Ja, als je het te vaak doet wordt ie geblokt! Check gewoon niet meer in voortaan in de trein, scheelt je een hoop (mogelijk) gezeikquote:Op zondag 7 februari 2010 21:44 schreef Jac0bus het volgende:
Vraag: Ik heb net op m'n OV-chipkaart(weekend, dus gratis) wezen treinen maar ik ben vergeten uit te checken. Maakt dat uit aangezien ik niet op saldo reis?
Ja ik kom er net achter dat dat inderdaad niet hoeft. Ik ben voor de zekerheid maar terug naar het station gefietst om uit te checkenquote:Op zondag 7 februari 2010 22:30 schreef Hugo__Boss het volgende:
[..]
Ja, als je het te vaak doet wordt ie geblokt! Check gewoon niet meer in voortaan in de trein, scheelt je een hoop (mogelijk) gezeik
Dat je een week-ov hebt met korting die daar bij hoort, dus in het weekend en dat er nog producten op staan die waarschijnlijk je tijdelijke waren. En dat je er nog geen saldo op hebt staan om in het weekend te kunnen reizen.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:40 schreef GeneraalUli het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand een idee wat dit betekent?Moet ik dan IBG/DUO bellen ofzo?
Mja, die eerste twee waren me duidelijk, excuses.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:21 schreef maok het volgende:
[..]
Dat je een week-ov hebt met korting die daar bij hoort, dus in het weekend en dat er nog producten op staan die waarschijnlijk je tijdelijke waren. En dat je er nog geen saldo op hebt staan om in het weekend te kunnen reizen.
Als je meer informatie daar over wil hebben moet je overigens niet DUO bellen maar de ovchipkaart.
Dat zijn waarschijnlijk je tijdelijke reisproducten die er eerst op staan. Maar bijna iedereen heeft dat dus die melding schijnt normaal te zijn en je hoeft er verder niets mee te doen.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:57 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Mja, die eerste twee waren me duidelijk, excuses.
Het ging vooral om het feit dat ik contact op moest nemen met m'n OV-bedrijf? Waarom zou dat kunnen zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |