quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 00:21 schreef HaagsPietje het volgende:
was weer ouderwets studio ajax met name die kk van gelder wat een simpelaar is dat zeg. wel commentaar hebben op het feyenoord publiek maar er dan voor het gemak maar niet bij vermelden dat dat groepje zwaar uitgedaagd werd door de zeeuw die met die flapoortjes van em voor de harde kern stond te provoceren na die 1-0, zag je ook in de samenvatting.....mislukte gollem is dat zeg.
Nee vanwege de gesprekken met Noud Wellink. De uitzendingen van SV werden toch gewoon weer online gezet?quote:Op maandag 1 februari 2010 09:08 schreef -J-D- het volgende:
Is het ergens terug te zien?
Wordt niet herhaald vandaag zie ik, normaal gesproken wel.
Hans Hans Hansiieee nou moet je die Emanuelson zien,, Lijkt wel of ie in zijn broek heeft gescheten.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:47 schreef SwitSok het volgende:
Opzich begrijp ik dat Feyenoord-Ajax nog altijd DE klassieker is en dat ze daar veel over napraten maar als je de wedstrijd al live gezien hebt en later nog studio sport hebt gekeken dan had SV vanavond niet meer echt veel toegevoegde waarde. Ze praten immers weer tijden lang over de schwalbe, de goals en de penal momenten. Neem het ze ook niet kwalijk dat ze het doen want het is zoals gezegd DE wedstrijd maar het mocht van mij wel iets korter.
Youri en Daddy voegen verder ook weinig toe. Moet zeggen dat ik Everse best een goede gast vond. Dat viel me dan weer mee
Nu zullen ze vanavond in VI ook nog wel over de wedstrijd praten maar dat is dan net ietsje luchtiger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |