Geniet van het wondertjequote:Op maandag 1 februari 2010 22:27 schreef ajf het volgende:
Lieve allemaal,
Mathijs is om tien over half 10 geboren. Hij weegt 4104 gram en alles zit erop en eraan. Met mijn vrouw gaat alles goed. Ik ga nog foto's maken natuurlijk en die zal ik uiteraard hier plaatsen. Bedankt iedereen voor het meeleven. Jullie zijn toppie
Lieverd wat geweldig...!!!! Proficiat...!!!!quote:Op maandag 1 februari 2010 22:27 schreef ajf het volgende:
Lieve allemaal,
Mathijs is om tien over half 10 geboren. Hij weegt 4104 gram en alles zit erop en eraan. Met mijn vrouw gaat alles goed. Ik ga nog foto's maken natuurlijk en die zal ik uiteraard hier plaatsen. Bedankt iedereen voor het meeleven. Jullie zijn toppie
Mooi kereltje hèquote:
wat een mooi kind..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:41 schreef ajf het volgende:
[..]
Mooi kereltje hè
Volgens mijn vrouw heeft ie mijn mond en ik vind dat ie haar neus heeft
Dank je welquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:47 schreef heavenstar het volgende:
[..]
wat een mooi kind......en hij lijkt op jou...
![]()
![]()
Ja hij is zeker flinkquote:
Dank je Joshquote:
van hartequote:
Wel een paar uurtjes ja. Maar je bent in een soort roes, dus eigenlijk wil je alleen maar naar die kleine kijkenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nog een beetje slaap gehad vannacht?
Dank je Raphquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:16 schreef Psalms het volgende:
v
[..]
van hartemet je klein wondertje,het ziet er uit als een schatje
de roes zo lang mogelijk door laten gaanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:17 schreef ajf het volgende:
[..]
Wel een paar uurtjes ja. Maar je bent in een soort roes, dus eigenlijk wil je alleen maar naar die kleine kijken
Ja dat is waarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:50 schreef Psalms het volgende:
[..]
de roes zo lang mogelijk door laten gaan,slapen kun je altijd nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |