abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 februari 2010 @ 12:45:23 #226
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_77625973
claudia wat een heerlijk jong!!!
(hier moet ik ook altijd als een ninja filmpjes maken, want mevrouw vind de camera maar wat interessant)

@ karin fijn dat het allemaal duidelijk is

@ Evi; lekker je schwester opvrolijken! Hopelijk kun je haar een beetje helpen...

Niet veel tijd gehad om te posten hier, zelfs een heel topic gemist .

Hoe staat het met Sorboooo en alle andere pas werkende mummies? Wil alles alweer drinken?

hier wordt er ook flink geouwehoerd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_77625995
Karin wat fijn dat je nu weet waardoor Lars zo overstuur was steeds. Klinkt ook wel heel logisch dat hij zo'n buikpijn kreeg van de AB. Arm kereltje, gelukkig gaat het nu weer beter!
Loslaten en anderen voor je kindje laten zorgen IS ook heel moeilijk, maar dat lijkt me ook niet meer dan logisch, je bent zijn mama. Fijn dat je dit weekend toch de kinderen uit logeren laat gaan zodat jullie lekker bij kunnen tanken.

BE wat sneu dat je mannetje zo vol snot zit en het lijkt me heel eng als hij er half in lijkt te stikken. Gelukkig heeft hij wel goed geslapen met al die uien onder zijn bedje. Hopelijk is hij snel van zijn verkoudheid af!
Wat betreft die Luuf, was het niet zo dat er een speciale kindervariant is die wel mag?

Oh Icantrix wat is dat toch lief he dat hardop lachen Niels kan ook alleen nog maar "huu huu huu" en "haaaa" doen, ik had eerst helemaal niet door dat dat hardop lachen was
Heel goed van je dat je je ziek gemeld hebt! En of je 1 maart weer kunt beginnen, halve dagen gaat werken of nog eventjes uit moet zieken, dat zie je dan wel weer!
Kan het niet zijn dat je te weinig bacteriën in je urine hebt voor een officiële ontsteking omdat de AB wel het grootste deel gedood heeft maar de resistente niet? Of is de laatste AB kuur op het moment van het inleveren van het plasje al weer een tijdje geleden? Ik hoop dat ze snel de oorzaak vinden en je eindelijk eens effectief behandeld kunt worden zodat je van je klachten af bent!
Oh en wij hebben Niels van de wandelwagenbak naar de co-sleeper verplaatst toen hij idd met zijn armpjes tegen de rand kwam (maar wat is zo'n ledikant dan groooooot ).

Jeetje Claudia ook al zo iets engs meegemaakt vlak na de bevalling Het is maar goed dat we in deze tijd leven... Het zal wel door de hormonen komen dat vrouwen zo laconiek reageren op zoiets heftigs vlak na de bevalling, ik schrok ook helemaal niet toen ze Niels weghaalden omdat hij wat meer zuurstof nodig had terwijl mijn Lief nog weken knikkende knieën had zeg maar.
Ik ben erg benieuwd naar je filmpje van kletsende Ivan

BJ wat fijn dat Evie zo lekker geslapen heeft in haar wiegje. Heel veel plezier bij je zus en sterkte aan haar en succes voor je vriend, maar dat komt echt wel goed!

Minke wat ben je een poepie
Niels heeft ook zo'n ontzettend droog huidje, net had hij zelfs schilfers doordat hij tegen het laken geschuurd had. Ik smeer er "op het wangetje" van zwitsal op (dat heb ik gekregen, maar kan me voorstellen dat een ongeparfumeerd zalfje fijner is voor zo'n gevoelig huidje) en soms een speciaal spulletje van de apotheek tegen eczeem, als het echt heel droog is smeer ik er daarna ook nog vaseline overheen. Vooral op zijn kin, die huid daar is echt heel droog (nou ja als je het afdroogt dan ) van het kwijlen.

Martine ik zou ook bellen voor de zekerheid, dat kan nooit kwaad! Maar ik hoop dat dat voorlopig de laatste keer spugen was.

Aoraki wat sneu dat Thomas zulke krampjes heeft Wel een wonderkindje hoor, nu al klokkijken
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  donderdag 4 februari 2010 @ 12:48:57 #228
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_77626101
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 11:46 schreef Aoraki het volgende:

Blijkbaar kan Thomas klokkijken... 22.00 laatste voeding, 6.00 wakker. 22.10 -> 6.10, 22.30 -> 6.30, 21.50 -> 5.50

Dat is hier precies hetzelfde....

Alexa heeft drie weken BV gehad en toen ging ik over op FV, ik ben dat op verzoek blijven doen en warempel: dat kind heeft een intern klokje! Ze had zo haar eigen ritme te pakken....

Zal Thomas ook hebben!
Alexa en Seth zijn lief
pi_77626380
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:34 schreef WupWup het volgende:

[..]
That reminds me, hoe lang duurt het ongeveer vanaf enthousiast proberen tot daadwerkelijk rollen? Emma probeert het namelijk ook heeeeel hard, maar d'r onderste arm ligt nog vreselijk in de weg (van rug naar buik)

En het antwoord is: ongeveer een week ik had toch een kleine baby besteld
pi_77626460
Ohh daar is het filmpje van Ivan en ook een van Alexa Wat een ontzettend leuke filmpjes!
Heel herkenbaar Claudia!! Ook dat lachen tussendoor en de mond open en dichtdoen Maar Ivan is wel een grotere kletsmajoor dan Niels hoor! Die gaat je vast de oren van je hoofd kletsen!
Niels antwoord ook als je praat maar het duurt wel langer voordat hij antwoord geeft dan Alexa

Helemaal vergeten te vertellen wat ik wilde vertellen
Niels heeft geen diarree meer maar nu is hij verkouden en humeurig. Hij blijft wel spugen, maar niets ernstigs hoor, hij moet vast gewoon even goed slapen.
Hij heeft in zijn bedje overdag echt altijd zijn vuistje in zijn mond, dat wordt zeker weten een duimertje. Zelfs als hij klaar is met drinken stopt hij steeds vaker zijn vuist in zijn mond, tss is die lekkerder dan mijn borst?
Pff ik erger me zo aan onze postbode. Hij belt 9 van de 10 keer aan wanneer ik met Niels bezig ben, dan haast ik me naar de deur en dan is hij alweer (bezig met) weggelopen en moet ik hem terugroepen. Laatste keer zei ik dat ik bezig was met Niels, "Ja, dat dacht ik al". Tss wacht dan even suf konijn Daarnet ook weer. Ik was Niels aan het verschonen, gaat de bel, ik wikkel hem in een doek en snel de trap af, deur open, busje rijdt weg... grrr... En in het pakje wat hij vandaag zou brengen zit de electrische kolf van mijn schoonzusje Oh en hij heeft ook altijd een peuk in z'n mond en dan stinkt de hele hal naar vieze sjag.
Ik ga zo maar even een briefje aan de deur hangen "na aanbellen even geduld aub, ben met kind bezig"
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_77626510
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 12:56 schreef WupWup het volgende:

[..]

woah wat knap!
pi_77626519
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 12:06 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ivan heeft precies hetzelfde en die zit aan de borstvoeding. Ik vind het heel vervelend maar ik weet niet wat ik eraan kan doen. Ik heb weinig hoop dat het met 3 maanden ineens gaat verdwijnen; hij heeft er echt al de volle 12 weken last van.
En toch was het bij Senna wel ineens vrijwel over. Ik had de hoop ook al opgegeven dat het rondom de 3 maanden voorbij zou zijn, en ineens was het zo. Weg krampjes, veel minder huilen, rustiger. Ik hoop het voor de mama's hier met baby's met krampjes ook. Zo naar, die krampjes!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 4 februari 2010 @ 13:08:56 #233
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77626734
Wat een lief filmpje Claudia, en ook die van Takkembah!

Twinkly, ik heb idd de baby-versie maar daar zit nog steeds Kamfer in.
Nou ja goed, het wordt veelgebruikt, door de apotheek verkocht, het zal dus wel gewoon in orde zijn. Weet ook niet meer precies wat hij toen zei...

En ik zou idd maar een briefje ophangen. Irritant, zo ongeduldig!
pi_77626834
Wat een eikel Twinkly

Auw Alexa en Ivan! Way cute!

Bij het filmpje van Ivan was Rienk helemaal stil (en bij die van Alexa lag ie in bed, dus die heeft ie niet gezien)

Karin! Wat fijn dat het goed gaat nu! Mens, ik was echt ongerust!
En ja, de kleertjes en zak zijn er! De zak moet eerst in de was, want na 5 minuten had hij hem al vol gekotst

Jeetje Tan, dat is ook niet best nee. Ik wist toen idd dat je ziek was (trouwe lezer) maar dit is wel erg zeg! En Claudia ook al zo ziek. Wat erg!

Incantrix, sterkte met je lichaam, wordt nu wel es tijd om weer beter te worden
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_77626914
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 13:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En toch was het bij Senna wel ineens vrijwel over. Ik had de hoop ook al opgegeven dat het rondom de 3 maanden voorbij zou zijn, en ineens was het zo. Weg krampjes, veel minder huilen, rustiger. Ik hoop het voor de mama's hier met baby's met krampjes ook. Zo naar, die krampjes!
Maar ook als het om krampjes gaan die veroorzaakt worden door lucht? Toen Thomas bv kreeg had hij ook krampje, maar kwamen er nooit windjes. Nu met fv worden de krampjes veroorzaakt door lucht -> veel windjes... Ik vraag me af of dat ook na 3-4 maanden overgaat, of dat ik iets fout doe met de flesvoeding... Ik roer altijd voorzichtig en hij drinkt meestal heel netjes, maar zelfs als hij boert na elke voeding houdt hij die lucht...
pi_77626969
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 12:56 schreef WupWup het volgende:

[..]

Wat goed!

En BE, beterschap met Oscar
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_77627939
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 13:08 schreef Brighteyes het volgende:
Twinkly, ik heb idd de baby-versie maar daar zit nog steeds Kamfer in.
Nou ja goed, het wordt veelgebruikt, door de apotheek verkocht, het zal dus wel gewoon in orde zijn. Weet ook niet meer precies wat hij toen zei...
gevonden!

Troel hoe is het eigenlijk met Jochem? Kom 'ns gauw vertellen!!!!
pi_77628772
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 12:45 schreef Takkembah het volgende:

hier wordt er ook flink geouwehoerd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oooh, wat schattig! Zo leuk dat terugpraten en nadoen. Ik kan niet wachten tot Ivan dat gaat doen!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_77628903
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 13:13 schreef Aoraki het volgende:

[..]

Maar ook als het om krampjes gaan die veroorzaakt worden door lucht? Toen Thomas bv kreeg had hij ook krampje, maar kwamen er nooit windjes. Nu met fv worden de krampjes veroorzaakt door lucht -> veel windjes... Ik vraag me af of dat ook na 3-4 maanden overgaat, of dat ik iets fout doe met de flesvoeding... Ik roer altijd voorzichtig en hij drinkt meestal heel netjes, maar zelfs als hij boert na elke voeding houdt hij die lucht...
Ik denk dat het om lucht gaat, ja. Er volgen vaak flinke scheten op. Soms heeft hij ook krampen omdat hij bijvoorbeeld een middaglang bezig is om te drukken, en dan hebben we aan het eind van de middag ineens 3 gigantische poepluiers.

Ik denk dat hij lucht naar binnen krijgt doordat hij de laatste tijd slordig drinkt (vaak loslaten en weer aanhappen). Ik geloof dat het Twinkly was die zei dat baby's rond 3 maanden weer wat slordiger gaan drinken.
pi_77629150
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 13:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat is goed om te horen! Het zal wel een keer overgaan, maar ik heb ook wel verhalen gelezen over kindjes die er tot minstens 6 maanden last van hadden. Ik begrijp ook niet zo goed hoe dat zit met rijping van het darmstelsel; er is toch een reden dat je beter tot 6 maanden kunt wachten met bijvoeden?

Ik ga er in ieder geval niet op zitten wachten, het einde van het krampjestijdperk.
pi_77629432
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 13:00 schreef Twinkly het volgende:
Helemaal vergeten te vertellen wat ik wilde vertellen
Niels heeft geen diarree meer maar nu is hij verkouden en humeurig. Hij blijft wel spugen, maar niets ernstigs hoor, hij moet vast gewoon even goed slapen.
Je klinkt echt al als een geroutineerde moeder.
quote:
Hij heeft in zijn bedje overdag echt altijd zijn vuistje in zijn mond, dat wordt zeker weten een duimertje. Zelfs als hij klaar is met drinken stopt hij steeds vaker zijn vuist in zijn mond, tss is die lekkerder dan mijn borst?
Dat doet Ivan ook! Het hoort volgens mij bij het ontdekken wat hij allemaal met zijn handjes kan. Ik vind het een behoorlijk hilarisch gezicht.

