abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 april 2010 @ 23:56:17 #276
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_80407499
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 23:54 schreef WSquater het volgende:

[..]

*kuch* aanname *kuch*. Nogmaals, je weet niet hoeveel geld ik heb en hoeveel ik verdien. Dan kan je dus ook niet zeggen dat ik er het geld niet voor heb.
Als je het geld wel hebt ben je nog stommer dan ik dacht, want waarom zou je iets op afbetaling kopen als je het geld hebt liggen. Het is niet alsof je er iPad-renteaftrek voor krijgt.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  vrijdag 16 april 2010 @ 23:56:52 #277
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_80407527
Ik weet 1 ding zeker: je verdient niet genoeg om een iPad, iPhone en een laptop in 1x af te tikken, daarom koop je graag op afbetaling, want dat is slimmer volgens jou.
De reden waarom dit slimmer is, is omdat je dan je geld niet in 1x uitgeeft. Dat je uiteindelijk het geld toch moet uitgeven, maar dan over 12 maanden uitgesmeerd + rente, dat maakt het volgens jouw logica om een of andere reden niet minder slim.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_80407670
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 23:56 schreef matthijst het volgende:
Ik weet 1 ding zeker: je verdient niet genoeg om een iPad, iPhone en een laptop in 1x af te tikken, daarom koop je graag op afbetaling, want dat is slimmer volgens jou.
De reden waarom dit slimmer is, is omdat je dan je geld niet in 1x uitgeeft. Dat je uiteindelijk het geld toch moet uitgeven, maar dan over 12 maanden uitgesmeerd + rente, dat maakt het volgens jouw logica om een of andere reden niet minder slim.
Aanname, aanname. Niet slimmer, fijner. Ik wil het niet in 1x uitgeven, dat is wat anders. Rente heb ik al zo vaak gemeld. Over 12 maanden betalen kost meer, heb ik al gezegd en daar heb ik geen probleem mee omdat ik het me kan veroorloven.

Ik hoef niet 3 producten in 1x. Daarom was mijn vraag ook wat jullie zouden doen: eerst iPad, dan laptop en dan nieuwe iPhone OF eerst iPhone, dan laptop, dan iPad of eerst iPhone, dan laptop en dan iPad.

Ik vroeg niet "vinden jullie het wel verstandig dat ik het over 12 maanden afbetaal?". Tot nu toe heeft niemand mijn vraag beantwoord.
pi_80407719
Ik vind dat je wel een punt hebt met je telefoon en abo. Alleen een toestel met abo is goedkoper dan een los toestel en een simonly. Dat is meerdere keren aangetoond. Dus waarom zou je meer uitgeven als dat niet nodig is? Het voordeel is dan ook nog eens dat je niet meteen 600 euro hoeft neer te leggen.

Je leent geen geld. Misschien is dat ook zo. Alleen je koopt op afbetaling. De laptop wordt dus "voorgeschoten" zeg maar door het bedrijf die je de financiering verstrekt. Als tegenprestatie betaal je rente.
Je krijgt het dus niet fysiek in handen dat geld,maar je hebt het wel degelijk geleend. Alleen de laptop is er direct van betaald.

Ik ben er klaar mee.

Niemand is het met je eens en de rest wel met elkaar!

Fijne avond!
  zaterdag 17 april 2010 @ 00:01:54 #280
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_80407732
Eerst een laptop, want die heb je nodig...
Dan een iPad, want je kan ongetwijfeld al bellen...
En dan een iPhone
Haters everywhere but I don't really care.
pi_80407766
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 21:57 schreef nelisb het volgende:
Ik zou gek worden van mijzelf met zoveel dilemma's!
Wat een verhaal dat boeit toch niemand.

Nieuwe laptop en 4G iPhone nu en dan nieuwe iPad met camera in 2011.

En dat gespeculeer van je slaat nergens op. Dat is jezelf andere redenen aanpraten om
Het niet te doen.
Terugkomend op je vraag die ik iets voor 22 uur al heb beantwoord.

Zie dik gedrukte. Schijnbaar wil je het niet zien of horen.
pi_80407777
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 00:01 schreef matthijst het volgende:
Eerst een laptop, want die heb je nodig...
Dan een iPad, want je kan ongetwijfeld al bellen...
En dan een iPhone
Nou, dat is alles waar ik om vroeg. Hehe.
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 00:02 schreef nelisb het volgende:

[..]

Terugkomend op je vraag die ik iets voor 22 uur al heb beantwoord.

