Het allereerste wat ik zei toen Yordi eruit was en ze hem op mn buik wilden leggen was: maak hem eerst maar schoonquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:58 schreef ajf het volgende:
[..]
Haha ik heb geen idee meer wat ik zei toen ik hem voor het eerst zag
Eerder kan haast nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:04 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat zit er gewoon van jongs af aan in. Zijn moeder is model geweest hè
Ik heb alleen maar naar hem liggen kijken en mijn vrouw bedanktquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het allereerste wat ik zei toen Yordi eruit was en ze hem op mn buik wilden leggen was: maak hem eerst maar schoon
Nee preciesquote:
Dank je beertjequote:
En nu aftellen dus.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:15 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar naar hem liggen kijken en mijn vrouw bedanktDie lag alleen maar te huilen en te lachen tegelijk
Haha ja ik ga de dagen afstrepenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En nu aftellen dus.
Nog maar 6 weken![]()
Btw hoe vaak heeft ze je vervloekt?
Dus over 6 weken duik je op haar en zeg je: let's make a babyquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:23 schreef ajf het volgende:
[..]
Haha ja ik ga de dagen afstrepen
Ze heeft me één keer vervloekt en ongeveer drie keer gezegd dat ze me haatte
Mijn pa zei gisteren iets in de trant van: "nou, deze is weer goed gelukt, dan kan er nog wel één bij". Toen kreeg ie een blik van mijn vrouwquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus over 6 weken duik je op haar en zeg je: let's make a baby
Heerlijk zulke momentenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:27 schreef ajf het volgende:
[..]
Mijn pa zei gisteren iets in de trant van: "nou, deze is weer goed gelukt, dan kan er nog wel één bij". Toen kreeg ie een blik van mijn vrouwAls blikken hadden kunnen doden had ik morgen een begrafenis
Whahaha.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:27 schreef ajf het volgende:
[..]
Mijn pa zei gisteren iets in de trant van: "nou, deze is weer goed gelukt, dan kan er nog wel één bij". Toen kreeg ie een blik van mijn vrouwAls blikken hadden kunnen doden had ik morgen een begrafenis
Ja mijn pa is toch al zo'n droogklootquote:
Haha ja jij wist al dat mijn pa grappig isquote:
Mijn zoon was een beetje beduusd en onder de indruk. Mijn dochter wilde Mathijs alleen maar vasthouden en niet meer loslatenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Was de tweeling erbij? Hoe vonden die het?
Ik mag die man wel jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:38 schreef ajf het volgende:
[..]
Haha ja jij wist al dat mijn pa grappig is
OMG dat is toch te lief gewoon.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:40 schreef ajf het volgende:
[..]
Mijn zoon was een beetje beduusd en onder de indruk. Mijn dochter wilde Mathijs alleen maar vasthouden en niet meer loslatenIk was haar vanmorgen kwijt en toen ging ik de babykamer in en ze zat op een krukje naast de wieg
Dan schiet ik vol
Ach wat liefquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:40 schreef ajf het volgende:
[..]
Mijn zoon was een beetje beduusd en onder de indruk. Mijn dochter wilde Mathijs alleen maar vasthouden en niet meer loslatenIk was haar vanmorgen kwijt en toen ging ik de babykamer in en ze zat op een krukje naast de wieg
Dan schiet ik vol
Nee, echt?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het allereerste wat ik zei toen Yordi eruit was en ze hem op mn buik wilden leggen was: maak hem eerst maar schoon
Ik vond het eng met dat bloed enz eropquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, echt?![]()
Ik kon alleen maar huilend lachen of lachend huilen en het maakte me allemaal geen donder meer uit, al het smeer van de wereld had er op mogen zitten, het was mooi wel de mijne!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |