abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 1 februari 2010 @ 15:01:06 #11
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_77513422
quote:
Op maandag 1 februari 2010 14:59 schreef Nymeriaa het volgende:
Nogmaals in nieuwe topic in hoop op reactie

Onduidelijkheid voor mij ik heb mijn ov-chipkaart al sinds november , heb deze 2 jaar geleden aangevraagd bij mijn eerste OV. Nu heb ik hem een aantal keren proberen op te laden zonder succes en blijkt dus recent dat het pasje gewoon niet werkt. Apparaat herkent hem niet en scanners van de conducteurs ook niet.

Nou moet ik toch echt naar school, en ik heb mijn nieuwe ov chipkaart/tijdelijke ov chipkaart nog niet ontvangen , moet ik nu kaartjes gaan kopen of hopen dat de de conducteurs mijn oude 2009 ov met mijn niet werkende ov chipkaart als genoeg zullen voorzien.
Neem je jaarkaart mee, je oude chipkaart mee en laat hem zien aan de conducteur. Vertel daarna het verhaal. Hoop vervolgens op coulance.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_77514131
tvp deployed
pi_77514994
Ik heb ongeveer 2.5 week geleden geprobeerd mijn nieuwe studenten ov op te laden, maar er stond geen reisproduct klaar. (Die stond een week eerder klaar, maar toen had ik die kaart nog niet binnen). Ik ging toen kijken wat er dan wel op die kaart stond, en er stonden 2 dingen op. Eentje voor in de week, en een korting voor in het weekend, beiden geldig tot 2014 ofzo.

Is de kaart dus al opgeladen, of was dit gewoon een fout? Ik moet morgen naar school :p
effe normaal he
pi_77516025
Hoe weet je dan dat ie klaar staat als je nog geen kaart hebt? En zoals je zelf zegt, je hebt nog niks opgeladen, dat wat erop staat zal het tijdelijke product wel zijn.
You dream it, I live it.
pi_77516460
quote:
Op maandag 1 februari 2010 16:09 schreef Meddo het volgende:
Hoe weet je dan dat ie klaar staat als je nog geen kaart hebt? En zoals je zelf zegt, je hebt nog niks opgeladen, dat wat erop staat zal het tijdelijke product wel zijn.
Nou omdat op de site stond dat mijn product klaar stond in de week van 8 t/m 13 februari. (Je moest de eerste letter van je achternaam invoeren). echter had ik de kaart toen nog niet binnen.
maarja aangezien er stond dat het product tot ongeveer 2013/2014 geldig was, zal het wel goed zijn?
effe normaal he
pi_77516539
quote:
Op maandag 1 februari 2010 16:19 schreef shayolo het volgende:

[..]

Nou omdat op de site stond dat mijn product klaar stond in de week van 8 t/m 13 februari. (Je moest de eerste letter van je achternaam invoeren). echter had ik de kaart toen nog niet binnen.
maarja aangezien er stond dat het product tot ongeveer 2013/2014 geldig was, zal het wel goed zijn?
Dat op de site was gewoon een adviesdatum. Voor (bijna) iedereen stond het product 1 januari al klaar. Voor jouw blijkbaar nog steeds niet. Ik zou de klantenservice van studenten ov-chipkaart eens bellen.

Die datums zeggen helemaal niks!
You dream it, I live it.
pi_77516723
quote:
Op maandag 1 februari 2010 16:22 schreef Meddo het volgende:

[..]

Dat op de site was gewoon een adviesdatum. Voor (bijna) iedereen stond het product 1 januari al klaar. Voor jouw blijkbaar nog steeds niet. Ik zou de klantenservice van studenten ov-chipkaart eens bellen.

Die datums zeggen helemaal niks!
ok, bedankt! ik ga eens bellen dan.
effe normaal he
pi_77517104
Heeft iemand het mailadres van DUO – IB-Groep? op de site vind ik alleen maar mailformulieren met andere onderwerpen..
From all the things I've lost I miss my mind the most...
pi_77517119
TVP
Mits voldoende gebruikt niet te traceren en volledig privacy ongevoelig.
pi_77520639
quote:
Op maandag 1 februari 2010 09:18 schreef Nick_Taken het volgende:
Ik ben een van die voorlichters
Maar meestal als het wel opgehaald is dan kunnen die chauffeurs/conducteurs het ding niet goed uitlezen.
Wat ik dan adviseer is naar een automaat gaan en een overzicht met je ov gegevens printen.
Het is gewoon een gruwelijk irritant probleem wat niet bij jou ligt.
Ik kan niet zo'n overzicht printen want daar staat weekend op.
Terwijl ik 2x een WEEK abonnement heb geactiveerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')