Als ik hem uit bed haal zie ik ook altijd zo'n zuigvlek in de Puckababy zitten. Ik zit te twijfelen of ik hem een keer 's nachts zonder zal laten slapen. Hij maait nu niet meer zo met zijn armen en misschien hoeven wij 's nachts niet telkens z'n speen in z'n mond terug te stoppen als hij op een knuistje kan sabbelen.
quote:
Pff ik erger me zo aan onze postbode. Hij belt 9 van de 10 keer aan wanneer ik met Niels bezig ben, dan haast ik me naar de deur en dan is hij alweer (bezig met) weggelopen en moet ik hem terugroepen. Laatste keer zei ik dat ik bezig was met Niels, "Ja, dat dacht ik al". Tss wacht dan even suf konijn Daarnet ook weer. Ik was Niels aan het verschonen, gaat de bel, ik wikkel hem in een doek en snel de trap af, deur open, busje rijdt weg... grrr... En in het pakje wat hij vandaag zou brengen zit de electrische kolf van mijn schoonzusje Oh en hij heeft ook altijd een peuk in z'n mond en dan stinkt de hele hal naar vieze sjag.
Ik ga zo maar even een briefje aan de deur hangen "na aanbellen even geduld aub, ben met kind bezig"
Wat een eikel! Ik woon in een appartementcomplex dus ik hoef alleen de intercom te beantwoorden. Vervolgens ga ik op m'n gemakje naar beneden en moet hij wel blijven wachten want hij heeft al gebeld, haha.

Ik heb pas trouwens weer eens een flirtende pakjesbezorger aan de deur gehad. Wel fijn om te weten dat ik steeds meer mezelf word. Ik val ongeveer een halve kilo per week af, dus dat is netjes. Ik heb goede hoop dat ik over een maand weer in mijn oude spijkerbroeken pas.
pi_77629637
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 12:45 schreef Takkembah het volgende:

Hoe staat het met Sorboooo en alle andere pas werkende mummies? Wil alles alweer drinken?

Ik wil wel drinken (mmmm wijn) maar mag het niet. En Isabeau mag hele flessen (melk) leeglurken maar wil het niet.

Ik ga thuis echt meteen filmpjes kijken! Babyfilmpjes zijn zo
pi_77629841
Heb je eigenlijk een filmpje van Isabeau?
pi_77629870
Ja, ik zal even zoeken. Ik heb een wat oudere online staan en ik nog een heleboel op de computer thuis.
  donderdag 4 februari 2010 @ 14:48:18 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77630214
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 13:48 schreef Twinkly het volgende:

[..]

gevonden!

Troel hoe is het eigenlijk met Jochem? Kom 'ns gauw vertellen!!!!
Ah kijk. Er was dus toch wel iets...
Ik heb niet echt het idee dat dat het hier het geval is, maar ik zal het eens in de gaten houden.
En anders doen we het gewoon alleen met uien.
En idd zoutoplossing, ik vind die sprays zelf altijd al zo hele heftig aanvoelen in mijn neus, dat vind ik echt zielig bij zo'n kleintje, liever niet dus.
pi_77630590
quote:
En wat ziet ze er serieus uit!

Ik heb bijna woordelijk eenzelfde filmpje. "Heb je wat te vertellen? Oh ja joh? Wat interessant!" En dat gaat zo maar door en door tot Ivan begint te huilen.
pi_77630634
Universele moederlulkoek
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:02:02 #249
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_77630683
Wat een scheeeetje sorbootje en ik ben als mama jaloeoeoeoeoeoers op die mooie bos haren die ze heeft zeg Alexa is én blond, én ze heeft korte haartjes... daarom wordt er nog heel vaak gevraagd: is het een jongen of een meisje

terwijl ze dan een jurk aanheeft met een knalroze legging eronder ofzo
Alexa en Seth zijn lief
pi_77630689
Wij gaan nu Oprah kijken. Dan doet hij nog een dutje en gaan we door met As The World Turns. Nog twee dagen, mensen, dan is het weer voorbij met de pret. Ik ga toch maar een mamadag regelen, want wat moet ik anders met al die opgenomen afleveringen van slechte soaps en talkshows?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')