Oh, ik dacht door mijn algehele tofheidquote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 00:54 schreef Henk-B het volgende:
Ik wou dat ik een stel potten thuis had zitten, dat zou weer eens heel wat anders zijn dan je lul in de urn van je opa te douwen
LTRquote:Op maandag 1 februari 2010 00:56 schreef PiRANiA het volgende:
Dag Chen, D3ft0n3, Henk-B, Lotte., Lysdexie, Moira., PaRoDiUzZ, Pixie., Tha_Erik, Twizu, TwyLight, aight1 en donthate
Doei!!!!quote:Op maandag 1 februari 2010 00:56 schreef PiRANiA het volgende:
Dag Chen, D3ft0n3, Henk-B, Lotte., Lysdexie, Moira., PaRoDiUzZ, Pixie., Tha_Erik, Twizu, TwyLight, aight1 en donthate
quote:
HAAHHAAHAHAHAHquote:Op maandag 1 februari 2010 00:54 schreef Henk-B het volgende:
Ik wou dat ik een stel potten thuis had zitten, dat zou weer eens heel wat anders zijn dan je lul in de urn van je opa te douwen
Wie is neger hier dan..?quote:Op maandag 1 februari 2010 00:56 schreef Chen het volgende:
Ik wil een kleine toevoeging maken aan mijn eerder genoemde beschouwing van dit topic en haar groep. Het is één neger, een stel lesbo's, wat baggeraars en een stel wanhopigen die maar al te graag zouden willen dat die lesbo's ook gewoon van een lekkere lul hielden.
quote:Op maandag 1 februari 2010 00:56 schreef PiRANiA het volgende:
Trustenquote:Op maandag 1 februari 2010 00:56 schreef PiRANiA het volgende:
Waarom niet?quote:Op maandag 1 februari 2010 00:57 schreef donthate het volgende:
ik ben geen neger hoor
Ben enoverdag neger en snachts blankquote:Op maandag 1 februari 2010 00:57 schreef Chen het volgende:
[..]
Dat zeg jij altijd, dat je er een bent. Heb ik het fout?
quote:
Weet je hoe moeilijk het is om alle icons precies 20 pixels lengte en breedte verschil van elkaar te houdenquote:Op maandag 1 februari 2010 00:56 schreef D3ft0n3 het volgende:
Naja je kunt in de volgende rij iig Remlof en Lotte plaatsen. En dan vul je de rest van de rij op met lege hokjes waar in stat "jouw UI hier"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |