pizza haalt
zaterdag amersfoort mits droog!quote:
waar wil je het over hebbenquote:
Aanstaande zaterdag kan ik niet, dan zit ik in Leerdam/Heukelumquote:Op maandag 1 februari 2010 22:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
zaterdag amersfoort mits droog!
Geen idee, ik wil alleen wel even in de dagcijfers komen vandaag, dus ik ga nu even lekker spammen.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:04 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
waar wil je het over hebben
ik heb nog bonnetjes voor gratis popcorn hier in de biosquote:
dat is een eind weg!quote:Op maandag 1 februari 2010 22:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Aanstaande zaterdag kan ik niet, dan zit ik in Leerdam/Heukelum
spamquote:Op maandag 1 februari 2010 22:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen idee, ik wil alleen wel even in de dagcijfers komen vandaag, dus ik ga nu even lekker spammen.
Voor CineStar? Anders hoef ik ze nietquote:Op maandag 1 februari 2010 22:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik heb nog bonnetjes voor gratis popcorn hier in de bios
die troep lust ik niet
2 uurtjes rijdenquote:Op maandag 1 februari 2010 22:11 schreef Redbaron het volgende:
[..]
leerdam valt wel mee hoor, denk zon 150 km
neuh hier bios in almelo, maar j kunt ook met mij naar de film:Pquote:Op maandag 1 februari 2010 22:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor CineStar? Anders hoef ik ze niet
Wij 2 uur.quote:
Ik wil alleen naar CineStarquote:Op maandag 1 februari 2010 22:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
neuh hier bios in almelo, maar j kunt ook met mij naar de film:P
maar ik ben met de vrachtwaggel dan he, die gaan niet harder dan 89quote:Op maandag 1 februari 2010 22:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wij 2 uur.
Maar zaterdag ga ik voor t eerst in mn eentje die kant op, met de twingo
Ja, I knowquote:Op maandag 1 februari 2010 22:15 schreef Redbaron het volgende:
[..]
maar ik ben met de vrachtwaggel dan he, die gaan niet harder dan 89
ik ga int vervolg ook naar cinestarquote:Op maandag 1 februari 2010 22:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil alleen naar CineStar
CineStar is gewoon zoveel chiller dan welke bios dan ook.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:16 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik ga int vervolg ook naar cinestar
Krea ging met ene Sanne, niet met Sanquote:Op maandag 1 februari 2010 22:16 schreef Redbaron het volgende:
[..]
volgens mij ging san ook met krea
daarom ga ik ook vanuit almelo naar cinestar, en altijd de late filmquote:Op maandag 1 februari 2010 22:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
CineStar is gewoon zoveel chiller dan welke bios dan ook.
San/Sanne the samequote:Op maandag 1 februari 2010 22:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Krea ging met ene Sanne, niet met San
Ik altijd die rond 7 uurquote:Op maandag 1 februari 2010 22:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
daarom ga ik ook vanuit almelo naar cinestar, en altijd de late film
ze luistert af en toe wel naar Sannequote:Op maandag 1 februari 2010 22:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Of ik moet gewoon zo naïef zijn geweest. Maar San wil geen Sanne genoemd worden
Maar San wil geen Sanne genoemd worden? Dus vind het dan een beetje gek.quote:
Hmm, okquote:Op maandag 1 februari 2010 22:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ze luistert af en toe wel naar Sanne
Ga dan meestal voor de tijd langs de Mc, en dan door naar de biosquote:Op maandag 1 februari 2010 22:19 schreef Redbaron het volgende:
[..]
vind dat zon rottijd, net na t eten enzo
mja vanaf almelo is dat lastiger, ben meestal ook half u eerder voor goede plaatsenquote:Op maandag 1 februari 2010 22:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga dan meestal voor de tijd langs de Mc, en dan door naar de bios
matigjesquote:Op maandag 1 februari 2010 22:20 schreef haakon het volgende:
Liggen er zo 2 gasten onder het puin in Haiti. Zegt de 1 tegen de ander: Mag ik 10 Euro lenen? Zegt de één: Nee sorry man, ik zit een beetje krap.
ik ga tv kijken en dan slapen..
hoi!quote:
heb ik je al verteldquote:
bas tochquote:
waar ben je nou skattiequote:
denk het niet neequote:
Hij moet er van blozen, dat je m lekker vindquote:
kvin hem niet lekker, jouquote:Op maandag 1 februari 2010 22:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij moet er van blozen, dat je m lekker vind
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij moet er van blozen, dat je m lekker vind
gefeliciteerdquote:
Voor?quote:Op maandag 1 februari 2010 22:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een hele eer
Ja ik heb hem gezienquote:Op maandag 1 februari 2010 22:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Haha
Er was net een kabouter Wesley op
waar, ik kijk nu half down met johnnyquote:Op maandag 1 februari 2010 22:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Haha
Er was net een kabouter Wesley op
Comedy Central.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
waar, ik kijk nu half down met johnny
hmm hongerrquote:Op maandag 1 februari 2010 22:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Comedy Central.
Met een pita broodje, een bakje patat en een kaaskroket, ofzo.
die is al n paar jaar doodquote:
eetbui?quote:Op maandag 1 februari 2010 22:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Haha.
Mn popcorn is op.
Nu maar mn kersencola opdrinken
das wel lkkr btw, beter dan dr pepperquote:Op maandag 1 februari 2010 22:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Haha.
Mn popcorn is op.
Nu maar mn kersencola opdrinken
RIP Captain Jackquote:Op maandag 1 februari 2010 22:44 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
die is al n paar jaar dood
die is master!quote:
Nietwaarquote:Op maandag 1 februari 2010 22:44 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
die is al n paar jaar dood
quote:Captain Jack werd gevolgd door enkele andere hits. In 1996 kwam een album van de groep uit (The Mission). Sindsdien was het enige tijd stil rondom Captain Jack. Alleen in Duitsland scoorde de groep nog enkele hits. In 2002 kreeg Franky Gee een herseninfarct en was het voortbestaan van de groep lange tijd onzeker. Gee genas echter volledig en in 2005 vierde Captain Jack zijn tienjarig jubileum. Op 17 oktober 2005 kreeg Franky Gee echter wederom een hersenbloeding. Hij overleed op 22 oktober, na vijf dagen in een coma te hebben gelegen.
Maar niet die ik bedoelquote:Op maandag 1 februari 2010 22:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sorry, maar hij is echt dood.
Ook niet.quote:
Oh, deze?:quote:Op maandag 1 februari 2010 22:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, wij hebben het over Captain Jack van het gelijknamige nummer
je bent de eerste vrouw die ik savonds op dit tijdstip in haar eentje een bak popcorn naar binnen hoor werkenquote:Op maandag 1 februari 2010 22:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook niet.
Is een beetje snoepen gelijk al een eetbui?
Maakt het niet minder spijtig natuurlijkquote:Op maandag 1 februari 2010 22:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, die dus.
Oke, maar dat wist ik al.
Een bak?quote:Op maandag 1 februari 2010 22:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
je bent de eerste vrouw die ik savonds op dit tijdstip in haar eentje een bak popcorn naar binnen hoor werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |