quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:24 schreef MutedFaith het volgende:
Eens.
Je zou er bijna een grotere sig door nemen..
Het spel moet weer een beetje doel krijgen. Maar vrees dat het drastisch aan het afsterven is.quote:Op maandag 19 april 2010 17:41 schreef du_ke het volgende:
Er zitten inderdaad een paar aardig talentlozen tussen momenteel. En degenen in de top van de alliantie die het wel een beetje snappen zijn nooit aanwezig
.
Maar goed het zal allemaal wel weer wat bijtrekken.
Ik heb inderdaad jullie oproep gezien. Ik loop alleen te twijfelen of ik nog een on-line game moet spelen naast Hattrick en Popmundo.quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:45 schreef Lekiamh het volgende:
Als er nog meer fokkers geïnteresseerd zijn in dit spel en hoe wij de dingen aanpakken binnen de FOK! Alliantie, join nu www.fokalliance.com
CN kost je als je dat wilt maar 5 minuten per dag, dus daar hoef je het in ieder geval niet voor te laten.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:47 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad jullie oproep gezien. Ik loop alleen te twijfelen of ik nog een on-line game moet spelen naast Hattrick en Popmundo.
Jep, dat heb jij goed verwoord kutquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:13 schreef TheThirdMark het volgende:
Inderdaad. In het begin ben je er wat drukker mee maar nu ben ik zo'n 15 minuten per 20 dagen kwijt.
Het spel zelf is echt totaal niet boeiend. De rest eromheen is daarentegen wel weer garpig.
TVP,quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:13 schreef TheThirdMark het volgende:
Inderdaad. In het begin ben je er wat drukker mee maar nu ben ik zo'n 15 minuten per 20 dagen kwijt.
Het spel zelf is echt totaal niet boeiend. De rest eromheen is daarentegen wel weer garpig.
Wat natuurlijk altijd een + . is.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:58 schreef Lekiamh het volgende:
Met hoe meer FOKkers we zijn, hoe makkelijker we andere allianties het leven zuur kunnen maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |