De één doet dat meer dan de ander, bij mij althans... Junah maakte altijd al geluid en klanken die op praten leken, en dat is nog stteds een kwebbel. Jessai deed dat niet of nauwelijks en is nog steeds een stille. De andere twee zaten daar tussenin, en die zijn ook niet extreem vroeg of laat gaan praten.quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:16 schreef Claudia_x het volgende:
Hji is nu duidelijk het stadium van kraaien voorbij. Is dit iets wat alle kindjes doen, of praat de een meer dan de ander? Ik heb het gefilmd, dus ik zal straks wel posten wat ik bedoel.
Dat vraag ik me trouwens regelmatig af, in hoeverre het karakter van een baby iets zegt over het karakter van het oudere kind. Is jouw ervaring met je kinderen dat karaktertrekken al vroeg aanwezig en te herkennen zijn?quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:21 schreef Tan het volgende:
Martine, sluit me bij de anderen aan, misschien is het iets onschuldigs, maar bellen kan geen kwaad.
[..]
De één doet dat meer dan de ander, bij mij althans... Junah maakte altijd al geluid en klanken die op praten leken, en dat is nog stteds een kwebbel. Jessai deed dat niet of nauwelijks en is nog steeds een stille. De andere twee zaten daar tussenin, en die zijn ook niet extreem vroeg of laat gaan praten.
Ja, echt! Baby's hebben duidelijk al een blijvend karakter...Junah was als baby heel open en extravert, dat is ze nog steeds, net als Chinook. Ook al zo'n halve clownquote:Op donderdag 4 februari 2010 09:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat vraag ik me trouwens regelmatig af, in hoeverre het karakter van een baby iets zegt over het karakter van het oudere kind. Is jouw ervaring met je kinderen dat karaktertrekken al vroeg aanwezig en te herkennen zijn?
Oh, ik zou het zo leuk vinden als Ivan een babbelkont is.Zijn vader is meer van de stille wateren en ik ben een wandelende ouwehoermachine.
Wat fijnquote:Op donderdag 4 februari 2010 09:34 schreef Brighteyes het volgende:
Hier is het goed gegaan vannacht!HIj is 1 keertje wakker geweest om een uur of 3, maar na even instoppen heeft hij daarna doorgeslapen tot kwart voor 7!
Ik had wel gisteren 3 uien helemaal klein gesneden met de keuken machine en die onder zijn bedje gezet!![]()
Wat is er de 27e dan?quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:58 schreef Incantrix het volgende:
Claudia, whehe, leukTwéé kwebbels bij elkaar! Kom jij de 27e ook? Pleeeeaaase?
Ow, sorryquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat is er de 27e dan?![]()
Je klinkt trouwens vrij gelaten over je fysieke problemen. Begrijpelijk, ze duren nu ookal zolang.Je beslissing m.b.t. je werk klinkt heel verstandig. Heb je er vrede mee? En hoe hebben ze op je werk gereageerd?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:57 schreef Claudia_x het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Het filmpje zelf is van niet al te beste kwaliteit, maar oh wat vind ik mijn zoon leuk.
Ivan heeft precies hetzelfde en die zit aan de borstvoeding. Ik vind het heel vervelend maar ik weet niet wat ik eraan kan doen. Ik heb weinig hoop dat het met 3 maanden ineens gaat verdwijnen; hij heeft er echt al de volle 12 weken last van.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:46 schreef Aoraki het volgende:
Hier alles goed. Thomas heeft nog steeds best vaak kramp, hij is nu 11,5 week. Ik dacht dat het na 3 maanden over moest zijn. Hij heeft vooral veel lucht, vooral 's ochtends schreeuwt hij het uit, gevolgd door een windje. Ik laat hem na elke flesvoeding goed boeren, dat lukt meestal wel. Maar hij blijft veel windjes laten... Kan dit aan de voeding liggen, dat hij die niet verdraagt? Hij krijgt nu gewoon Friso standaard 1...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |