Als je het geld wel hebt ben je nog stommer dan ik dacht, want waarom zou je iets op afbetaling kopen als je het geld hebt liggen. Het is niet alsof je er iPad-renteaftrek voor krijgt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:54 schreef WSquater het volgende:
[..]
*kuch* aanname *kuch*. Nogmaals, je weet niet hoeveel geld ik heb en hoeveel ik verdien. Dan kan je dus ook niet zeggen dat ik er het geld niet voor heb.
Aanname, aanname. Niet slimmer, fijner. Ik wil het niet in 1x uitgeven, dat is wat anders. Rente heb ik al zo vaak gemeld. Over 12 maanden betalen kost meer, heb ik al gezegd en daar heb ik geen probleem mee omdat ik het me kan veroorloven.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:56 schreef matthijst het volgende:
Ik weet 1 ding zeker: je verdient niet genoeg om een iPad, iPhone en een laptop in 1x af te tikken, daarom koop je graag op afbetaling, want dat is slimmer volgens jou.
De reden waarom dit slimmer is, is omdat je dan je geld niet in 1x uitgeeft. Dat je uiteindelijk het geld toch moet uitgeven, maar dan over 12 maanden uitgesmeerd + rente, dat maakt het volgens jouw logica om een of andere reden niet minder slim.
Terugkomend op je vraag die ik iets voor 22 uur al heb beantwoord.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:57 schreef nelisb het volgende:
Ik zou gek worden van mijzelf met zoveel dilemma's!
Wat een verhaal dat boeit toch niemand.
Nieuwe laptop en 4G iPhone nu en dan nieuwe iPad met camera in 2011.
En dat gespeculeer van je slaat nergens op. Dat is jezelf andere redenen aanpraten om
Het niet te doen.
Nou, dat is alles waar ik om vroeg. Hehe.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:01 schreef matthijst het volgende:
Eerst een laptop, want die heb je nodig...
Dan een iPad, want je kan ongetwijfeld al bellen...
En dan een iPhone
Ik dacht dat jij dacht dat ik het zo wou doen. Aangezien je speculeert dat er een camera in zit, terwijl je zelf zegt dat dat speculeren onzin is.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:02 schreef nelisb het volgende:
[..]
Terugkomend op je vraag die ik iets voor 22 uur al heb beantwoord.
Zie dik gedrukte. Schijnbaar wil je het niet zien of horen.
Net zoals met een telefoon abonnement. T-Mobile schiet je de iPhone ook voor, en je betaald deze over 2 jaar. Simlockvrije iPhone + SimOnly is wel goedkoper als je voor 32 GB 3Gs gaat (zoals ik in m'n berekeningen liet zien). Dat je allerlei berekenigen van de 3G, 3Gs 16 GB en 32 GB door elkaar gaat halen kan ik niks aan doen. Jij werkt bij zo'n bedrijf en dat je het dan goedkoper kunt krijgen is anders. Niet iedereen is zo speciaal als jij.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:01 schreef nelisb het volgende:
Ik vind dat je wel een punt hebt met je telefoon en abo. Alleen een toestel met abo is goedkoper dan een los toestel en een simonly. Dat is meerdere keren aangetoond. Dus waarom zou je meer uitgeven als dat niet nodig is? Het voordeel is dan ook nog eens dat je niet meteen 600 euro hoeft neer te leggen.
Je leent geen geld. Misschien is dat ook zo. Alleen je koopt op afbetaling. De laptop wordt dus "voorgeschoten" zeg maar door het bedrijf die je de financiering verstrekt. Als tegenprestatie betaal je rente.
Je krijgt het dus niet fysiek in handen dat geld,maar je hebt het wel degelijk geleend. Alleen de laptop is er direct van betaald.
Ik ben er klaar mee.
Niemand is het met je eens en de rest wel met elkaar!
Fijne avond!
Nee dat was mijn mening. Ik speculeer verder niet. Ik gebruik alleen info van diverse websites.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:03 schreef WSquater het volgende:
[..]
Nou, dat is alles waar ik om vroeg. Hehe.
[..]
Ik dacht dat jij dacht dat ik het zo wou doen. Aangezien je speculeert dat er een camera in zit, terwijl je zelf zegt dat dat speculeren onzin is.
Van websites die speculeren. Er is nog niks zeker. Vorig jaar voor de 3Gs waren er ook al tekenen van een front facing camera.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:06 schreef nelisb het volgende:
[..]
Nee dat was mijn mening. Ik speculeer verder niet. Ik gebruik alleen info van diverse websites.
Nogmaals ik heb het nooit gehad over een 3G. Waarom zou ik in hemelsnaam?quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:03 schreef WSquater het volgende:
[..]
Nou, dat is alles waar ik om vroeg. Hehe.
[..]
Ik dacht dat jij dacht dat ik het zo wou doen. Aangezien je speculeert dat er een camera in zit, terwijl je zelf zegt dat dat speculeren onzin is.
[..]
Net zoals met een telefoon abonnement. T-Mobile schiet je de iPhone ook voor, en je betaald deze over 2 jaar. Simlockvrije iPhone + SimOnly is wel goedkoper als je voor 32 GB 3Gs gaat (zoals ik in m'n berekeningen liet zien). Dat je allerlei berekenigen van de 3G, 3Gs 16 GB en 32 GB door elkaar gaat halen kan ik niks aan doen.
The end, bedankt voor alle spam.
Die 650 moet er op moet je op een gegeven moment toch betalen. *mompelt iets met schulden en zeker doen*quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:10 schreef nelisb het volgende:
[..]
Nogmaals ik heb het nooit gehad over een 3G. Waarom zou ik in hemelsnaam?
Goedkoopste 3GS 32gig is volgens tweakers 657 euro.
Je abo van 8 euro is totaal 840 euro.
Alleen 8 euro voor minimaal 150 minuten, 150 smsjes en onbeperkt internet zie ik echt nergens.
30 x 24 + 136 (volgens 2call) = 856 euro. Wow 16 euro duurder. Dan hoef ik dus niet in 1 x 650 euro neer te leggen. Hou ik in mijn zak voor een ipad.
wat een kut baan,quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:44 schreef nelisb het volgende:
Heb Bij een telefoonwinkel gewerkt. Dus de prijzen van de tmobile site gelden niet voor mij. Dus ik heb zeker niet teveel betaald. Geloof me maar.
linkquote:Signaal
Het signaal van de wifi-verbinding zou veertig keer sterker zijn dan toegestaan in Israël. Toeristen mogen het apparaat weer meenemen bij vertrek uit Israël.
Voor Israëliërs bestaat er nog de mogelijkheid om het speeltje aan vertrekkende passagiers te verkopen.
VS
De iPad is voorlopig alleen nog in de VS te koop. Eind mei zijn ook enkele Europese landen aan de beurt. 'Europese' apparaten komen zonder problemen Israël in, omdat de Europese wifi-standaard ook in Israël geldt.
Behalve als je over 20 jaar onvruchtbaar bent geworden door je iPad natuurlijkquote:Op zaterdag 17 april 2010 05:40 schreef kadeya het volgende:
Even iets over de iPad, zit ik dan goed hier of moet het in 'Werk, Geldzaken & Recht'?
Ik lees dit net op nu.nl:
[..]
link
Betekent dit dat de wifi-ontvanger van de Amerikaanse iPad veel sterker is dan de EU-iPad? Dan isl het misschien toch interessant om er eentje uit de VS te halen.
In dat bericht staat dat het wifi signaal dat de iPad uitzendt zoveel keer sterker zou zijnquote:Op zaterdag 17 april 2010 05:40 schreef kadeya het volgende:
Even iets over de iPad, zit ik dan goed hier of moet het in 'Werk, Geldzaken & Recht'?
Ik lees dit net op nu.nl:
[..]
link
Betekent dit dat de wifi-ontvanger van de Amerikaanse iPad veel sterker is dan de EU-iPad? Dan is het misschien toch interessant om er eentje uit de VS te halen.
Ik geloof dat hij vanuit Memphis naar Parijs vliegt en dan met de vrachtwagen verder naar Nederland. En inderdaad, Fed-Ex.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:11 schreef Gauner het volgende:
Naar waar wordt ie verstuurd in de VS? Mijn case gaat naar San Antonio en heeft een expected delivery date van de 21e, hopelijk komt ie eerder aan.
Ook Fed-Ex trouwens?
Spannend, ik moet nog anderhalve week wachten tot ik mijne in mijn handen krijg, eindelijk!quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:24 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij vanuit Memphis naar Parijs vliegt en dan met de vrachtwagen verder naar Nederland. En inderdaad, Fed-Ex.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |