Ik ben nog thuis, maar ga zo de auto inquote:Op maandag 1 februari 2010 08:47 schreef Anniebab het volgende:
Goeiemorge, ben jij dan thuis gaan werken ,Teun?
Lunchpakketje meenemen....quote:Op maandag 1 februari 2010 08:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben nog thuis, maar ga zo de auto in
Ja, thermoskan koffie en een paar bruine boterhammetjes. En dan lekker wat mensen wakker bellen tijdens het sukkelen in de filequote:
Voor mij persoonlijk niet onaardig, voor een maandagmorgenquote:Op maandag 1 februari 2010 08:59 schreef Marrije het volgende:
Hoe gaat het hier?
Valserd....quote:Op maandag 1 februari 2010 08:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, thermoskan koffie en een paar bruine boterhammetjes. En dan lekker wat mensen wakker bellen tijdens het sukkelen in de file
't Sukkelt gewoon door hier en hoe gaat het daar?quote:Op maandag 1 februari 2010 08:59 schreef Marrije het volgende:
Hoe gaat het hier?
Succesquote:Op maandag 1 februari 2010 09:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hier niet, het sneeuwt gewoon door en het blijft volgens mij ook liggen.
Afijn, ik ga d'r maar doorheen
Je kreeg een zakdoek met bloed?quote:Op maandag 1 februari 2010 09:22 schreef Copycat het volgende:
Morning.
Gisteren voor de verandering weer eens op m'n plaat gegaan. Zo dat ik mijn neus over de tegels voelde schaven.De schade bleef beperkt tot wat kleine wondjes en inmiddels spierpijn op veel plekken van mijn lijf.
Blijkbaar maakte ik een indrukwekkende schuiver, want er kwam meteen een paartje aangesneld om heel bezorgd te vragen of het wel met me ging.
Maar die paar minuscule druppeltjes bloed op het aangereikte zakdoekje waren minder indrukwekkend.
Goedenmorgen allemaal op deze mooie maandagochtendquote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 09:22 schreef Copycat het volgende:
Morning.
Gisteren voor de verandering weer eens op m'n plaat gegaan. Zo dat ik mijn neus over de tegels voelde schaven.De schade bleef beperkt tot wat kleine wondjes en inmiddels spierpijn op veel plekken van mijn lijf.
Blijkbaar maakte ik een indrukwekkende schuiver, want er kwam meteen een paartje aangesneld om heel bezorgd te vragen of het wel met me ging.
Maar die paar minuscule druppeltjes bloed op het aangereikte zakdoekje waren minder indrukwekkend.
Jjij ook al, zaterdagnacht maakte mijn oudste dochter tot 2 keer toe een schuiver op de fiets, zijkant been en vooral haar bil helemaal blauw en geschaafd.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:22 schreef Copycat het volgende:
Morning.
Deissy al wat gehoord van je poes, hangen er al kaartjes etc.etc.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Je hebt toch zeker niet je neus geschonden?
Nee, ik kreeg zakdoekjes om mijn met bloed besmeurde gezicht te drogen. Okay, ik overdrijf: drie druppeltjes en mijn collega's moeten nu al extra goed kijken willen ze de drie kleine schrammetjes zienquote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 09:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Deissy al wat gehoord van je poes, hangen er al kaartjes etc.etc.
Gelukkig is t nog redelijk goed afgelopen, je kan raar vallen hoor...quote:Op maandag 1 februari 2010 09:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg zakdoekjes om mijn met bloed besmeurde gezicht te drogen. Okay, ik overdrijf: drie druppeltjes en mijn collega's moeten nu al extra goed kijken willen ze de drie kleine schrammetjes zien.
Gelukkig heb ik die neus, anders was mijn bril beschadigd.
Vanaf zaterdagmorgen is ze niet meer thuis geweest. Misschien niet zo lang, zou je denken, maar normaal blijft ze nooit langer dan en paar uurtjes weg en komt smulpaapje zeker rond etenstijd weer thuis.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:49 schreef Copycat het volgende:
Ai, is je kat aan de wandel gegaan? Hoe lang is ze al weg?
Plastische chirurgie is wel duurder dan een bril. . .quote:Op maandag 1 februari 2010 09:44 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig heb ik die neus, anders was mijn bril beschadigd.
Hee Annie, heb jij nog een beetje makkelijk thuis kunnen komen op je hakken door de sneeuw?quote:Op maandag 1 februari 2010 09:52 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Gelukkig is t nog redelijk goed afgelopen, je kan raar vallen hoor...
quote:Op maandag 1 februari 2010 09:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanaf zaterdagmorgen is ze niet meer thuis geweest. Misschien niet zo lang, zou je denken, maar normaal blijft ze nooit langer dan en paar uurtjes weg en komt smulpaapje zeker rond etenstijd weer thuis.
Ik heb afgelopen nacht de hele nacht liggen luisteren of ik het kattenluik hoorde of haar hoorde miauwen in de tuin.
Nou ja best wel , voorzichtig aan,ik had meer gladde schoenen , draag nooit echt hoge hakken, ben 1.78 en dar vind ik lang zat....maar was wel lachen al die schuifelende mensen in de nacht.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hee Annie, heb jij nog een beetje makkelijk thuis kunnen komen op je hakken door de sneeuw?
Ik duim ook mee....quote:Op maandag 1 februari 2010 10:03 schreef Copycat het volgende:
Ik duim mee voor een behouden thuiskomst van smukpaapje.
En ik durf 'm niet te postenquote:Op maandag 1 februari 2010 10:23 schreef Gert het volgende:
"Jos van Os". Goeie artiestennaam!![]()
Ik heb een zachte G
Maar ook een harde L
En mocht je't niet geloven
Je zus die doet dat wel.
![]()
Dé carnavalskraker van dit jaar, denkt De Telegraaf.
En die hebben er verstand van.![]()
Yo Deutschland, wanneer is Het Drama?quote:Op maandag 1 februari 2010 10:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En ik durf 'm niet te posten
Ik vind het dus echt hilarischDat die dat blikkie bij dat standbeeld van Andre Hazes weghaald
_!
Koning met zijn sjonnie haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |