Vrtoeg me al af waarover dat ging. Nice. Ben benieuwd hoe die is. Ik ken die zeep nog nietquote:Op maandag 1 februari 2010 19:02 schreef Strega het volgende:
Dat Lush tweetje was dus een berichtje van Lush, dat ik vandaag in de twiiter competitie een stuk "Queen of hearts"zeep voor het gezicht heb gewonnen!![]()
![]()
niet mijn dingen. geef mijn maar echte chiliconcarne met rode bonen...quote:Op maandag 1 februari 2010 19:15 schreef Strega het volgende:
We gaan hier even eten.
Lekker marokkaans, met kikkererwten.![]()
Chili kon Berber, zeg maar.
Echt iets voor mijquote:Op maandag 1 februari 2010 19:13 schreef Ynske het volgende:
[..]dat boek mocht je overigens ook houden, en kreeg je nog een kortingsbon voor t volgende boek.
en bij die wokdingen kreeg ik nog een tas erbij. en die wok bestond uit 6 2persoons maaltijden en 1 eenpersoonsmaaltijd. en bij Jillzz kreeg je een knipkaart waarmee je in de kroeg 10 gratis Jillzz kon gana proeven
en die crystals, 3 grote pakken, en boel weggeefpotjes
quote:
Ik hou dus echt niet van Mexicaans qua kruiden en bonen vind ik ronduit goorquote:Op maandag 1 februari 2010 19:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet mijn dingen. geef mijn maar echte chiliconcarne met rode bonen...
Kidneybeans?quote:Op maandag 1 februari 2010 19:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet mijn dingen. geef mijn maar echte chiliconcarne met rode bonen...
je moet enquetes invullen, das alles.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Echt iets voor mij![]()
Zitten er ook nog addertjes onder het gras?
Ik ook niet, extra leuk dus!quote:Op maandag 1 februari 2010 19:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vrtoeg me al af waarover dat ging. Nice. Ben benieuwd hoe die is. Ik ken die zeep nog niet
ja met kidneybeans.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kidneybeans?
Die doe ik dr ook altijd in ipv bruine bonen.
Maar chili vind ik sowieso niet echt je van het
Ik ben nog nooit uitgekozen.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Echt iets voor mij![]()
Zitten er ook nog addertjes onder het gras?
zelf gaan reviewen met de buzzer experiencequote:
Oh hey, jou had ik ff nodig.quote:
Ik hoop voor jou het laatstequote:Op maandag 1 februari 2010 19:22 schreef oh-oh het volgende:
Of mn tv is naar de kloten of RTL4 hapert
Ja het is Ziggo weer, last van de sneeuwstorm zekerquote:Op maandag 1 februari 2010 19:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou het laatste![]()
Ik ga klaarzitten voor Ingang Oost
quote:Op maandag 1 februari 2010 19:30 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb mijn vader ziek gemaakt, one down.
deze?quote:Op maandag 1 februari 2010 19:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh hey, jou had ik ff nodig.
Hoe had je die sushistapeltoestanden precies exact gemaakt?????????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |