Geniet ervanquote:Op maandag 1 februari 2010 17:11 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja want zo ging het bij de tweeling precies zo. We zaten allebei met een baby in onze armen en we keken elkaar aan en toen mijn vrouw de tranen in mijn ogen zag staan begon zij ook
Simpel ook hier zitten mensen die willen weten hoe het gaat.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:12 schreef naatje_1 het volgende:
Hoe kan je trouwens aan fokken denken terwijl je vrouw bezig is met een levenswerk
Ik zou bijna een kind willen nu.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan krijg je dat lieve hulpeloze hoopje mens op je buik gelegd en ben je werkelijk waar alle pijn en ongemakken vergeten.
Zo'n ieniemini handje zoekt in het rond naar iets om vast te grijpen en als dat dan je vinger vind grijpt ie die vast alsof zn leventje er vanaf hangt en dan weet je het!
Jij bent van mij, ik hou van jou en dan komen de tranen
Het duurt nog uren voordat de baby er is. Ik ben nerveus, kinderen zijn druk. Even afleidingquote:Op maandag 1 februari 2010 17:12 schreef naatje_1 het volgende:
Hoe kan je trouwens aan fokken denken terwijl je vrouw bezig is met een levenswerk
Doe ikquote:Op maandag 1 februari 2010 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geniet ervan![]()
[..]
Simpel ook hier zitten mensen die willen weten hoe het gaat.
troost je binnen een uur of 7 heb je de eerste strontluier te pakken en dan denk je weer even heel andersquote:Op maandag 1 februari 2010 17:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zou bijna een kind willen nu.
Hoe laat gaan jullie naar het ziekenhuis?quote:Op maandag 1 februari 2010 17:16 schreef ajf het volgende:
[..]
Het duurt nog uren voordat de baby er is. Ik ben nerveus, kinderen zijn druk. Even afleiding
quote:Op maandag 1 februari 2010 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
troost je binnen een uur of 7 heb je de eerste strontluier te pakken en dan denk je weer even heel anders
Tering, doe je senl.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe laat gaan jullie naar het ziekenhuis?
Ik had om 11:30 1 cm en werd naar het zh gestuurd. kwam daar aan om 12:15 en toen zat ik al op 4 cm en om 15:57 prikten ze mn vliezen door, 15:58 moest ik persen en 16:03 was het kind er![]()
Dus het hoeft niet nog uren te duren hoor
Als de VK groen licht geeft gaan we. Zal binnen een half uur zijn denk ik. Dat is zeker snel gegaanquote:Op maandag 1 februari 2010 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had om 11:30 1 cm en werd naar het zh gestuurd. kwam daar aan om 12:15 en toen zat ik al op 4 cm en om 15:57 prikten ze mn vliezen door, 15:58 moest ik persen en 16:03 was het kind er![]()
OKquote:Op maandag 1 februari 2010 17:16 schreef ajf het volgende:
[..]
Het duurt nog uren voordat de baby er is. Ik ben nerveus, kinderen zijn druk. Even afleiding
Dat is wel heel snel. Mijn bevalling duurde 20 uur.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er werd om gevraagd.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:26 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
De bevalling van je vrouw op fok! bijhouden__!
Toch gefeliciteerd alvast
Geen idee of hij al weg is of niet. Maar het is een jongenquote:Op maandag 1 februari 2010 17:29 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat is wel heel snel. Mijn bevalling duurde 20 uur.
AJF, ik 'ken' je niet, maar veel succes weer dan!![]()
Weten jullie wat het wordt?
Jep, het wordt een mannetje. Zelfs de naam is al bekendquote:Op maandag 1 februari 2010 17:29 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Laat ik dat maar niet tegen mijn vrouw zeggenquote:Op maandag 1 februari 2010 17:29 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik ben ingeleid met veters, dinsdag 1e veter en donderdag is Rienk geboren. Wat een hel zeg, bevallenquote:Op maandag 1 februari 2010 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
De weeen waren de avond ervoor al begonnen hoor![]()
Het kind had gepoept in het vruchtwater dat is een slecht teken dus moest ik als een gek persen van de dokter
[..]
Geen idee of hij al weg is of niet. Maar het is een jongen
Ik heb ook een jochiequote:Op maandag 1 februari 2010 17:33 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik ben ingeleid met veters, dinsdag 1e veter en donderdag is Rienk geboren. Wat een hel zeg, bevallen![]()
Ook een jochie! Jongetjes zijn![]()
Ben benieuwd naar zijn naam!
Mits goed afgerichtquote:
Daar zit vaak het probleem.quote:
eternal babyfacequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |