abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 februari 2010 @ 20:24:35 #201
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_77932003
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 17:37 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Die op de stoep naast de sporen staan? Gewoon 1 keer erlangs laten gaan om te kijken of ie werkt en dan meteen weer uitchecken?
Nee, een NS kaartjes automaat
Je kan dan op "kaartinfo" klikken en dan kan je zien wat er op jouw kaart staat.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 12 februari 2010 @ 20:31:22 #202
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_77932258
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 20:22 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Maar dat wat ik boven jou zeg, op station even snel in- en uitchecken kan wel als test? Is geen probleem? Dan weet ik t zeker
Joa, zie geen probleem, doe het wel bij een bus. Bij NS liever niet.

Anders kijk ff op een gele ns automaat met logo van ovchipkaart:)
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_77932768
Als ik vanavond nog tijd heb zal ik t proberen
Anders kom ik er maandag in de trein wel achter
  vrijdag 12 februari 2010 @ 20:44:34 #204
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_77932874
Trein hoeft je niet in te checken
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_77932928
Nee maar in de Arriva hebben ze wel een apparaatje waarmee ze t controleren.
pi_77933812
Mijn pet zakt af...

Ik heb een studenten OV-week. Ik reis al weken gewoon gratis, zo ook vanmiddag toen ik naar mijn werk ging. Kom ik terug, zie ik dat er ineens 1.01 euro van mijn rekening afgaat. WTF Het is toch vrijdag?

Kijk ik op internet, zie ik dit:
Studenten OV-chipkaart week -
Vraag uw OV-bedrijf -
Vraag uw OV-bedrijf

Zoals je ziet een studentenOV-week.. Maar waar the fuck is mijn korting in het weekend? Er staat er bij de automaat geen meer voor mijn klaar..

Wat moet ik nu doen?

Schiet mij maar lek.. zucht..

[ Bericht 2% gewijzigd door elby1988 op 12-02-2010 21:30:00 ]
pi_77936944
Weet iemand misschien hoe je die tijdelijke studenten ov-chipkaarten kunt terugsturen? Het punt is ik heb er drie ontvangen en ik begrijp wel dat ze naar dat patch marketing adres moeten, maar stel er gebeurt iets met de post of je bent zo'n tijdelijke kaart kwijt ofzo...zitten er dus gevolgen aan? Ik bedoel het enige dat er bij die kaart vermeld staat is dat hij als je je persoonlijke kaart ontvangen hebt je er geen recht meer op hebt en je hem moet terugsturen??? Weet iemand meer?
pi_77937062
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 22:03 schreef nicolesoufi het volgende:
Weet iemand misschien hoe je die tijdelijke studenten ov-chipkaarten kunt terugsturen? Het punt is ik heb er drie ontvangen en ik begrijp wel dat ze naar dat patch marketing adres moeten, maar stel er gebeurt iets met de post of je bent zo'n tijdelijke kaart kwijt ofzo...zitten er dus gevolgen aan? Ik bedoel het enige dat er bij die kaart vermeld staat is dat hij als je je persoonlijke kaart ontvangen hebt je er geen recht meer op hebt en je hem moet terugsturen??? Weet iemand meer?
Niet zo druk om maken

Ik heb er geloof ik ook nog twee liggen. Ik heb er niet zo een haast mee, hadden zij namelijk ook niet.
You dream it, I live it.
pi_77937611
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 22:06 schreef Meddo het volgende:

[..]

Niet zo druk om maken

Ik heb er geloof ik ook nog twee liggen. Ik heb er niet zo een haast mee, hadden zij namelijk ook niet.
Tipje voor mij?

Sowieso, waar kan ik me geld terugvragen van connection? Zie in dit topic alleen een link naar synctus..
pi_77937769
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 22:19 schreef elby1988 het volgende:

[..]

Tipje voor mij?

Sowieso, waar kan ik me geld terugvragen van connection? Zie in dit topic alleen een link naar synctus..
Waarom er geld afgeschreven wordt weet ik niet En de producten die op ov-chipkaart.nl staan is bij iedereen anders, daar kun je niet vanuit gaan

Link naar formulier kun je ook op ov-chipkaart.nl vinden

http://www.connexxion.nl/(...)tutie%20Compleet.pdf
You dream it, I live it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')