abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77745758
Vraag: Ik heb net op m'n OV-chipkaart(weekend, dus gratis) wezen treinen maar ik ben vergeten uit te checken. Maakt dat uit aangezien ik niet op saldo reis?
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_77749294
quote:
Op zondag 7 februari 2010 21:44 schreef Jac0bus het volgende:
Vraag: Ik heb net op m'n OV-chipkaart(weekend, dus gratis) wezen treinen maar ik ben vergeten uit te checken. Maakt dat uit aangezien ik niet op saldo reis?
Ja, als je het te vaak doet wordt ie geblokt! Check gewoon niet meer in voortaan in de trein, scheelt je een hoop (mogelijk) gezeik
pi_77751519
quote:
Op zondag 7 februari 2010 22:30 schreef Hugo__Boss het volgende:

[..]

Ja, als je het te vaak doet wordt ie geblokt! Check gewoon niet meer in voortaan in de trein, scheelt je een hoop (mogelijk) gezeik
Ja ik kom er net achter dat dat inderdaad niet hoeft. Ik ben voor de zekerheid maar terug naar het station gefietst om uit te checken
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_77753719
Ik zei nog tegen mijn vriend, toen we in de bus stapten vanmiddag en alleen een van de incheckpaaltjes bij de achteruitgang bleek te werken, "Da's riskant, als 2/3 van de paaltjes niet werkt"... En ja hoor, wij stappen uit en ook het derde paaltje is plotseling buiten dienst.

Kaartjes insturen naar Connexxion om onze 4 euro terug te vragen dus. Bah.

Als klap op de vuurpijl mopperde de buschauffeur dat we ook helemaal niet hadden moeten inchecken als maar één paaltje werkte
  zondag 7 februari 2010 @ 23:52:12 #125
285850 Elohim
leeft in kaarslicht
pi_77753841
Wat een ellende lees ik hier
Haast je langzaam.
pi_77760664
Heb ook nog steeds gezeik met de NS. Reis met de bus en metro al weken prima.

Afgelopen vrijdag ben ik langs een info balie gegaan waar het rustig was, om aan de conductrice te vragen of ze m'n kaart even kon scannen. Ze liet het me zien en er stonden inderdaad twee "overige reisproducten" op. Hierna naar zo'n apparaat gelopen... zelfde verhaal. Voor de zekerheid nog even aan een andere conducteur gevraagd die WEL kon zien dat het StudentWeek/WeekendKorting is. Hij kon ook de geldigheidsduur zien, wat bij de andere ook niet mogelijk was.

Het is dus hit or miss. Gaat echt vermoeiend worden om dit verhaal iedere keer uit te leggen
pi_77761184

Iemand een idee wat dit betekent? Moet ik dan IBG/DUO bellen ofzo?
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
  maandag 8 februari 2010 @ 11:21:05 #128
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_77762291
quote:
Op maandag 8 februari 2010 10:40 schreef GeneraalUli het volgende:
[ afbeelding ]

Iemand een idee wat dit betekent? Moet ik dan IBG/DUO bellen ofzo?
Dat je een week-ov hebt met korting die daar bij hoort, dus in het weekend en dat er nog producten op staan die waarschijnlijk je tijdelijke waren. En dat je er nog geen saldo op hebt staan om in het weekend te kunnen reizen.

Als je meer informatie daar over wil hebben moet je overigens niet DUO bellen maar de ovchipkaart.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_77765299
quote:
Op maandag 8 februari 2010 11:21 schreef maok het volgende:

[..]

Dat je een week-ov hebt met korting die daar bij hoort, dus in het weekend en dat er nog producten op staan die waarschijnlijk je tijdelijke waren. En dat je er nog geen saldo op hebt staan om in het weekend te kunnen reizen.

Als je meer informatie daar over wil hebben moet je overigens niet DUO bellen maar de ovchipkaart.
Mja, die eerste twee waren me duidelijk, excuses.
Het ging vooral om het feit dat ik contact op moest nemen met m'n OV-bedrijf? Waarom zou dat kunnen zijn?
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
  maandag 8 februari 2010 @ 13:01:25 #130
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_77765405
quote:
Op maandag 8 februari 2010 12:57 schreef GeneraalUli het volgende:

[..]

Mja, die eerste twee waren me duidelijk, excuses.
Het ging vooral om het feit dat ik contact op moest nemen met m'n OV-bedrijf? Waarom zou dat kunnen zijn?
Dat zijn waarschijnlijk je tijdelijke reisproducten die er eerst op staan. Maar bijna iedereen heeft dat dus die melding schijnt normaal te zijn en je hoeft er verder niets mee te doen.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')