quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Doe mij maar een mooi getint meisje, die hebben meestal ook een lekkere kont en ik houd niet zo van hele dikke tietenquote:Op maandag 1 februari 2010 01:05 schreef Chen het volgende:
[..]
Ze hebben wel lekkere tieten en goede moves.
quote:Op maandag 1 februari 2010 01:05 schreef Moira. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
Halfbloedjesquote:Op maandag 1 februari 2010 01:03 schreef TwyLight het volgende:
[..]dat lijkt me echt niks hè
ik val meestal wel op lichtbruine/getinte meisjesmaar echte negerinnen kan ik echt niet aantrekkelijk vinden
Die vallen ook onder negerinnen altans getint:p Nja tis allemaal zwartquote:Op maandag 1 februari 2010 01:03 schreef TwyLight het volgende:
[..]dat lijkt me echt niks hè
ik val meestal wel op lichtbruine/getinte meisjesmaar echte negerinnen kan ik echt niet aantrekkelijk vinden
Haha, nou daar ben ik ook zeker niet vies van hoor. Maar heb ze ook wel gehad met grote tieten hoor, die getintequote:Op maandag 1 februari 2010 01:05 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Doe mij maar een mooi getint meisje, die hebben meestal ook een lekkere kont en ik houd niet zo van hele dikke tietendoe mij maar "normale"
Ook niet als ze een mooi bordje in 'r lip heeft?quote:Op maandag 1 februari 2010 01:06 schreef donthate het volgende:
[..]
Die vallen ook onder negerinnen altans getint:p Nja tis allemaal zwart![]()
Maar zon echt 1tje die echt zon somalische ofzo vind ik ook niks
OK Ik ben bijna 23quote:Op maandag 1 februari 2010 01:06 schreef TwyLight het volgende:
[..]
En je woont nu al in Denemarken?(of was het noorwegen?)
held
Ik hou van pixie'squote:Op maandag 1 februari 2010 01:07 schreef Pixie. het volgende:
haha ik hou ook van meisjes
net als jullie
quote:Op maandag 1 februari 2010 01:06 schreef donthate het volgende:
[..]
Die vallen ook onder negerinnen altans getint:p Nja tis allemaal zwart![]()
Maar zon echt 1tje die echt zon somalische ofzo vind ik ook niks
Godverdomme, wat een aapquote:Op maandag 1 februari 2010 01:07 schreef Chen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze zou jij dus niet geven?
Die is niet echt echt echt donkerbruin..quote:Op maandag 1 februari 2010 01:07 schreef Chen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze zou jij dus niet geven?
Ik zou liever seks hebben met een blankequote:Op maandag 1 februari 2010 01:08 schreef donthate het volgende:
[..]
Die is niet echt echt echt donkerbruin..maar nee zou haar niet geven
Als Remlof er was dan zou je een note krijgen!quote:
Dus als zij met ontbloot bovenlijf aanbied om je een BJ te geven waarna je der vol moet geven, zou je dit weigerenquote:Op maandag 1 februari 2010 01:08 schreef donthate het volgende:
[..]
Die is niet echt echt echt donkerbruin..maar nee zou haar niet geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |