Maar of ie daar ooit uit zal komen is nog maar de vraag. Hij vroeg haar vorige week tijdens 'Vraag me raak' wat ze van plompzakken vindt, dus ik denk niet dat ze erg uitkijkt naar de komst van Bommie in SVquote:Op maandag 1 februari 2010 12:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Liesbeth had het verleden week wel over Bommie, dat Bommie bij haar in het *bestand* zat
Dat was van 538 volgens mij, dat zou toch niet vandaag zijn?quote:Op maandag 1 februari 2010 12:55 schreef Copycat het volgende:
Wacht eens effe ... stond er vanochtend geen kampioenschap frikadellenvreten op het programma?
Oh ... dat dacht ik. Wel in de ochtend, toch?quote:Op maandag 1 februari 2010 12:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat was van 538 volgens mij, dat zou toch niet vandaag zijn?
Dus dan "woont" ze daar?quote:Op maandag 1 februari 2010 12:54 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Is maar voor 6 maanden , in juni gaat ze spookhuis Binnenveld runnen in Huissen.
quote:Op maandag 1 februari 2010 12:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar betaald zij de huur van? En haar voedsel!?
Ik was heel erg ergens anders mee bezig toen die sms binnen kwam dus ik weet het nietquote:Op maandag 1 februari 2010 12:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ... dat dacht ik. Wel in de ochtend, toch?
Zo is het nu in praktijkquote:Op maandag 1 februari 2010 12:48 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Geen huur, woont bij ouders en eet bij Vlemmix patat , soep , avondeten en pizza .
Oh nu geeft ze de chatters de schuld???? lekker bijdehand die Liesbeth.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:53 schreef Disana het volgende:
Liesbeth tegen de kijkers: wij willen jullie bedanken voor de email aan Johan dat wij nu niet meer mogen roken.
Marian: Hans zit ook altijd te stangen daar op de chat. Gooi Hans toch eens een keer van die chat af, giebelt ze erachteraan.
Mja, zou me niet verbazen als er echt mensen tussen zitten die er een punt van hebben gemaakt.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh nu geeft ze de chatters de schuld???? lekker bijdehand die Liesbeth.
Ja, wedden!quote:Op maandag 1 februari 2010 13:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja, zou me niet verbazen als er echt mensen tussen zitten die er een punt van hebben gemaakt.
Ik heb haar 's avonds nog nooit het kot zien verlaten en 's morgens is ze regelmatig in nachtkleding waar te nemen.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zei ze bij de Vraag maar Raak niet dat ze gewoon nog thuis sliep?
Oehoehquote:Op maandag 1 februari 2010 13:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb haar 's avonds nog nooit het kot zien verlaten en 's morgens is ze regelmatig in nachtkleding waar te nemen.
Geen Henk onder ons?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Henk is metselaar jongens.
We weten niet waarom maar hij was vrijdag bij de klus in Zwolle.
Ja, maar dat is toch stom, wie gaat er nu emailklacht sturen over het roken daar, al roken ze ieder 5 pakjes per dag, ja maakt het uit, sommige mensen vallen echt over alles.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, wedden!Van die mekkermensen die zich daar druk over maken
Dat is dus het slag volk dat ze wat mij betreft acuut standrechtelijk mogen executeren.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja, zou me niet verbazen als er echt mensen tussen zitten die er een punt van hebben gemaakt.
"Henk Hangop? O nee, dat is Huub."quote:Op maandag 1 februari 2010 13:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Johan heeft Henk aan de telefoon!
Het is alleen nog even onduidelijk wélke Henk.
Voor Johan.
Mehehe, volgens mij zit er gewoon iemand achter zijn pc stuk te gaan nu, niets radio.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:07 schreef Disana het volgende:
Hai met Johan!
Dit was een hijger.
Kun je nagaan hoeveel we missen al die uren dat er geen geluid op de stream staat![]()
Nope, dat is Jaap.quote:
Hehehe, ja dit krijg je natuurlijk als we het eens wel mogen horen.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mehehe, volgens mij zit er gewoon iemand achter zijn pc stuk te gaan nu, niets radio.
Ben benieuwd of dat filmpje zaterdagavond is besproken op Lowlife Radio.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, dat is Jaap.
Bedankt nog voor je filmpje. Altijd raar om je eigen stem te horen.
Geen idee. Ik luister niet naar die pauperzender.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Ben benieuwd of dat filmpje zaterdagavond is besproken op Lowlife Radio.
Hoe wil je meer vrijwilligers trekken als ze telkens in een rookwalm moeten werken? En hoe wil je ooit er een mediacafé van maken als je de rookwetgeving overtreedt en dat ook nog eens live onstream laat zien?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch stom, wie gaat er nu emailklacht sturen over het roken daar, al roken ze ieder 5 pakjes per dag, ja maakt het uit, sommige mensen vallen echt over alles.
Ik maak me ook nergens zorgen om, maar kan me goed voorstellen dat Johan het heeft verbodenquote:Op maandag 1 februari 2010 13:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, laten wij ons ook even druk gaan zitten maken over dat roken daar.
Tim!!!quote:
Eigenlijk is hij de grootste schlemiel van The Office. Hij kan wél wat maar zit daar aan het eind van de serie nog steeds.quote:
Als er dan toch een nieuw modje op de chat moet doe dan:quote:Op maandag 1 februari 2010 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eigenlijk is hij de grootste schlemiel van The Office. Hij kan wél wat maar zit daar aan het eind van de serie nog steeds.
Dit wordt de nieuwe moderator van de chat:
[ afbeelding ]
Lolwut, waarom?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:23 schreef Disana het volgende:
Een chatter noemt Liesbeth een kutwijf.
Ik hoop op momenten waarop Liesbeth voor de deur een sigaartje gaat roken, vergeet dat ze haar zender nog om heeft en leeg loopt over wat er op de chat over haar gezegd wordt.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:23 schreef Disana het volgende:
Het werkniveau is weer aanzienlijk gedaald nu Johan uit de buurt is. Liesbeth zit de chat te lezen.
Hoe onaardigquote:Op maandag 1 februari 2010 13:23 schreef Disana het volgende:
Het werkniveau is weer aanzienlijk gedaald nu Johan uit de buurt is. Liesbeth zit de chat te lezen.
Sommige mensen hebben geen beeld en/of geluid. Alsido reageert geprikkeld, dan moeten ze de laatste versie van Mediaplayer en update van Windows maar hebben.
'Die Liesbeth is gewoon een kutwijf.' Omdat ze niet aardig doet denk ik, ze doet lacherig over de chat.quote:
Wat een debielquote:Op maandag 1 februari 2010 13:26 schreef Disana het volgende:
[..]
'Die Liesbeth is gewoon een kutwijf.' Omdat ze niet aardig doet denk ik, ze doet lacherig over de chat.
Dat zou fantastisch zijn. Ze moet zich nu al inhouden.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop op momenten waarop Liesbeth voor de deur een sigaartje gaat roken, vergeet dat ze haar zender nog om heeft en leeg loopt over wat er op de chat over haar gezegd wordt.
Zo heb ik er nog niet tegenaan gekeken, maar klopt idd wel.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Eigenlijk is hij de grootste schlemiel van The Office. Hij kan wél wat maar zit daar aan het eind van de serie nog steeds.
Die maakt nog een ontwikkeling door, itt de moderators daar. Ik ga meer voor dit soort, ben ik bang:quote:Dit wordt de nieuwe moderator van de chat:
[ afbeelding ]
Ik denk eerder dat tweedequote:Op maandag 1 februari 2010 13:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dha Faque, mis ik nu zo veel of vervelen jullie je gewoon gigantisch?
Ja, ik herinnerde me ook net dat hij uiteindelijk wel een goede kerel bleek. Het interieur van PS2 deed me een beetje denken aan de wansmakelijke interieurs die je ook in voormalig Oost-Duitsland veel zag/ziet.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:28 schreef Copycat het volgende:
Die maakt nog een ontwikkeling door, itt de moderators daar. Ik ga meer voor dit soort, ben ik bang:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 februari 2010 13:39 schreef Marrije het volgende:
Jullie mogen mij wel dankbaar zijn. Ik zeg er wat van en hop, meteen full time geluid.
Een graadje minder mag ook, die smileys alleen volstaan welquote:Op maandag 1 februari 2010 13:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent mijn meest favoriete user ooit en ik wil een kind van je.
Het is ook al bijna tijd voor z'n middagdutje van 3 tot half 9.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:32 schreef Disana het volgende:
Hans zit 'bijna in te storten' van de slaap.
Hoe oud is die man eigenlijk.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is ook al bijna tijd voor z'n middagdutje van 3 tot half 9.
Dus ik kan ophouden met mijn Marrije standbeeld om je 's avonds onder te aanbidden?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Een graadje minder mag ook, die smileys alleen volstaan wel
Hij heeft kwalen genoeg om 70 te zijn. Als hij slaapt snurkt hij en als het snurken verstomt heeft-ie apneu.quote:
quote:Er mag ook in bed niet meer gerookt worden. Alsido heeft zijn bed al twee keer bijna in de fik laten vliegen.
Vandaar zijn slaaptekort.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft kwalen genoeg om 70 te zijn. Als hij slaapt snurkt hij en als het snurken verstomt heeft-ie apneu.
[..]
Ze hebben mijn idee gepikt!quote:Op maandag 1 februari 2010 13:49 schreef Disana het volgende:
Stickers en posters, met een elfje met elf.
quote:Op maandag 1 februari 2010 13:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus ik kan ophouden met mijn Marrije standbeeld om je 's avonds onder te aanbidden?
Een rokersprotestjequote:Op maandag 1 februari 2010 13:55 schreef Disana het volgende:
Alsido over Johan: Wat istie gestresst... Hij is doorgedraaid.
Hans: Dat vond ik twee weken geleden al.
Daar zijn ze ook al weken naar op zoek. En die oproep maar over de chat gooien, in de ijdele hoop dat.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:56 schreef Disana het volgende:
Of er nog een goede illustrator zit te luisteren die een mooi elfje kan maken.
Ja dat kan ik wel maar ik doe het niet
ze kunnen er ook een wedsrijd van maken,en iedereen een tekening op laten sturen.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:56 schreef Disana het volgende:
Of er nog een goede illustrator zit te luisteren die een mooi elfje kan maken.
Ja dat kan ik wel maar ik doe het niet
Voor een illuster lokaal partijtje en gratis? Neuh.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:57 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
ze kunnen er ook een wedsrijd van maken,en iedereen een tekening op laten sturen.
met een leuke prijs,is er altijd wel iemand voor te porrenquote:Op maandag 1 februari 2010 13:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor een illuster lokaal partijtje en gratis? Neuh.
Stuur ze een mailtje met je idee.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:59 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
met een leuke prijs,is er altijd wel iemand voor te porren
wat doet ze in de mail van Alsido dan?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Liesbeth leest een mailtje voor dat ene René aan Alsido heeft gstuurd: Alsido, kijk uit voor Liesbeth. Ze is een wolf in schaapskleren."
ja kan ik misschien wel doen,ben niet zo'n mailer :0quote:
De NFTVM-site hebben ze met die ene hersencel ook nog niet gevonden. Als je vrijwilligers zoekt in die branche zet je daar toch een wervende oproep op?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zijn ze ook al weken naar op zoek. En die oproep maar over de chat gooien, in de ijdele hoop dat.
Die lui delen echt één hersencel.
René Spanningszoeker?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Liesbeth leest een mailtje voor dat ene René aan Alsido heeft gstuurd: Alsido, kijk uit voor Liesbeth. Ze is een wolf in schaapskleren."
Nee joh! We roepen het gewoon steeds weer op de chat. Dáár zit immers de doelgroep en dus ook degenen die maar wat graag mee willen werken!quote:Op maandag 1 februari 2010 14:02 schreef Scrutinizer het volgende:
De NFTVM-site hebben ze met die ene hersencel ook nog niet gevonden. Als je vrijwilligers zoekt in die branche zet je daar toch een wervende oproep op?
Gisteravond kregen we een voorproefje van wat RCO-ers van hun opleiding bij SV kunnen verwachten. Volgens Hansie kunnen de RCO-ers niets aan de kleuren doen maar héél veel aan de belichting van de shotsquote:Op maandag 1 februari 2010 14:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee joh! We roepen het gewoon steeds weer op de chat. Dáár zit immers de doelgroep en dus ook degenen die maar wat graag mee willen werken!
Ik ga zo 's kijken wat ik voor ze uit mijn mouw kan schuddenquote:Op maandag 1 februari 2010 13:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor een illuster lokaal partijtje en gratis? Neuh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |