abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77620040
fijn nieuws Karin

en Tan, kraamvrouwenkoorts...jeetje Ik had er ook nog nooit van gehoord..

Incantrix; wat is het leuk allemaal heh

BE; beterschap voor de zieke Oscar

oh, en BJ, veel plezier vanmiddag
  donderdag 4 februari 2010 @ 09:10:22 #202
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_77620067
Martine, heeft je ha misschien een telefonisch sreekuur? Dat is heel fijn, kun je even met de arts overleggen zonder er meteen heen te moeten Als hij/zij 'm dan wil zien hoor je het meteen
3!
pi_77620098
Martine, als je je zorgen maakt zou ik in elk geval even bellen... liever een (over-)bezorgde moederkloek waarbij je simpel gerustgesteld kunt worden dan dat je je de hele dag zit op te vreten omdat het je niet lekker zit. En wat Trix zegt, wellicht kun je het met een telefoontje af en hoef je niet meteen langs te komen. in elk geval!
pi_77620163
Ik zou ook gewoon even bellen om te vragen of het zin heeft dat je langskomt, Martine. En zo'n telefonisch spreekuur is natuurljk ideaal.

Wij hebben een wonderlijk kind. Sinds gister heeft Ivan controle over zijn stemgeluid en sindsdien zit hij aanhoudend te praten en te lachen. Hji is nu duidelijk het stadium van kraaien voorbij. Is dit iets wat alle kindjes doen, of praat de een meer dan de ander? Ik heb het gefilmd, dus ik zal straks wel posten wat ik bedoel.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 4 februari 2010 @ 09:21:02 #205
95408 Incantrix
pi_77620228
Lily, ik vind het briljant!

Lijnloos, hier gaat het moah. Het rommelt weer bij mijn nieren en gister weer bij de uroloog geweest, er is weer een kweek afgenomen. Er was ook nog iets raars, want volgens de geldende defenities had ik vandeweek geen blaasontsteking (dat is pas bij een bepaald aantal bacteriën), maar ik heb wel veel meer bacteriën in de urine als dat hoort Na deze kweek weet men hopelijk meer.. Wil nu dus echt mijn voorraad zoveel mogelijk op proberen te bouwen wat melk betreft, mocht er danAB in moeten dan kan ik Stef hopelijk wel op bv houden. Of zo min mogelijk kv geven, ook goed.. Ik heb nu voor bijna 4 dagen voedingen in de vriezer, dus een korte kuur kan ik al aan. Qua werk ga ik me inderdaad ziekmelden en dan hoop ik dat ik wel gewoon op 1 maart kan beginnen. Mocht dat niet lukken weet il het niet zo goed, halve dagen misschien..
3!
  donderdag 4 februari 2010 @ 09:21:17 #206
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_77620231
Martine, sluit me bij de anderen aan, misschien is het iets onschuldigs, maar bellen kan geen kwaad.
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 09:16 schreef Claudia_x het volgende:
Hji is nu duidelijk het stadium van kraaien voorbij. Is dit iets wat alle kindjes doen, of praat de een meer dan de ander? Ik heb het gefilmd, dus ik zal straks wel posten wat ik bedoel.
De één doet dat meer dan de ander, bij mij althans... Junah maakte altijd al geluid en klanken die op praten leken, en dat is nog stteds een kwebbel. Jessai deed dat niet of nauwelijks en is nog steeds een stille. De andere twee zaten daar tussenin, en die zijn ook niet extreem vroeg of laat gaan praten.
pi_77620388
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 09:21 schreef Tan het volgende:
Martine, sluit me bij de anderen aan, misschien is het iets onschuldigs, maar bellen kan geen kwaad.
[..]

De één doet dat meer dan de ander, bij mij althans... Junah maakte altijd al geluid en klanken die op praten leken, en dat is nog stteds een kwebbel. Jessai deed dat niet of nauwelijks en is nog steeds een stille. De andere twee zaten daar tussenin, en die zijn ook niet extreem vroeg of laat gaan praten.
Dat vraag ik me trouwens regelmatig af, in hoeverre het karakter van een baby iets zegt over het karakter van het oudere kind. Is jouw ervaring met je kinderen dat karaktertrekken al vroeg aanwezig en te herkennen zijn?

Oh, ik zou het zo leuk vinden als Ivan een babbelkont is. Zijn vader is meer van de stille wateren en ik ben een wandelende ouwehoermachine.
  donderdag 4 februari 2010 @ 09:34:23 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77620454
Hier is het goed gegaan vannacht! HIj is 1 keertje wakker geweest om een uur of 3, maar na even instoppen heeft hij daarna doorgeslapen tot kwart voor 7!
Ik had wel gisteren 3 uien helemaal klein gesneden met de keuken machine en die onder zijn bedje gezet!
Temp was 38,2 vanochtend, maar heb hem toch maar niet weggebracht nog.
Ik had hem nét helemaal aangekleed toen hij moest hoesten en dus weer een beetje bleef hangen in het slijm en toen kwam (prachtige reflex heeft het lichaam toch de hele fles er zo weer uit in golven. Hij was echt drijfnat! Gelukkig nog op het aankleedkussen dus verder bleef 'de schade' beperkt.
Nu alleen nog heeeeeeeeeel veel snot dus het zal vanzelf wel weer beter gaan.

Martine, ik zou idd even bellen wat ze ervan zeggen. Wrsch is het nu nog niet ernstig ofzo, vooral omdat hij nog vrolijk is, maar soms is het prettig om alvast een soort van 'voormelding' te doen mocht het later wel ineens nodig blijken te zijn.
  donderdag 4 februari 2010 @ 09:34:26 #209
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_77620455
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 09:30 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat vraag ik me trouwens regelmatig af, in hoeverre het karakter van een baby iets zegt over het karakter van het oudere kind. Is jouw ervaring met je kinderen dat karaktertrekken al vroeg aanwezig en te herkennen zijn?

Oh, ik zou het zo leuk vinden als Ivan een babbelkont is. Zijn vader is meer van de stille wateren en ik ben een wandelende ouwehoermachine.
Ja, echt! Baby's hebben duidelijk al een blijvend karakter...Junah was als baby heel open en extravert, dat is ze nog steeds, net als Chinook. Ook al zo'n halve clown Cheyenne en Jessai waren veel rustiger en dat zijn ze nog steeds. Dat zit er vanaf de geboorte al in. Junah was echt een kwebbelkont, heb het ook wel ergens op video... rond haar eerste verjaardag had ze al een enorme woordenschat en met haar tweede verjaardag sprak ze in volledige zinnen... zo'n contrast met Jessai die pas rond zijn vierde begon te praten
  donderdag 4 februari 2010 @ 09:50:39 #210
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_77620799
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 09:34 schreef Brighteyes het volgende:
Hier is het goed gegaan vannacht! HIj is 1 keertje wakker geweest om een uur of 3, maar na even instoppen heeft hij daarna doorgeslapen tot kwart voor 7!
Ik had wel gisteren 3 uien helemaal klein gesneden met de keuken machine en die onder zijn bedje gezet!
Wat fijn ... en wat stinken

Het helpt wel goed altijd zo'n ui... maar die meur de volgende dag
Wel zielig dat zijn fles er weer uitkwam... zo typisch dat die kleintjes dat zo snel hebben bij hoesten of benauwdheid.
  donderdag 4 februari 2010 @ 09:58:43 #211
95408 Incantrix
pi_77620962
BE, jeej! Goehoed! En haha, die ui, dat ga ik even onthouden

Twinkly, hoe is het met Niels nu?

Claudia, whehe, leuk Twéé kwebbels bij elkaar! Kom jij de 27e ook? Pleeeeaaase?
3!
pi_77621096
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 09:58 schreef Incantrix het volgende:
Claudia, whehe, leuk Twéé kwebbels bij elkaar! Kom jij de 27e ook? Pleeeeaaase?
Wat is er de 27e dan?

Je klinkt trouwens vrij gelaten over je fysieke problemen. Begrijpelijk, ze duren nu ookal zolang. Je beslissing m.b.t. je werk klinkt heel verstandig. Heb je er vrede mee? En hoe hebben ze op je werk gereageerd?
pi_77621636
Mogge.

BE, fijn dat het goed ging vannacht. Hopelijk knapt hij snel helemaal op!

Claudia, leuk he, zo'n kletskousje...
pi_77621717
hey allemaal bedankt voor het plezier wensen; ik ga zo die kant op. Net Evie nog even een fles gegeven en gekolfd. En nu nog even snel wat eten.
Heb 2,5 fles met moedermelk staan; dus ik kan wel een poosje gaan. Wel raar; is voor het eerst dat ik meer dan een paar uurtjes weg ga zonder mijn meisje...

@BE; fijn dat Oscar goed geslapen heeft en de koorts aan het zakken is. Alleen wel jammer dat zijn flesje er weet uit is gekomen... succes vandaag met je kleine man!

@trix; bijzonder van die bacteriegroei zonder een ontsteking. Ben benieuwd wat er uit de verdere onderzoeken komt en hoop dat je het op je werk allemaal kunt regelen.

@martine; ook succes met je mannetje vandaag. En idd gewoon bellen als je je zorgen maakt hoor.

moet nu echt offline; afgesproken om half elf bij mijn zus te zijn.... en die heeft me echt ff nodig; lang verhaal; maar gaat niet zo lekker met mijn zus op het moment; dus moet even een beetje support leveren en dr even flink opvrolijken...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 4 februari 2010 @ 10:34:47 #215
95408 Incantrix
pi_77621901
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:03 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wat is er de 27e dan?

Je klinkt trouwens vrij gelaten over je fysieke problemen. Begrijpelijk, ze duren nu ookal zolang. Je beslissing m.b.t. je werk klinkt heel verstandig. Heb je er vrede mee? En hoe hebben ze op je werk gereageerd?
Ow, sorry De baby'tjesmeet in Utrecht Lijkt me leuk als je erbij bent! (Ga wel meteen aan mezelf twijfelen qua datum )

En tja, hum, dat lijf van mij.. Ik ben zelfs het stadium van het zat zijn voorbij, ik negeer het nu maar zo veel mogelijk. Heb besloten dat het voor mezelf én mijn kind niet goed is om bij de pakken neer te gaan zitten en dat ik mijn genieten niet meer af wil laten hangen van mijn gezondheid. Die bacteriën krijgen het heen en weer maar Tuurlijk wil ik héél graag weer helemaal gezond zijn, maar ik ga niet meer in een hoekje zitten en wachten tot het weggaat, zeg maar Mijn leidinggevende reageerde trouwens heel lief, daar was ik echt superblij mee. Dat heeft denk ik wel meegeholpen aan het accepteren van het nog steeds ziek zijn enzo. En ik verheug me maar gewoon op 1 maart, want daar ga ik voor

Wanneer is je baby trouwens te groot voor de wieg? Als hij te lang is of ook als zijn armpjes constant tegen de rand komen?
3!
  donderdag 4 februari 2010 @ 11:14:37 #216
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77622994
27e klopt hoor!
Ui werkte iig bij Sasha altijd erg goed, maar ik heb nu wat laffe slappe uitjes van de Lidl en die lijken minder te doen voor Oscar, vandaar 3 tegelijk.
Tan, hij ruikt idd als een harinkje nu!

Wat fijn dat ze zo lief reageerden op je werk Incantrix, dat zal idd dan ook wel meer rust geven.
pi_77623448
Oh trix, vervelend dat het qua gezondheid nog niet wil vlotten allemaal maar wel goed van je om de positiviteit erin te houden. Fijn dat je leidinggevende zo lief reageerde!

hihi, Oscar de haring!

Even een ander vraagje, minke heeft hele droge wangen, voorhoofd en oortjes... De pukkels zijn verdwenen maar nu door droogte nog aan het schilferen zeg maar. Ik heb hier wel bepanthen, sudocreme en vaseline, maar wat mag/kan je hier nou opsmeren zodat het weer lekker zacht en fijn wordt?
pi_77623476
Lijnloos, ik zou er sudo opsmeren, daar krjg je een heerlijk zacht huidje van
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77623481
Olijfolie Ze ruikt heel gek en is heel vettig, maar 1x smeren deed hier wonderen. Wel voorzichtig dat het niet in dr oogjes komt. Gewoon even in een eierdopje ofzo, watje erin dopen en dan zachtjes insmeren
Lotte!
Noah!
pi_77623938
Wow, Tan, dat is wel heel heftig. Gelukkig maar dat je in het ziekenhuis was.

Ook Claudia met zoveel bloedverlies. Klinkt gevaarlijk allemaal.

BE, stoer om te zien hoe ze die helmpjes opmeten. High-tech allemaal. Beterschap voor Oscar, kleine haring

Veel kindjes ziek op dit moment...Beterschap voor allen.

BJ, zou heel goed een sprongetje geweest kunnen zijn. Thomas huilt ook nooit echt heel veel, maar tijdens de sprongetjes wel... De eerste hebben we niet zozeer opgemerkt, maar met de 8 weken sprong was hij niet te genieten!! Gelukkig is de rust wedergekeerd.

Iris al een grote meid!

Isabeau nog steeds niet uit de fles , wat een eigenwijsje...

Hier alles goed. Thomas heeft nog steeds best vaak kramp, hij is nu 11,5 week. Ik dacht dat het na 3 maanden over moest zijn . Hij heeft vooral veel lucht, vooral 's ochtends schreeuwt hij het uit, gevolgd door een windje. Ik laat hem na elke flesvoeding goed boeren, dat lukt meestal wel. Maar hij blijft veel windjes laten... Kan dit aan de voeding liggen, dat hij die niet verdraagt? Hij krijgt nu gewoon Friso standaard 1...
Verder is het een vrolijk mannetje. Veel lachen. Gisteren ook met een echte giechel! Alles is reuze interessant vanuit de wipper. Zo interessant dat slapen niet meer nodig is , waardoor hij zo moe werd dat hij niet meer kon slapen . Even bij mama gelegen en daarna wilde hij gelukkig wel in zijn eigen bed slapen.

Blijkbaar kan Thomas klokkijken... 22.00 laatste voeding, 6.00 wakker. 22.10 -> 6.10, 22.30 -> 6.30, 21.50 -> 5.50
pi_77624302
Bekijk deze YouTube-video

Het filmpje zelf is van niet al te beste kwaliteit, maar oh wat vind ik mijn zoon leuk.
pi_77624495
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 11:57 schreef Claudia_x het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Het filmpje zelf is van niet al te beste kwaliteit, maar oh wat vind ik mijn zoon leuk.
pi_77624569
Oh Claudia, wat lief! (zit hier met de laptop op tafel en Minke ernaast in de wipper... die begon gewoon terug te praten... hihi, zal wel toevalstreffer zijn geweest, maar wel grappig)
pi_77624587
Claudia ik vind jouw zoon ook zo leuk! Maar ik kan hier helaas geen filmpjes kijken
pi_77624629
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 11:46 schreef Aoraki het volgende:

Hier alles goed. Thomas heeft nog steeds best vaak kramp, hij is nu 11,5 week. Ik dacht dat het na 3 maanden over moest zijn . Hij heeft vooral veel lucht, vooral 's ochtends schreeuwt hij het uit, gevolgd door een windje. Ik laat hem na elke flesvoeding goed boeren, dat lukt meestal wel. Maar hij blijft veel windjes laten... Kan dit aan de voeding liggen, dat hij die niet verdraagt? Hij krijgt nu gewoon Friso standaard 1...
Ivan heeft precies hetzelfde en die zit aan de borstvoeding. Ik vind het heel vervelend maar ik weet niet wat ik eraan kan doen. Ik heb weinig hoop dat het met 3 maanden ineens gaat verdwijnen; hij heeft er echt al de volle 12 weken last van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')