Zie dik gedrukte. Schijnbaar wil je het niet zien of horen.
Ik dacht dat jij dacht dat ik het zo wou doen. Aangezien je speculeert dat er een camera in zit, terwijl je zelf zegt dat dat speculeren onzin is.
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 00:01 schreef nelisb het volgende:
Ik vind dat je wel een punt hebt met je telefoon en abo. Alleen een toestel met abo is goedkoper dan een los toestel en een simonly. Dat is meerdere keren aangetoond. Dus waarom zou je meer uitgeven als dat niet nodig is? Het voordeel is dan ook nog eens dat je niet meteen 600 euro hoeft neer te leggen.

Je leent geen geld. Misschien is dat ook zo. Alleen je koopt op afbetaling. De laptop wordt dus "voorgeschoten" zeg maar door het bedrijf die je de financiering verstrekt. Als tegenprestatie betaal je rente.
Je krijgt het dus niet fysiek in handen dat geld,maar je hebt het wel degelijk geleend. Alleen de laptop is er direct van betaald.

Ik ben er klaar mee.

Niemand is het met je eens en de rest wel met elkaar!

Fijne avond!
Net zoals met een telefoon abonnement. T-Mobile schiet je de iPhone ook voor, en je betaald deze over 2 jaar. Simlockvrije iPhone + SimOnly is wel goedkoper als je voor 32 GB 3Gs gaat (zoals ik in m'n berekeningen liet zien). Dat je allerlei berekenigen van de 3G, 3Gs 16 GB en 32 GB door elkaar gaat halen kan ik niks aan doen. Jij werkt bij zo'n bedrijf en dat je het dan goedkoper kunt krijgen is anders. Niet iedereen is zo speciaal als jij.

The end, bedankt voor alle spam.
pi_80407891
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 00:03 schreef WSquater het volgende:

[..]

[..]

Ik dacht dat jij dacht dat ik het zo wou doen. Aangezien je speculeert dat er een camera in zit, terwijl je zelf zegt dat dat speculeren onzin is.
Nee dat was mijn mening. Ik speculeer verder niet. Ik gebruik alleen info van diverse websites.
pi_80407952
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 00:06 schreef nelisb het volgende:

[..]

Nee dat was mijn mening. Ik speculeer verder niet. Ik gebruik alleen info van diverse websites.
Van websites die speculeren. Er is nog niks zeker. Vorig jaar voor de 3Gs waren er ook al tekenen van een front facing camera.

Dag. Alles wat ik wilde weten was mijn eerste vraag, en ik reageerde op die kinderachtige reactie van "Lekker schulden! Snel doen!" waarmee ik uiteindelijk wilde aantonen dat er niet zoveel verschil is tussen een abonnement en een laptop over 12 of 24 maanden afbetalen.
pi_80408035
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 00:03 schreef WSquater het volgende:

[..]

[..]

[..]

Net zoals met een telefoon abonnement. T-Mobile schiet je de iPhone ook voor, en je betaald deze over 2 jaar. Simlockvrije iPhone + SimOnly is wel goedkoper als je voor 32 GB 3Gs gaat (zoals ik in m'n berekeningen liet zien). Dat je allerlei berekenigen van de 3G, 3Gs 16 GB en 32 GB door elkaar gaat halen kan ik niks aan doen.

The end, bedankt voor alle spam.
Nogmaals ik heb het nooit gehad over een 3G. Waarom zou ik in hemelsnaam?

Goedkoopste 3GS 32gig is volgens tweakers 657 euro.
Je abo van 8 euro is totaal 840 euro.

Alleen 8 euro voor minimaal 150 minuten, 150 smsjes en onbeperkt internet zie ik echt nergens.

30 x 24 + 136 (volgens 2call) = 856 euro. Wow 16 euro duurder. Dan hoef ik dus niet in 1 x 650 euro neer te leggen. Hou ik in mijn zak voor een ipad.
pi_80408197
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 00:10 schreef nelisb het volgende:

[..]

Nogmaals ik heb het nooit gehad over een 3G. Waarom zou ik in hemelsnaam?

Goedkoopste 3GS 32gig is volgens tweakers 657 euro.
Je abo van 8 euro is totaal 840 euro.

Alleen 8 euro voor minimaal 150 minuten, 150 smsjes en onbeperkt internet zie ik echt nergens.

30 x 24 + 136 (volgens 2call) = 856 euro. Wow 16 euro duurder. Dan hoef ik dus niet in 1 x 650 euro neer te leggen. Hou ik in mijn zak voor een ipad.
Die 650 moet er op moet je op een gegeven moment toch betalen. *mompelt iets met schulden en zeker doen*

Ik stop hier mee. Pff. Je probeert me niet eens te begrijpen. Er is niet zo'n groot verschil tussen een abonnement en iets over een bepaalde periode betalen. Dag.
  zaterdag 17 april 2010 @ 00:21:19 #287
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_80408325
Wat een kuttopic is dit geworden zeg . Lees voor de grap even de laatste paginas door.
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
pi_80408426
Idd ja. Kansloos. Ff laten opschonen denk ik.
pi_80408480
Zeg dat, ik dacht: Mooi, 2 nieuwe pagina's lezen over de iPad maar het gaat alleen maar over schulden.
  zaterdag 17 april 2010 @ 01:01:50 #290
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_80409221
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 23:44 schreef nelisb het volgende:
Heb Bij een telefoonwinkel gewerkt. Dus de prijzen van de tmobile site gelden niet voor mij. Dus ik heb zeker niet teveel betaald. Geloof me maar.
wat een kut baan,

maar gewerkt, als in verleden tijd, als in vroeger kreeg je misschien korting, maar nu dus niet meer.

dus de prijzen gelden tegenwoordig wel weer voor jou

suc -6 met een imac, iphone, macbook of wat dan ook er bij pakken om te kunnen reageren
pi_80411037
Even iets over de iPad, zit ik dan goed hier of moet het in 'Werk, Geldzaken & Recht'?

Ik lees dit net op nu.nl:
quote:
Signaal
Het signaal van de wifi-verbinding zou veertig keer sterker zijn dan toegestaan in Israël. Toeristen mogen het apparaat weer meenemen bij vertrek uit Israël.
Voor Israëliërs bestaat er nog de mogelijkheid om het speeltje aan vertrekkende passagiers te verkopen.

VS
De iPad is voorlopig alleen nog in de VS te koop. Eind mei zijn ook enkele Europese landen aan de beurt. 'Europese' apparaten komen zonder problemen Israël in, omdat de Europese wifi-standaard ook in Israël geldt.
link

Betekent dit dat de wifi-ontvanger van de Amerikaanse iPad veel sterker is dan de EU-iPad? Dan is het misschien toch interessant om er eentje uit de VS te halen.
  zaterdag 17 april 2010 @ 07:22:37 #292
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_80411292
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 05:40 schreef kadeya het volgende:
Even iets over de iPad, zit ik dan goed hier of moet het in 'Werk, Geldzaken & Recht'?

[..]

link

Betekent dit dat de wifi-ontvanger van de Amerikaanse iPad veel sterker is dan de EU-iPad? Dan isl het misschien toch interessant om er eentje uit de VS te halen.
Behalve als je over 20 jaar onvruchtbaar bent geworden door je iPad natuurlijk
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
  zaterdag 17 april 2010 @ 09:58:52 #293
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_80412492
Wat een schijttopic, gaat alleen over lenene, rente en de iphone. Kap nou 's met offtopic. Hoop dat een modje hier wat opruimt.
pi_80413153
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 05:40 schreef kadeya het volgende:

[..]

link

Betekent dit dat de wifi-ontvanger van de Amerikaanse iPad veel sterker is dan de EU-iPad? Dan is het misschien toch interessant om er eentje uit de VS te halen.
In dat bericht staat dat het wifi signaal dat de iPad uitzendt zoveel keer sterker zou zijn
pi_80413470
Mijn iPad is gestrand in Memphis.
pi_80413568
Mijn (later verzonden) case is nu ook 'in transit' in Memphis. Misschien liggen ze wel gebroederlijk naast elkaar.
pi_80413742
Haha
Ik gok dat het pas dinsdag wordt voordat ik hem heb, of Paris Orly/Charles de Gaulle moet vandaag alweer open gaan.
Staat nog wel 19 april bij expected delivery.
pi_80413905
Naar waar wordt ie verstuurd in de VS? Mijn case gaat naar San Antonio en heeft een expected delivery date van de 21e, hopelijk komt ie eerder aan.
Ook Fed-Ex trouwens?
pi_80414177
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 11:11 schreef Gauner het volgende:
Naar waar wordt ie verstuurd in de VS? Mijn case gaat naar San Antonio en heeft een expected delivery date van de 21e, hopelijk komt ie eerder aan.
Ook Fed-Ex trouwens?
Ik geloof dat hij vanuit Memphis naar Parijs vliegt en dan met de vrachtwagen verder naar Nederland. En inderdaad, Fed-Ex.
pi_80414292
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 11:24 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Ik geloof dat hij vanuit Memphis naar Parijs vliegt en dan met de vrachtwagen verder naar Nederland. En inderdaad, Fed-Ex.
Spannend, ik moet nog anderhalve week wachten tot ik mijne in mijn handen krijg, eindelijk!
Wat heb je voor ene besteld? Ik een 32GB versie.

Hoe laat je hem overkomen, heb je een contactje in de VS of via zo'n verzendservice?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')