SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:46 schreef Aoraki het volgende:
Blijkbaar kan Thomas klokkijken... 22.00 laatste voeding, 6.00 wakker. 22.10 -> 6.10, 22.30 -> 6.30, 21.50 -> 5.50
En het antwoord is: ongeveer een weekquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:34 schreef WupWup het volgende:
[..]
That reminds me, hoe lang duurt het ongeveer vanaf enthousiast proberen tot daadwerkelijk rollen? Emma probeert het namelijk ook heeeeel hard, maar d'r onderste arm ligt nog vreselijk in de weg(van rug naar buik)
quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:56 schreef WupWup het volgende:
[..]
En het antwoord is: ongeveer een weekik had toch een kleine baby besteld
![]()
En toch was het bij Senna wel ineens vrijwel over. Ik had de hoop ook al opgegeven dat het rondom de 3 maanden voorbij zou zijn, en ineens was het zo. Weg krampjes, veel minder huilen, rustiger. Ik hoop het voor de mama's hier met baby's met krampjes ook. Zo naar, die krampjes!quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ivan heeft precies hetzelfde en die zit aan de borstvoeding. Ik vind het heel vervelend maar ik weet niet wat ik eraan kan doen. Ik heb weinig hoop dat het met 3 maanden ineens gaat verdwijnen; hij heeft er echt al de volle 12 weken last van.
Maar ook als het om krampjes gaan die veroorzaakt worden door lucht? Toen Thomas bv kreeg had hij ook krampje, maar kwamen er nooit windjes. Nu met fv worden de krampjes veroorzaakt door lucht -> veel windjes... Ik vraag me af of dat ook na 3-4 maanden overgaat, of dat ik iets fout doe met de flesvoeding... Ik roer altijd voorzichtig en hij drinkt meestal heel netjes, maar zelfs als hij boert na elke voeding houdt hij die lucht...quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En toch was het bij Senna wel ineens vrijwel over. Ik had de hoop ook al opgegeven dat het rondom de 3 maanden voorbij zou zijn, en ineens was het zo. Weg krampjes, veel minder huilen, rustiger. Ik hoop het voor de mama's hier met baby's met krampjes ook. Zo naar, die krampjes!
quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:56 schreef WupWup het volgende:
[..]
En het antwoord is: ongeveer een weekik had toch een kleine baby besteld
![]()
gevonden!quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:08 schreef Brighteyes het volgende:
Twinkly, ik heb idd de baby-versie maar daar zit nog steeds Kamfer in.
Nou ja goed, het wordt veelgebruikt, door de apotheek verkocht, het zal dus wel gewoon in orde zijn. Weet ook niet meer precies wat hij toen zei...
quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:45 schreef Takkembah het volgende:
hier wordt er ook flink geouwehoerdOooh, wat schattig! Zo leuk dat terugpraten en nadoen. Ik kan niet wachten tot Ivan dat gaat doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Ik denk dat het om lucht gaat, ja. Er volgen vaak flinke scheten op. Soms heeft hij ook krampen omdat hij bijvoorbeeld een middaglang bezig is om te drukken, en dan hebben we aan het eind van de middag ineens 3 gigantische poepluiers.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:13 schreef Aoraki het volgende:
[..]
Maar ook als het om krampjes gaan die veroorzaakt worden door lucht? Toen Thomas bv kreeg had hij ook krampje, maar kwamen er nooit windjes. Nu met fv worden de krampjes veroorzaakt door lucht -> veel windjes... Ik vraag me af of dat ook na 3-4 maanden overgaat, of dat ik iets fout doe met de flesvoeding... Ik roer altijd voorzichtig en hij drinkt meestal heel netjes, maar zelfs als hij boert na elke voeding houdt hij die lucht...
Dat is goed om te horen! Het zal wel een keer overgaan, maar ik heb ook wel verhalen gelezen over kindjes die er tot minstens 6 maanden last van hadden. Ik begrijp ook niet zo goed hoe dat zit met rijping van het darmstelsel; er is toch een reden dat je beter tot 6 maanden kunt wachten met bijvoeden?quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En toch was het bij Senna wel ineens vrijwel over. Ik had de hoop ook al opgegeven dat het rondom de 3 maanden voorbij zou zijn, en ineens was het zo. Weg krampjes, veel minder huilen, rustiger. Ik hoop het voor de mama's hier met baby's met krampjes ook. Zo naar, die krampjes!
Je klinkt echt al als een geroutineerde moeder.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:00 schreef Twinkly het volgende:
Helemaal vergeten te vertellen wat ik wilde vertellen
Niels heeft geen diarree meer maar nu is hij verkouden en humeurig. Hij blijft wel spugen, maar niets ernstigs hoor, hij moet vast gewoon even goed slapen.
Dat doet Ivan ook! Het hoort volgens mij bij het ontdekken wat hij allemaal met zijn handjes kan. Ik vind het een behoorlijk hilarisch gezicht.quote:Hij heeft in zijn bedje overdag echt altijd zijn vuistje in zijn mond, dat wordt zeker weten een duimertje. Zelfs als hij klaar is met drinken stopt hij steeds vaker zijn vuist in zijn mond, tss is die lekkerder dan mijn borst?![]()
![]()
Wat een eikel! Ik woon in een appartementcomplex dus ik hoef alleen de intercom te beantwoorden. Vervolgens ga ik op m'n gemakje naar beneden en moet hij wel blijven wachten want hij heeft al gebeld, haha.quote:Pff ik erger me zo aan onze postbode. Hij belt 9 van de 10 keer aan wanneer ik met Niels bezig ben, dan haast ik me naar de deur en dan is hij alweer (bezig met) weggelopen en moet ik hem terugroepen. Laatste keer zei ik dat ik bezig was met Niels, "Ja, dat dacht ik al". Tss wacht dan even suf konijnDaarnet ook weer. Ik was Niels aan het verschonen, gaat de bel, ik wikkel hem in een doek en snel de trap af, deur open, busje rijdt weg... grrr... En in het pakje wat hij vandaag zou brengen zit de electrische kolf van mijn schoonzusje
Oh en hij heeft ook altijd een peuk in z'n mond en dan stinkt de hele hal naar vieze sjag.
Ik ga zo maar even een briefje aan de deur hangen "na aanbellen even geduld aub, ben met kind bezig"
quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:45 schreef Takkembah het volgende:
Hoe staat het met Sorboooo en alle andere pas werkende mummies? Wil alles alweer drinken?
Ah kijk. Er was dus toch wel iets...quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:48 schreef Twinkly het volgende:
[..]
gevonden!
Troel hoe is het eigenlijk met Jochem? Kom 'ns gauw vertellen!!!!
quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:47 schreef Sorbootje het volgende:
http://s29.photobucket.com/albums/c252/Sorbootje/?action=view¤t=Isabeaudecember2009129.flv
Deze is van december
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |