Ik ben nog thuis, maar ga zo de auto inquote:Op maandag 1 februari 2010 08:47 schreef Anniebab het volgende:
Goeiemorge, ben jij dan thuis gaan werken ,Teun?
Lunchpakketje meenemen....quote:Op maandag 1 februari 2010 08:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben nog thuis, maar ga zo de auto in
Ja, thermoskan koffie en een paar bruine boterhammetjes. En dan lekker wat mensen wakker bellen tijdens het sukkelen in de filequote:
Voor mij persoonlijk niet onaardig, voor een maandagmorgenquote:Op maandag 1 februari 2010 08:59 schreef Marrije het volgende:
Hoe gaat het hier?
Valserd....quote:Op maandag 1 februari 2010 08:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, thermoskan koffie en een paar bruine boterhammetjes. En dan lekker wat mensen wakker bellen tijdens het sukkelen in de file
't Sukkelt gewoon door hier en hoe gaat het daar?quote:Op maandag 1 februari 2010 08:59 schreef Marrije het volgende:
Hoe gaat het hier?
Succesquote:Op maandag 1 februari 2010 09:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hier niet, het sneeuwt gewoon door en het blijft volgens mij ook liggen.
Afijn, ik ga d'r maar doorheen
Je kreeg een zakdoek met bloed?quote:Op maandag 1 februari 2010 09:22 schreef Copycat het volgende:
Morning.
Gisteren voor de verandering weer eens op m'n plaat gegaan. Zo dat ik mijn neus over de tegels voelde schaven.De schade bleef beperkt tot wat kleine wondjes en inmiddels spierpijn op veel plekken van mijn lijf.
Blijkbaar maakte ik een indrukwekkende schuiver, want er kwam meteen een paartje aangesneld om heel bezorgd te vragen of het wel met me ging.
Maar die paar minuscule druppeltjes bloed op het aangereikte zakdoekje waren minder indrukwekkend.
Goedenmorgen allemaal op deze mooie maandagochtendquote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 09:22 schreef Copycat het volgende:
Morning.
Gisteren voor de verandering weer eens op m'n plaat gegaan. Zo dat ik mijn neus over de tegels voelde schaven.De schade bleef beperkt tot wat kleine wondjes en inmiddels spierpijn op veel plekken van mijn lijf.
Blijkbaar maakte ik een indrukwekkende schuiver, want er kwam meteen een paartje aangesneld om heel bezorgd te vragen of het wel met me ging.
Maar die paar minuscule druppeltjes bloed op het aangereikte zakdoekje waren minder indrukwekkend.
Jjij ook al, zaterdagnacht maakte mijn oudste dochter tot 2 keer toe een schuiver op de fiets, zijkant been en vooral haar bil helemaal blauw en geschaafd.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:22 schreef Copycat het volgende:
Morning.
Deissy al wat gehoord van je poes, hangen er al kaartjes etc.etc.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Je hebt toch zeker niet je neus geschonden?
Nee, ik kreeg zakdoekjes om mijn met bloed besmeurde gezicht te drogen. Okay, ik overdrijf: drie druppeltjes en mijn collega's moeten nu al extra goed kijken willen ze de drie kleine schrammetjes zienquote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 09:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Deissy al wat gehoord van je poes, hangen er al kaartjes etc.etc.
Gelukkig is t nog redelijk goed afgelopen, je kan raar vallen hoor...quote:Op maandag 1 februari 2010 09:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg zakdoekjes om mijn met bloed besmeurde gezicht te drogen. Okay, ik overdrijf: drie druppeltjes en mijn collega's moeten nu al extra goed kijken willen ze de drie kleine schrammetjes zien.
Gelukkig heb ik die neus, anders was mijn bril beschadigd.
Vanaf zaterdagmorgen is ze niet meer thuis geweest. Misschien niet zo lang, zou je denken, maar normaal blijft ze nooit langer dan en paar uurtjes weg en komt smulpaapje zeker rond etenstijd weer thuis.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:49 schreef Copycat het volgende:
Ai, is je kat aan de wandel gegaan? Hoe lang is ze al weg?
Plastische chirurgie is wel duurder dan een bril. . .quote:Op maandag 1 februari 2010 09:44 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig heb ik die neus, anders was mijn bril beschadigd.
Hee Annie, heb jij nog een beetje makkelijk thuis kunnen komen op je hakken door de sneeuw?quote:Op maandag 1 februari 2010 09:52 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Gelukkig is t nog redelijk goed afgelopen, je kan raar vallen hoor...
quote:Op maandag 1 februari 2010 09:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanaf zaterdagmorgen is ze niet meer thuis geweest. Misschien niet zo lang, zou je denken, maar normaal blijft ze nooit langer dan en paar uurtjes weg en komt smulpaapje zeker rond etenstijd weer thuis.
Ik heb afgelopen nacht de hele nacht liggen luisteren of ik het kattenluik hoorde of haar hoorde miauwen in de tuin.
Nou ja best wel , voorzichtig aan,ik had meer gladde schoenen , draag nooit echt hoge hakken, ben 1.78 en dar vind ik lang zat....maar was wel lachen al die schuifelende mensen in de nacht.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hee Annie, heb jij nog een beetje makkelijk thuis kunnen komen op je hakken door de sneeuw?
Ik duim ook mee....quote:Op maandag 1 februari 2010 10:03 schreef Copycat het volgende:
Ik duim mee voor een behouden thuiskomst van smukpaapje.
En ik durf 'm niet te postenquote:Op maandag 1 februari 2010 10:23 schreef Gert het volgende:
"Jos van Os". Goeie artiestennaam!![]()
Ik heb een zachte G
Maar ook een harde L
En mocht je't niet geloven
Je zus die doet dat wel.
![]()
Dé carnavalskraker van dit jaar, denkt De Telegraaf.
En die hebben er verstand van.![]()
Yo Deutschland, wanneer is Het Drama?quote:Op maandag 1 februari 2010 10:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En ik durf 'm niet te posten
Ik vind het dus echt hilarischDat die dat blikkie bij dat standbeeld van Andre Hazes weghaald
_!
Koning met zijn sjonnie haar
We zijn gister getrouwd, heb je de uitnodiging gemist ofzo dat je er niet was? Als mijn best man nog welquote:Op maandag 1 februari 2010 10:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Yo Deutschland, wanneer is Het Drama?![]()
![]()
Of heb ik iets gemist en wonen jullie al samen?
Ah.. ik zie het nu. Doe dat dan ook niet met een lullig sms'je man.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We zijn gister getrouwd, heb je de uitnodiging gemist ofzo dat je er niet was? Als mijn best man nog wel
quote:Op maandag 1 februari 2010 10:56 schreef Laysa het volgende:
Ik ben niet meer zo thuis in de carnavalskrakers
Ik vergat er bij te zeggen dat het ook niet perse hoeftquote:Op maandag 1 februari 2010 10:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alles heeft een einde en een worst wel twee!
Ik heb 'm zelf ook niet geluisterdquote:Op maandag 1 februari 2010 11:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vergat er bij te zeggen dat het ook niet perse hoeft
Wehehehequote:Op maandag 1 februari 2010 11:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb 'm zelf ook niet geluisterd_!
Ruimschoots tijd dus voor een bakkie bij IKEA!quote:Op maandag 1 februari 2010 13:04 schreef CarOnline het volgende:
Zo, mijn eerste dag als werkloze zijnde.
So far so good
Ha, ik ben die sneeuw wel de baas met mijn hoge hakken hoor.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kan wel even gaan sneeuw ruimen in de achtertuin zodat Mevrouw d'r straks makkelijker door komt met d'r fietsje
Ik heb de stofzuiger gevonden hè, en daar staat zo'n ding naast. Een machine. Ik gok een wasmachine?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ha, ik ben die sneeuw wel de baas met mijn hoge hakken hoor.
quote:Op maandag 1 februari 2010 13:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb de stofzuiger gevonden hè, en daar staat zo'n ding naast. Een machine. Ik gok een wasmachine?Ofzo?
Maar die staat dus áán, is dat de bedoeling? Want d'r zit niet echt wat in
Dat dacht ik dus alquote:Op maandag 1 februari 2010 13:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
![]()
Zet 'em maar uit als je wilt![]()
Ja dat wilde ik ook zeggenquote:Op maandag 1 februari 2010 13:16 schreef liesje1979 het volgende:
Nog steeds niet Deis?![]()
En arme neus van Cc.![]()
En Remlof succes met je nieuwe baan.
Mijn werk zat náást IKEA dus ik ga voorlopig die kant niet opquote:Op maandag 1 februari 2010 13:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ruimschoots tijd dus voor een bakkie bij IKEA!
Ik heb ook niet het idee dat ik erg moet wennenquote:Op maandag 1 februari 2010 13:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik doe al een week geen flikker en het bevalt me prima
Ja, die bedoelde ik natuurlijk ook!quote:Op maandag 1 februari 2010 13:52 schreef CarOnline het volgende:
Maar die aan Ekkersrijt, daar kom ik vast nog wel een keer langs, komende maanden
Ondertussen verveel ik me al weer dus ik ben nu de keuken aan het poetsenquote:Op maandag 1 februari 2010 13:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb ook niet het idee dat ik erg moet wennen
Ja dat dacht ik al!quote:Op maandag 1 februari 2010 13:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, die bedoelde ik natuurlijk ook!
Dan nemen we er een gebakkie bij! En een Björn!quote:Op maandag 1 februari 2010 13:56 schreef CarOnline het volgende:
Ja dat dacht ik al!
Ik zal je er voortijdig van op de hoogte brengen
Ik moet ook hoognodig want bij alles dacht ik afgelopen week: dat doe ik wel als ik vrij ben!quote:Op maandag 1 februari 2010 13:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ondertussen verveel ik me al weer dus ik ben nu de keuken aan het poetsen
Björn?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan nemen we er een gebakkie bij! En een Björn!
Live concertje van Metallica op en de keuken is in no time weer strááálend witquote:Op maandag 1 februari 2010 13:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik moet ook hoognodig want bij alles dacht ik afgelopen week: dat doe ik wel als ik vrij ben!
Maar geen routine gooide roet in het eten![]()
Zo maar eens aanpakken!
Oh als je dan tóch bezig bent... nummer 11, Duitslandquote:Op maandag 1 februari 2010 14:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Live concertje van Metallica op en de keuken is in no time weer strááálend wit![]()
![]()
Hatzee, fornuis glimt je tegemoetquote:Op maandag 1 februari 2010 14:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh als je dan tóch bezig bent... nummer 11, Duitsland![]()
Ik begin vast boven!
Meh, denk het nietquote:Op maandag 1 februari 2010 14:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hatzee, fornuis glimt je tegemoet![]()
![]()
MIJN fornuis glimt je tegemoetquote:Op maandag 1 februari 2010 14:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Meh, denk het niet![]()
Dan doe ik het wel alleen, spelbreker!
Getrouwd in gemeenschap van goederen?quote:Op maandag 1 februari 2010 14:16 schreef Ian_Nick het volgende:
MIJN fornuis glimt je tegemoetEn ik heb de helft van de vloer al gedweild
![]()
Nu even peukje want eerst opdrogen
Okee, háár keukenquote:Op maandag 1 februari 2010 14:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Getrouwd in gemeenschap van goederen?
Ja, we hebben een nieuwe swiffert nodig ofzo, ik krijg last van mijn rug en knieën nuquote:Op maandag 1 februari 2010 14:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
omfg, straks is mijn ons huis gewoon schóón
In de kast van de wasmachine staat ergens een goednieuwe verpakkingquote:Op maandag 1 februari 2010 14:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, we hebben een nieuwe swiffert nodig ofzo, ik krijg last van mijn rug en knieën nu
Ik heb al vanalles uit je kast getrokkenquote:Op maandag 1 februari 2010 14:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
In de kast van de wasmachine staat ergens een goednieuwe verpakking
Erg hè? Ik geloof dat ik er zelf misselijk van zou worden als iemand anders het doetquote:
Eerlijk gezegd begint bij mij de irritatiemeter een beetje op te lopen. Maar ik erger me graagquote:Op maandag 1 februari 2010 14:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Erg hè? Ik geloof dat ik er zelf misselijk van zou worden als iemand anders het doet
Soury kom er maar in
Daarvoor ben ik hierquote:Op maandag 1 februari 2010 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd begint bij mij de irritatiemeter een beetje op te lopen. Maar ik erger me graag.
Nee joh! Dat is gewoon mijn verzuring die parten speelt.quote:
Zal ik volgende week op mijn knieën door jouw keuken schuiven?quote:Op maandag 1 februari 2010 14:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee joh! Dat is gewoon mijn verzuring die parten speelt.
Als je daarna de badkamer ook nog meeneemt in je schuifpartij.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Zal ik volgende week op mijn knieën door jouw keuken schuiven?
Goeie!quote:Op maandag 1 februari 2010 14:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je daarna de badkamer ook nog meeneemt in je schuifpartij.
En ik dacht dat er hier een chauffeur z'n trailer weer te hard tegen het dock knaldequote:
Sneeuw en onweer? Wtf!? Da's niet in ordequote:Op maandag 1 februari 2010 14:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En ik dacht dat er hier een chauffeur z'n trailer weer te hard tegen het dock knalde
Hier is het alweer voorbij geloof ik, het doet nu nederploffenquote:Op maandag 1 februari 2010 15:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat was hier (oh oh Den Haag, mooie stad achter de duinuh) minstens een uur of 2 geleden.
Ik had er 2, HA! Gewonnenquote:Op maandag 1 februari 2010 15:14 schreef Marrije het volgende:
Het was hier ook maar 1 flinke flits en bijbehorende knal.
't Valt nog best mee vandaag, normaal gesproken neem je ook Gert nog mee in je liefdesverklaringenquote:Op maandag 1 februari 2010 14:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Erg hè? Ik geloof dat ik er zelf misselijk van zou worden als iemand anders het doet
Soury kom er maar in
Wees blij dat ik jou enkel over PM met dat soort shit lastig valquote:Op maandag 1 februari 2010 15:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Valt nog best mee vandaag, normaal gesproken neem je ook Gert nog mee in je liefdesverklaringen
quote:Op maandag 1 februari 2010 14:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nah, het is echt erg. Kots-neiging erg.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:33 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vind het stiekempjes wel grappig om jullie zo te volgen
![]()
maar ik ben ook UBER burgertrut![]()
echte liefdequote:Op maandag 1 februari 2010 15:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nah, het is echt erg. Kots-neiging erg.
Ik wist heul niet dat ik het leuk vond om met Mevrouw aan de arm heul boodschappen te doen enzo
Ik denk dat iemand iets in mijn drankje heeft gedaan
Wacht maar tot er weer een RLS op gang komt. We zijn in winterslaap, alles is rustig en kalm.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Deze hele SC reeks is finaal naar de tyfus met al die mini-meets en het gekwijl achteraf. Om nog maar niet te spreken over stelletjes die zonodig per Fok! moeten communiceren in plaats van dat ze elkaar gewoon tijdens de maaltijd spreken![]()
Soury, kom d'r eens in
jah.. die twee kunnen het goed samen vindenquote:Op maandag 1 februari 2010 15:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, en dan meeten op de bruiloft
Als we gaan trouwen wil ik Gert en Teun als mijn getuigen
Ik moet toch iets om mijn postcount op te krikken?quote:Op maandag 1 februari 2010 15:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ga je zelfs dat hier al melden
Afijn, eentje terug, vuig figuur
Daarom juistquote:Op maandag 1 februari 2010 15:37 schreef FANN het volgende:
[..]
jah.. die twee kunnen het goed samen vinden![]()
dat scheelt ook
Je hebt jarenlang die paar centimeter van je in Duits vlees geprakt, ik begrijp wel dat je nu weer een klein beetje opgewonden bent. Maar je kunt het ook overdrijven hèquote:Op maandag 1 februari 2010 15:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nah, het is echt erg. Kots-neiging erg.
Ik wist heul niet dat ik het leuk vond om met Mevrouw aan de arm heul boodschappen te doen enzo
Ik denk dat iemand iets in mijn drankje heeft gedaan
Over 2 weken is 't carnaval, ik zie mogelijkheden.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Wedden dat Gert en Teun onder het genot van een pilske een ontzettend gesjelluge avond zouden kunnen hebben? Ze zijn namelijk allebei even klootzaque
Die paar centimeter heeft weinig Duitsch vleesch gezien, kan ik je vertellenquote:Op maandag 1 februari 2010 15:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hebt jarenlang die paar centimeter van je in Duits vlees geprakt, ik begrijp wel dat je nu weer een klein beetje opgewonden bent. Maar je kunt het ook overdrijven hè
't Gezeik begint meestal na een maand of twee, kwestie van geduldquote:Op maandag 1 februari 2010 15:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die paar centimeter heeft weinig Duitsch vleesch gezien, kan ik je vertellenEn ik kan d'r zelf nog niet over uit hoe makkelijk het gaat hier, nu
Maar ik vind het fijn dat ik het kan misbruiken om jullie mee te irriteren
zijn er hier serieus mensen die nog naar carnaval gaan?quote:Op maandag 1 februari 2010 15:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Over 2 weken is 't carnaval, ik zie mogelijkheden.
Nee, waxquote:Op maandag 1 februari 2010 15:43 schreef FANN het volgende:
[..]
d't zit toch geen gel in nou h'e?
da's pas echt errug....
na een jaar of 20 gaat het makkelijkerquote:Op maandag 1 februari 2010 15:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Gezeik begint meestal na een maand of twee, kwestie van geduld
Neen, want we zijn allebei gestoord dus het gaat allemaal vijf keer zo snelquote:Op maandag 1 februari 2010 15:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Gezeik begint meestal na een maand of twee, kwestie van geduld
Jij ziet een stuk meer dan ikquote:Op maandag 1 februari 2010 15:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Over 2 weken is 't carnaval, ik zie mogelijkheden.
Tuurlijkquote:Op maandag 1 februari 2010 15:42 schreef FANN het volgende:
verkleed enzo?![]()
jij zeker wel Pietje, of niet?![]()
hoe ga je verkleed dan?
Geen zachte G en harde L voor Teunquote:Op maandag 1 februari 2010 15:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij ziet een stuk meer dan ik![]()
Carnaval, daar loop ik met een grote boog omheen, feest voor paupers en brabanders (same difference)
Afgestompt en lamgeslagen heet datquote:Op maandag 1 februari 2010 15:44 schreef FANN het volgende:
[..]
na een jaar of 20 gaat het makkelijker![]()
En dan schelden als ze je niet kan horenquote:Op maandag 1 februari 2010 15:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Afgestompt en lamgeslagen heet dat
quote:Op maandag 1 februari 2010 15:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Afgestompt en lamgeslagen heet dat
quote:
Afgelopen weekend toch voor het eerst?quote:Op maandag 1 februari 2010 15:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat heb ik dus mijn hele leven nog nooit gedaan, Carnaval
Ga je ook carnaval vieren, dat gat valt toch onder Broabantquote:Op maandag 1 februari 2010 15:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Even serieus, ga als slutty nurse
Nee. Ze knipte het eerst op vingerdikte, en dat zag er eigenlijk wel prima uit, voor voorlopigquote:
Wat een lied is datquote:Op maandag 1 februari 2010 15:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen zachte G en harde L voor Teun
Ik weet niet of een Hardcore feest goed te vergelijken is met een zaal vol dronken mongolen in debiele outfit die op Nederlandstalige muziek losgaan en proberen zoveel mogelijk dansmariekes op de plee te neuken.quote:
Ik ben er toe in staatquote:Op maandag 1 februari 2010 15:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ga je ook carnaval vieren, dat gat valt toch onder Broabant?
Ach, over een paar weken moet je weer, kun je altijd nog een Remlof-kapsel nemenquote:Op maandag 1 februari 2010 15:50 schreef D. het volgende:
[..]
Nee. Ze knipte het eerst op vingerdikte, en dat zag er eigenlijk wel prima uit, voor voorlopig
Prima zelfs.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet niet of een Hardcore feest goed te vergelijken is met een zaal vol dronken mongolen in debiele outfit die op Nederlandstalige muziek losgaan en proberen zoveel mogelijk dansmariekes op de plee te neuken.
quote:Op maandag 1 februari 2010 15:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben er toe in staat![]()
Ik weet niet wát dat wijf met me doet maar het is weird
is dit een beschrijving van jouw dagelijks outfitquote:Op maandag 1 februari 2010 15:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik begrijp überhaupt al niet zo waarom dronken worden zo leuk is, ik raak helemaal de weg kwijt als mensen het nóg leuker gaan vinden in allerlei niet passende en aftandse kleding waarin ze simpel voor lul lopen
Geen idee, maar ik pak een biertjequote:Op maandag 1 februari 2010 15:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik begrijp überhaupt al niet zo waarom dronken worden zo leuk is, ik raak helemaal de weg kwijt als mensen het nóg leuker gaan vinden in allerlei niet passende en aftandse kleding waarin ze simpel voor lul lopen
Ik pak de auto, heb het gehad voor vandaag, richting huisquote:Op maandag 1 februari 2010 15:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik pak een biertje
Groot gelijk.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik pak de auto, heb het gehad voor vandaag, richting huis
Wat is het verschil?quote:Op maandag 1 februari 2010 15:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet niet of een Hardcore feest goed te vergelijken is met een zaal vol dronken mongolen in debiele outfit die op Nederlandstalige muziek losgaan en proberen zoveel mogelijk dansmariekes op de plee te neuken.
Ik zie het dan ook als een overbruggingskapselquote:Op maandag 1 februari 2010 15:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach, over een paar weken moet je weer, kun je altijd nog een Remlof-kapsel nemen
Als je 'talig' weghaalt klopt het weerquote:Op maandag 1 februari 2010 16:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bij nader inzien enkel de Nederlandstalige muziek.
En die dansmariekes zijn dan gabbermeiskes... Maar voor de rest zal het wel weer kloppen allemaal...quote:
Da's hetzelfdequote:Op maandag 1 februari 2010 16:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En die dansmariekes zijn dan gabbermeiskes...
Ja, ik heb beide ervarenquote:Op maandag 1 februari 2010 16:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
U heeft er verstand van!?Ik weet nieteens precies wat ik bedoel met "dansmarieke"
Nee hoor, het duurt niet langer, het is alleen laterquote:Op maandag 1 februari 2010 16:52 schreef Marrije het volgende:
De bold is weer eens veel te laat begonnen, maar dan duurt het ook wat langer voor het is afgelopen
als je langer moet wachten eer het begint wacht je dus ook langer tot het is afgelopen, in verhouding dan hequote:Op maandag 1 februari 2010 17:11 schreef D. het volgende:
[..]
Nee hoor, het duurt niet langer, het is alleen later
Ah, dus je bent er wel over uit dat je wat anders wilt, dat had ik nog niet mee gekregen. Succes!quote:Op maandag 1 februari 2010 17:12 schreef Copycat het volgende:
Mooie vacature toegespeeld gekregen. Communicatie in de kunst ende cultuur, voor 60%. Vanavond eens goed voor een brief gaan zitten.
Ik doe niet aan verhoudingenquote:Op maandag 1 februari 2010 17:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
als je langer moet wachten eer het begint wacht je dus ook langer tot het is afgelopen, in verhouding dan he
Ja, ik wil een parttime baan, max 28 uur per week en daarnaast mijn eigen toko uitbreiden. Een hybride start maken, zeg maarquote:Op maandag 1 februari 2010 17:16 schreef Marrije het volgende:
Ah, dus je bent er wel over uit dat je wat anders wilt, dat had ik nog niet mee gekregen. Succes!
Ja, komt ie nu mee, als ik thuis ben en de houtkachel in de hens staatquote:Op maandag 1 februari 2010 15:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Groot gelijk.
Anders rij je gezellig hier langs, ik ga toch veel te veel koken vanavond
Dat jij nou niet even blijft hangenquote:Op maandag 1 februari 2010 17:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, komt ie nu mee, als ik thuis ben en de houtkachel in de hens staat
Ik had haast, wilde voor de file thuis zijn en dat is zo goed als helemaal geluktquote:Op maandag 1 februari 2010 17:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat jij nou niet even blijft hangen
Je mag alsnog voorbij komen hoor, Mevrouw is intussen thuis en d'r moet het één en ander gesleept worden
Wow, dat is wel gaaf! Moedig ook, tijdens de recessie, maar als je goed werk aflevert dan hoeft dat geen obstakel te zijn.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, ik wil een parttime baan, max 28 uur per week en daarnaast mijn eigen toko uitbreiden. Een hybride start maken, zeg maar. Vanuit 40 uur per week werken schiet dat niet op en het wordt hoog tijd voor iets nieuws.
Klinkt goed!quote:Op maandag 1 februari 2010 17:12 schreef Copycat het volgende:
Mooie vacature toegespeeld gekregen. Communicatie in de kunst ende cultuur, voor 60%. Vanavond eens goed voor een brief gaan zitten.
Nou mooi, een goed begin...quote:Op maandag 1 februari 2010 17:47 schreef remlof het volgende:
Dat was een leuke eerste werkdag, leuke collega's en in het centrum, alles bij de hand.
Klinkt goed, hou dat vastquote:Op maandag 1 februari 2010 17:47 schreef remlof het volgende:
Dat was een leuke eerste werkdag, leuke collega's en in het centrum, alles bij de hand.
Dus ook lekker vroeg thuis, geen gereis meer, tof!quote:Op maandag 1 februari 2010 17:47 schreef remlof het volgende:
Spitskool, satéschnitzelquote:Op maandag 1 februari 2010 18:05 schreef Anniebab het volgende:
Wat eten jullie vandaaaaag???? Hier verse sperziebonen, aard, en gehaktballen ala Annie
Ik heb nog chinees van vrijdag, maar dat zal vast niet meer goed zijn?quote:Op maandag 1 februari 2010 18:05 schreef Anniebab het volgende:
Wat eten jullie vandaaaaag???? Hier verse sperziebonen, aard, en gehaktballen ala Annie
Uiten?quote:Op maandag 1 februari 2010 18:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb nog chinees van vrijdag, maar dat zal vast niet meer goed zijn?![]()
En ik heb nog aardappelen met wortels en uiten van gisteren
Zonde , had je zaterdag op moeten eten ...hahahahquote:Op maandag 1 februari 2010 18:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb nog chinees van vrijdag, maar dat zal vast niet meer goed zijn?![]()
En ik heb nog aardappelen met wortels en uiten van gisteren
En verneuk even een quote, gaat lekker ouwequote:Op maandag 1 februari 2010 18:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[quote]Op maandag 1 februari 2010 18:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uiten?
[/quote
Ik dacht "Ik doe eens een letter extra!" Gewoon, omdat 't kan
Ja, maar zaterdag was ik bij ouders en gisteren kreeg ik plots iemand die mee wilde eten.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:15 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zonde , had je zaterdag op moeten eten ...hahahah
Naja hutspot is ook lekker...
't Valt ook niet mee na een dag knetterhard werkenquote:Op maandag 1 februari 2010 18:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En verneuk even een quote, gaat lekker ouwe
Doe je ook n sausje bij broccoli? B.v. Kaassausje/??quote:Op maandag 1 februari 2010 18:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga geloof ik vanavond Slavinkjes met broccoli en krieltjes maken
Nu die kutkat van Deisyy nog boven water en dan is iedereen blijquote:Op maandag 1 februari 2010 18:21 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zo vrolijk allemaal?!?!
Nou vooruit![]()
![]()
![]()
![]()
Ja das echt klote....quote:Op maandag 1 februari 2010 18:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nu die kutkat van Deisyy nog boven water en dan is iedereen blij![]()
Kwakkelen, de kou die zou komen komt volgens de nieuwste prognoses niet.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:23 schreef Anniebab het volgende:
Wat zegt jouw weerstation Teun ,voor komende week.? Met buienradar weet ik t niet meer, eerst wel vriezen toen weer niet, en nu......weer wel???
quote:Weerstation Losser
Vooral vanmorgen sneeuwbuien. Vanmiddag enkele graden boven nul. Vanaf morgen iets minder koud. Er kan dan ook weer regen vallen.
Losser 1 Februari 2010 08.16 uur.
Gisteren kreeg ik bij het zien van de kaarten kreeg ik al een beetje een voorjaarsgevoel. Want niet alleen gisteren maar ook vanmorgen is in de pluim te zien dat sommige leden de temperatuur deze week laten oplopen tot 10 graden boven het vriespunt. Maar op de kaarten later in de run van GFS was ook hoge druk boven noord Europa en lage druk in het zuiden te zien. Hoe deze puzzel in de loop van deze maand nog in elkaar wordt geschoven dat moeten we gewoon maar afwachten. Het blijven volgen van deze kaarten is vaak boeiender dan het lezen van de krant.
Nu de ergste kou na vandaag op het 500 mb vlak gaat verdwijnen. Het was daar vanmorgen nog 40 graden onder nul dan kan de neerslag die morgen en voor een groot deel deze week wordt verwacht weer eens in de vorm regen naar beneden kunnen komen. Hiervoor komen nu de neerslag kaartjes van de GFS weer in beeld en die laat deze week toch behoorlijke som neerslag zien. Dit is toch een heel ander verhaal dan van enkele dagen geleden toen we allemaal op het verkeerde been werden gezet omdat we aan het eind van deze week de winterkou weer in zouden duiken.
Jup, ik heb kaas voor erover.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:19 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Doe je ook n sausje bij broccoli? B.v. Kaassausje/??
Vin ik eigenlijk wel vies, overal die kaas over. Je proeft alleen maar kaas, kaas, kaas,quote:Op maandag 1 februari 2010 18:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jup, ik heb kaas voor erover.
Arme Mera
Ik heb biryani gegeten en daar wil ik ook geen kaas op, maar kaas op macaroni, met een eitje, mwoah, ik ben wel dol op kaas. Ook wel over verschillende gerechten.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vin ik eigenlijk wel vies, overal die kaas over. Je proeft alleen maar kaas, kaas, kaas,
Met een roquefort-prutje?quote:
Als je de pasta maar niet verpesto.quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 18:39 schreef Gert het volgende:
Kaasplankjes FTW BTW.![]()
[ afbeelding ]
Goed onderwerp! Kaas!
quote:Op maandag 1 februari 2010 18:39 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Goed onderwerp! Kaas!
Tussen je tenen en op nog een lichaamsdeel. Maar niet op het eten, no wayquote:Op maandag 1 februari 2010 18:39 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Goed onderwerp! Kaas!
........quote:Op maandag 1 februari 2010 18:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tussen je tenen en op nog een lichaamsdeel. Maar niet op het eten, no way
quote:
Daarvoor houd ik weer te veel van douchen, en hygiène in het algemeen.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niet met stokbrood maar met lekker donker brood wat je moet scheuren en dan met een homp oude kaas erbijquote:Op maandag 1 februari 2010 18:45 schreef Gert het volgende:
[..]
We doen een káásplankje bij Coos binnenkort! Stokbrood erbij.
Hoeven we ook niet meer op pad voor een kapsalon.![]()
Of vindt Coos dat "vies". Zou me niks verbazen, want die kaant alleen van Ahmed.
Thanks, moet natuurlijk nog wel echt beginnen, maar de vooruitzichten zijn goedquote:Op maandag 1 februari 2010 18:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Fijn dat je eerste dag zo leuk was.
En was het toen nog steeds een lopende zin?quote:
Nee, dat nietquote:Op maandag 1 februari 2010 18:51 schreef Gert het volgende:
[..]
