Jaja, probeer het maar niet te verbergen door onder JJH zijn naam te posten Geer,quote:
quote:
Wees blij, de gratis decoder bleek toch niet zo gratis te zijn bij ons. Nee dat is niet waar wij wisten dat we er voor moesten betalen. Maar dat dat zoveel zou zijnquote:Op maandag 1 februari 2010 09:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik bedenk me trouwens net dat vandaag als het goed is dat beruchte digitale tv abo van Ziggo in zou gaan bij mij. Je weets, van die gratis decoder die ik op mijn werk zou ontvangen.
Drie keer raden wat ik nooit gekregen heb
Ik ben ook heel blij dat je er weer bentquote:Op maandag 1 februari 2010 09:17 schreef MrSubtle het volgende:
Ja heel blij dat ik weer thuis ben. Had m'n vriendinnetje toch wel gemist, en ik had het ook wel helemaal gehad met die enorme hectiek en drukte van dat land... je vindt er op weinig plaatsen rust en thuis is toch ook wel weer lekker. Heb het wel enorm naar m'n zin gehad overigens.
En nee de gruwelijkste foto's zal ik niet plaatsen, maar zijn wel via PM op te vragen voor wie wil zien.
hoezo wassie niet gratis dan?quote:Op maandag 1 februari 2010 09:23 schreef Maes het volgende:
[..]
Wees blij, de gratis decoder bleek toch niet zo gratis te zijn bij ons. Nee dat is niet waar wij wisten dat we er voor moesten betalen. Maar dat dat zoveel zou zijnHet is wel geweldig overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |