quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:23 schreef Nick_Taken het volgende:[..]
Lijkt mij gewoon goed, die automaten geven wel vaker rare meldingen. Met mijn pas, een hele oude, krijg ik dat geeneens te zien. Ga naar een NS automaat of eentje waar je een overzicht kan zien en wat daar staat klopt exact.
Je moet een product met vrij hebben en een ander niet, die niet vrij is is met korting.
Erg verwarrend dat weet ik, maar aan die naamgeving gaan ze nog wat doen.
Iig vertrouw niet op die dingen in de bus, die zijn wel vaker abuis.
Zo zie ik ook bijv. van elke reis wat het gekost heeft/zou hebben, alsof ie geld af schrijft maar dat doet ie dus nooit. En ik zie ook nooit goededag mededelingen

Oke ik zal het eventjes wat beter uitleggen nog:P
Had in 2009 een weekend ov kaart.
Maar wilde per januari 2010 een week abonnement.
Die heb ik eind oktober dus om laten zetten.
Vervolgens op 30 december EN 15 januari een week abonnement geactiveerd.
Op
www.ov-chipkaart.nl blijft studentenkaart weekend staan als ik inlog en bij kaartinformatie kijk.
Ging toen het weekend reizen en he in-en uitgecheckt(na melding:goede reis student wknd. omdat ik dus dacht dat er een weekend op zou staan.
Geen saldo niks vanaf gegaan en de conducteur vertelde mij dat ik een weekend had EN die had geactiveerd
Toen moest ik van de DUO eens proberen in te checken doordeweeks om te kijken wat ervoor kwam te staan, toen kwam er dus voor: Goede reis student wk vrij.
Heb een overzicht laten printen bij de Ns servicebalie in Groningen en daar staat hetzelfde op het papier wat onder kaartinformatie staat op
www.ov-chipkaart.nlDus nu weet ik nog niet wat erop staat en of het goed is gegaan met 2x activeren