En was het toen nog steeds een lopende zin?
smegmaquote:Op maandag 1 februari 2010 18:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lekker grof brood, ook goed. Zolang het maar niet zuur is, én vers.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet met stokbrood maar met lekker donker brood wat je moet scheuren en dan met een homp oude kaas erbij![]()
Ik vraag mij idd af of het wel Coos' dingetje is, maar anders sturen we hem naar de turk
quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Mijn tranen drogen en dan weer naar buiten om te zoeken
Sterkte Deis, hoop dat je haar snel vindtquote:Op maandag 1 februari 2010 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Kijk eens boven je, stuk verdriet dat je bentquote:Op maandag 1 februari 2010 18:59 schreef V__L_N het volgende:
Wat is iedereen vrolijk hierzo... Wat irritant
[..]
![]()
Ja balen, maar sommigen komen na een week nog aanfluiten hè. Geen garantie dat ze dan weer blijven, ze komen meestal alleen even zakgeld halen en een knapzak, maar goed.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Geen nieuws is goed nieuws zullen we maar zeggen/hopenquote:Op maandag 1 februari 2010 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 1 februari 2010 18:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker grof brood, ook goed. Zolang het maar niet zuur is, én vers.![]()
Anders doen we er wel iets van Ahmed bij voor Coos. Krokante lamsdarmpjes of zo.
O ik heb weleens gebbq'de varkensdarm gehad. Los van het idee was het voor de rest óók walgelijk.
Maar dit terzijde.
Dat had ik toen toch al getikt, stuk ellende dat je bent.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kijk eens boven je, stuk verdriet dat je bent![]()
Zeikwijfquote:Op maandag 1 februari 2010 18:59 schreef V__L_N het volgende:
Wat is iedereen vrolijk hierzo... Wat irritant
T kan ook dat ie verkering heeft en onverhoopt bij t schatje is ingetrokken ala Ian en Mera...nee zonder gein , ik duim nog steeds hoor Deissquote:Op maandag 1 februari 2010 19:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja balen, maar sommigen komen na een week nog aanfluiten hè. Geen garantie dat ze dan weer blijven, ze komen meestal alleen even zakgeld halen en een knapzak, maar goed.
Weet ik toch, dom veulenquote:Op maandag 1 februari 2010 19:04 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Dat had ik toen toch al getikt, stuk ellende dat je bent.
[ afbeelding ] Deisyy
[..]
![]()
Natuurlijk moet die kat terugquote:Op maandag 1 februari 2010 19:05 schreef Anniebab het volgende:
[..]
T kan ook dat ie verkering heeft en onverhoopt bij t schatje is ingetrokken ala Ian en Mera...nee zonder gein , ik duim nog steeds hoor Deiss
Haha nee er was nog wel meer te bbq'en godzijdank!quote:Op maandag 1 februari 2010 19:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zomaar? Als gerecht? Zonder dat het onderdeel was van één of andere smerige worst?
Achmed verkoopt geen slavinken Coos. Da's namelijk varken hè, geen vogel.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:11 schreef Coos het volgende:
Slavink, stamppot rauwe andijvie![]()
En ik ben niet zo van de kaasplankjes.Schimmeltroep enzo
![]()
Geef mij Achmed maar.
Achmed is dicht op maandag.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Achmed verkoopt geen slavinken Coos. Da's namelijk varken hè, geen vogel.
[..]
![]()
voor wat betreft kaasquote:Op maandag 1 februari 2010 19:11 schreef Coos het volgende:
Slavink, stamppot rauwe andijvie![]()
![]()
Geef mij Achmed maar.
Ik denk andouillette. Daar word je niet blij van nee, als je dat niet gewend bent. Een stank ook.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:16 schreef Coos het volgende:
Ik frankrijk heb ik in de betere restaurants ook weleens gore troep gegeten. De nederlandse benaming die het er dichtst bij komt is rioolworst.
Vorig jaar in spanje nog iets geprobeerd waar blauwschimmelkaas op zat.quote:
Al lang niet meer. Maar een dun vliesje is natuurlijk ook geen probleem, smaaktechnisch. Er zijn echter ook hele stukken darm met een flinke "binnenbekleding" te vinden, en als je dat zo serveert dan wordt een ander verhaal voor veel mensen.quote:
Ik mag geen kaas, maar ik vind het ook bijna altijd stinken. En ja, je proeft echt niet meer wat eronder zit. Doodzonde van de maaltijd.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Vorig jaar in spanje nog iets geprobeerd waar blauwschimmelkaas op zat.Veels te overheersend die smaak. Je kan er wel mooi je rotte producten mee camoufleren.
quote:The English are feeling the pinch in relation to recent terrorist threats and have raised their security level from "Miffed" to "Peeved." Soon, though, security levels may be raised yet again to "Irritated" or even "A Bit Cross." The English have not been "A Bit Cross" since the blitz in 1940 when tea supplies all but ran out. Terrorists have been re-categorized from "Tiresome" to a "Bloody Nuisance." The last time the British issued a "Bloody Nuisance" warning level was during the great fire of 1666.
The Scots raised their threat level from "Pissed Off" to "Let's get the Bastards" They don't have any other levels. This is the reason they have been used on the front line in the British army for the last 300 years.
The French government announced yesterday that it has raised its terror alert level from "Run" to "Hide". The only two higher levels in France are "Collaborate" and "Surrender." The rise was precipitated by a recent fire that destroyed France 's white flag factory, effectively paralyzing the country's military capability. It's not only the French who are on a heightened level of alert. Italy has increased the alert level from "Shout loudly and excitedly" to "Elaborate Military Posturing." Two more levels remain: "Ineffective Combat Operations" and "Change Sides."
The Germans also increased their alert state from "Disdainful Arrogance" to "Dress in Uniform and Sing Marching Songs." They also have two higher levels: "Invade a Neighbor" and "Lose".
Belgians, on the other hand, are all on holiday as usual, and the only threat they are worried about is NATO pulling out of Brussels.
The Spanish are all excited to see their new submarines ready to deploy. These beautifully designed subs have glass bottoms so the new Spanish navy can get a really good look at the old Spanish navy.
Americans meanwhile and as usual are carrying out pre-emptive strikes, on all of their allies, just in case. They have raised their security level from "Shit" to "Mother F*cker!"
And in the southern hemisphere.. . New Zealand has also raised its security levels - from "baaa" to "BAAAA!". Due to continuing defense cutbacks (the airforce being a squadron of spotty teenagers flying paper aeroplanes and the navy some toy boats in the Prime Minister's bath), New Zealand only has one more level of escalation, which is "Shit, I hope Australia will come and rescue us".
Australia , meanwhile, has raised its security level from "No worries" to "She'll be right, mate". Three more escalation levels remain: "Crikey!", "I think we'll need to cancel the barbie this weekend" and "The barbie is cancelled". So far no situation has ever warranted use of the final escalation level.
Israel, in the meantime, just shrugs and says "So, tell us something new."
Merquez zit nog wel in echte darm.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Al lang niet meer. Maar een dun vliesje is natuurlijk ook geen probleem, smaaktechnisch. Er zijn echter ook hele stukken darm met een flinke "binnenbekleding" te vinden, en als je dat zo serveert dan wordt een ander verhaal voor veel mensen.
Zo eten ze ginds, verderop, je weet wel, soep met koeienpens, ook zo goor. En hersenen van die beesten, daar zijn ze ook dol op of die ogen, die lebberen ze ook zo lekker weg als een lekkernij.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Al lang niet meer. Maar een dun vliesje is natuurlijk ook geen probleem, smaaktechnisch. Er zijn echter ook hele stukken darm met een flinke "binnenbekleding" te vinden, en als je dat zo serveert dan wordt een ander verhaal voor veel mensen.
Saus van blauwe kaas ben ik ook niet dol op, het is namelijk moeilijk om dat nog enigszins subtiel te houden. Maar ik houd wel van uitgesproken smaken. Heet mag heet zijn, zuur mag zuur zijn. Kaas hetzelfde verhaal: hele jonge kaas vind ik weinig aan bijvoorbeeld. Veel te vlak. Dan graag een klodder mosterd erop.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Vorig jaar in spanje nog iets geprobeerd waar blauwschimmelkaas op zat.Veels te overheersend die smaak. Je kan er wel mooi je rotte producten mee camoufleren.
quote:Op maandag 1 februari 2010 18:17 schreef Arcee het volgende:Maandcijfers voor januari 2010
035. 3090 099.68 remlof
037. 3062 098.77 Disana
061. 2419 078.03 Copycat
067. 2307 074.42 De_Kardinaal
100. 1797 057.97 Laysa
149. 1380 044.52 D.
155. 1351 043.58 Lavenderr
159. 1339 043.19 Chanel5
161. 1327 042.81 PietjePuk007
186. 1210 039.03 Toverheks
193. 1175 037.90 Teun_ZHV
194. 1173 037.84 Gert
211. 1132 036.52 Ian_Nick
245. 1046 033.74 liesje1979
351. 0779 025.13 MeraViglioSa
410. 0672 021.68 Deisyy
Derde kolom geeft het gemiddelde aantal posts per dag voor januari aan, dit even ter illustratie en vooral confrontatie.
Bij Achmed misschien wel ja.quote:
Weet wat je eet.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Darm![]()
Ik werkte hiervoor bij een Agrarisch pedagogische Hogeschool en daar had men één keer per jaar een "Hands on", Het ontleden van een dood dier, alles eruit snijden. Die darmen lagen dan meterslang door het lokaal. Bijna kotsend liep ik er dan langs, zo ontzettend goor, gatverdamme.
Enigszins geflatteerd nog omdat diverse deelnemers uit deze lijst daar bovenop ook nog eens minstens vijf uur per dag in de SV-chat rondhangen / hingen.quote:
+1quote:Op maandag 1 februari 2010 19:11 schreef Coos het volgende:
![]()
Geef mij Achmed maar.
Nog meer dan Tong zelfsquote:Op maandag 1 februari 2010 19:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Omg, ik had echt niet veel beters te doen![]()
Wie is dat dan op 193?quote:Op maandag 1 februari 2010 19:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gelukkig sta ik er niet in, eindelijk een keer buiten die lijstjes
Huh?quote:
Neuh, die tellen gewoon niet. Ik zit ook op andere fora, en weer iemand anders zit 6 uur lang Sudoku's te makenquote:Op maandag 1 februari 2010 19:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Enigszins geflatteerd nog omdat diverse deelnemers uit deze lijst daar bovenop ook nog eens minstens vijf uur per dag in de SV-chat rondhangen / hingen.
Mee eens dat we geen officiëeel correctie-model hoeven te gaan ontwikkelen. Maar jij zit al tijden op andere fora. Die chat is echt in plaats ván gekomen voor een aantal. De lijst had er zonder toch wat anders uitgezien.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:35 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh, die tellen gewoon niet. Ik zit ook op andere fora, en weer iemand anders zit 6 uur lang Sudoku's te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |