abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77523320
Vandaag gewoon met papieren kaart kunnen reizen.
gr gr
pi_77523799
Wat ik me avfraag he, waarom zijn al die reisproducten niet gewoon met 1 druk op de knop al voor-geactiveerd door de admin van tls ofzo? waarom moeten studenten dat zelf doen?? (niet dat het mij problemen opgeleverd heeft, maargoed)
pi_77528666
Kunnen ze die automaten waar je je product moet ophalen niet op wat meer plekken zetten.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_77529012
Op enkele plekken hebben ze een 2e automaat gezet, op Utrecht CS tijdelijk meer.
Er is mij verteld dat er meer automaten bij komen waar het kan, dus geen nieuwe maar bestaande worden aangepast. Een monteur heeft me dit in Den Haag nog laten zien, met zijn onderhouds ov-chipkaart kon hij het menu activeren. Maar de echt drukke tijden zijn wel voorbij, ik heb nergens meer rijden van meer dan een half uur wachten gezien de laatste 2 dagen dat ik er stond voor advies. Lijkt mij zich nu wel op te lossen.
pi_77529187
Ik bedoel meer dat ze in sommige gebieden vrij schaars zijn.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  maandag 1 februari 2010 @ 21:11:08 #31
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_77529248
quote:
Op maandag 1 februari 2010 19:26 schreef alwaysedo het volgende:
Wat ik me avfraag he, waarom zijn al die reisproducten niet gewoon met 1 druk op de knop al voor-geactiveerd door de admin van tls ofzo? waarom moeten studenten dat zelf doen?? (niet dat het mij problemen opgeleverd heeft, maargoed)
Omdat je de keuze krijgt om hem niet te activeren zodat er geen geld bij je voorlopig lening komt (als je bijvoorbeeld denkt je studie niet binnen 10 af te maken) net als eerst het niet ophalen van je kaart op het postkantoor.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_77529492
Nou ik heb begrepen dat het tegen misbruik is, dat als ze die onderscheppen ze niet met jouw ov kunnen reizen. Want er wordt ook al maak je er geen gebruik van toch geld voor in rekening gebracht heb ik al bij een vriend gezien. Die woont om de hoe van de opleiding, heeft kaart niet geactiveerd en wordt toch het maandbedrag voor in rekening gebracht bij de studieschuld. Kan ook zijn dat het gewoon niet feilloos werkt.
  maandag 1 februari 2010 @ 21:59:39 #33
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_77531546
quote:
Op maandag 1 februari 2010 21:17 schreef Nick_Taken het volgende:
Nou ik heb begrepen dat het tegen misbruik is, dat als ze die onderscheppen ze niet met jouw ov kunnen reizen. Want er wordt ook al maak je er geen gebruik van toch geld voor in rekening gebracht heb ik al bij een vriend gezien. Die woont om de hoe van de opleiding, heeft kaart niet geactiveerd en wordt toch het maandbedrag voor in rekening gebracht bij de studieschuld. Kan ook zijn dat het gewoon niet feilloos werkt.
Maar je kunt hem dan nog steeds activeren toch? Je hoeft je niet te indentificeren bij het activeren oid? Maar goed, ik weet het ook niet.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_77531871
Dat is zo, ik snap ook lang niet alles wat mij uitgelegd is.
pi_77531952
quote:
Op maandag 1 februari 2010 18:18 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Misschien is er dan toch iets niet goed gegaan...
Nou egeltje..
Dat snap ik dus niet.
Want als ik doordeweeks incheck komt er wel voor te staan:

Goede reis student wk vrij.
pi_77531992
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:06 schreef Nick_Taken het volgende:
Dat is zo, ik snap ook lang niet alles wat mij uitgelegd is.
Hoi Nick

Als ik doordeweeks incheck komt er voor te staan; Goede reis student wk vrij.

Er blijft echter bij de kaartautomaat studentenkaart weekend voorkomen als ik mijn pas ervoor hou.

heb hem 2x geactiveerd met week. is dit dan gewoon goed gegaan?
pi_77532246
Een maat van me heeft z'n product nog niet opgeladen bij het oplaadpunt, kan dat na de deadline van 31 januari nog? Lijkt me wel toch, je kan alleen niet reizen.
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
  maandag 1 februari 2010 @ 22:17:39 #38
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_77532506
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:08 schreef Debjeee het volgende:

[..]

Nou egeltje..
Dat snap ik dus niet.
Want als ik doordeweeks incheck komt er wel voor te staan:

Goede reis student wk vrij.
Owja, dat was bij jou het geval. Hmz, dan denk ik toch dat in ieder geval 1 van de 2 iets tijdelijks is. Vreemd.
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:13 schreef GeneraalUli het volgende:
Een maat van me heeft z'n product nog niet opgeladen bij het oplaadpunt, kan dat na de deadline van 31 januari nog? Lijkt me wel toch, je kan alleen niet reizen.
Jep, als het goed is blijft het gewoon klaarstaan.
pi_77532834
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:09 schreef Debjeee het volgende:

[..]

Hoi Nick

Als ik doordeweeks incheck komt er voor te staan; Goede reis student wk vrij.

Er blijft echter bij de kaartautomaat studentenkaart weekend voorkomen als ik mijn pas ervoor hou.

heb hem 2x geactiveerd met week. is dit dan gewoon goed gegaan?
Lijkt mij gewoon goed, die automaten geven wel vaker rare meldingen. Met mijn pas, een hele oude, krijg ik dat geeneens te zien. Ga naar een NS automaat of eentje waar je een overzicht kan zien en wat daar staat klopt exact.

Je moet een product met vrij hebben en een ander niet, die niet vrij is is met korting.
Erg verwarrend dat weet ik, maar aan die naamgeving gaan ze nog wat doen.
Iig vertrouw niet op die dingen in de bus, die zijn wel vaker abuis.
Zo zie ik ook bijv. van elke reis wat het gekost heeft/zou hebben, alsof ie geld af schrijft maar dat doet ie dus nooit. En ik zie ook nooit goededag mededelingen
  maandag 1 februari 2010 @ 22:26:48 #40
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_77533003
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:23 schreef Nick_Taken het volgende:

[..]

Lijkt mij gewoon goed, die automaten geven wel vaker rare meldingen. Met mijn pas, een hele oude, krijg ik dat geeneens te zien. Ga naar een NS automaat of eentje waar je een overzicht kan zien en wat daar staat klopt exact.

Je moet een product met vrij hebben en een ander niet, die niet vrij is is met korting.
Zo zie ik ook bijv. van elke reis wat het gekost heeft/zou hebben, alsof ie geld af schrijft maar dat doet ie dus nooit. En ik zie ook nooit goededag mededelingen
Ik zie ook nooit goede reis, maar altijd iets van 'in ok 16574644146'. Al staat er bij de prijs wel altijd 0 volgens mij.
pi_77533310
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:23 schreef Nick_Taken het volgende:

[..]

Oke ik zal het eventjes wat beter uitleggen nog:P
Had in 2009 een weekend ov kaart.
Maar wilde per januari 2010 een week abonnement.
Die heb ik eind oktober dus om laten zetten.
Vervolgens op 30 december EN 15 januari een week abonnement geactiveerd.

Op www.ov-chipkaart.nl blijft studentenkaart weekend staan als ik inlog en bij kaartinformatie kijk.

Ging toen het weekend reizen en he in-en uitgecheckt(na melding:goede reis student wknd. omdat ik dus dacht dat er een weekend op zou staan.
Geen saldo niks vanaf gegaan en de conducteur vertelde mij dat ik een weekend had EN die had geactiveerd

Toen moest ik van de DUO eens proberen in te checken doordeweeks om te kijken wat ervoor kwam te staan, toen kwam er dus voor: Goede reis student wk vrij.

Heb een overzicht laten printen bij de Ns servicebalie in Groningen en daar staat hetzelfde op het papier wat onder kaartinformatie staat op www.ov-chipkaart.nl

Dus nu weet ik nog niet wat erop staat en of het goed is gegaan met 2x activeren
pi_77533425
Trouwens onder mijn gegevens bij DUO staat week abonnement, geactiveerd op 01-01-2010 :S
pi_77537420
Is er eigenlijk al een nieuwe deadline? Heb em nog niet geactiveerd, zolang er nog gezeik is.. wacht er eigenlijk het liefst zo lang mogelijk mee!
pi_77538554
Waarom wachten? Gewoon proberen, zodra stuit je wel op problemen en dan ben je er te laat mee.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 06:52:22 #45
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_77539717
Misschien denk ik te moeilijk of klopt het niet, maar wat te doen als je moet reizen van een stad waar je nog niet kan in-/uitchecken naar een stad waar dat wel kan/moet?
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  dinsdag 2 februari 2010 @ 10:01:49 #46
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_77541852
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 06:52 schreef Ladidadida het volgende:
Misschien denk ik te moeilijk of klopt het niet, maar wat te doen als je moet reizen van een stad waar je nog niet kan in-/uitchecken naar een stad waar dat wel kan/moet?
Bij de trein hoef je nog niet in en uit te checken sowieso, dus dat kan het probleem niet zijn. En met de bus kun je gewoon uitchecken in de bus natuurlijk.
pi_77543864
Ik kan mijn OV-studentenchipkaart ook nog niet activeren. "Er staan geen bestellingen voor u klaar".
Gisteren met de klantenservice hierover gebeld, m'n product staat gewoon klaar. Blijkbaar komt het door de drukte en moet ik het gewoon blijven proberen... Het liefst niet tussen 12.00 en 16.00uur. Gisteren probeerde ik het om 09.00uur enfin.... Ik blijf dus maar even proberen en anders maar weer bellen...
pi_77547111
Het is net eindelijk toch gelukt. Na weetikveel hoeveel keer proberen bij verschillende automaten waarbij er gewoon niets gebeurde lukte het nu in één keer.

Nu maar hopen dat dat ook zo blijft als ik m'n nieuwe OV chipkaart krijg, want deze was volgens de klachtenlijn defect.. maar hij deed het toch vandaag.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 15:34:50 #49
178707 hendrik_M
015 nergens bang
pi_77553511
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 20:09 schreef Zephyrus het volgende:

Omdat ik van de week ook al een aantal keer van de conducteur hoorde dat ik hem nog moet ophalen, heb ik gisteren maar even gebeld. Bij de IB-groep staat dat mijn product opgehaald is, dus 'meer kunnen wij ook niet doen' kreeg ik als antwoord. M.a.w. fout ligt bij de NS
Dit dus..''de apparatuur van de NS werkt niet. Zorg dat u uw gegevens van mijn ov-chipkaart uitprint en bij u heeft waar status actief op staat..hopelijk zien ze het dan door de vingers''
Maakt me geen fuck uit..al zijn ze paars
pi_77555596
Nick_Taken waar vind ik een automaat waar ik zo'n overzicht kan printen (omgeving Amsterdam)? of kan dat bij zo'n gele unit bij de AH..
From all the things I've lost I miss my mind the most...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')