Ik ga altijd van het slechtste uitquote:Op zondag 31 januari 2010 23:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nee, je moet blijvenEn dan kijken of er mensen weg blijven. Jij dacht dat ik de andere optie bedoelde
4chanquote:Op zondag 31 januari 2010 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jammer, furries zijn de moeite waard
Maar nu wordt de definitie van furry me meer duidelijkquote:
Ben ik dan een groot posterquote:Op zondag 31 januari 2010 23:26 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dan zal dit inderdaad de laatste zijn..
Misschien welquote:Op zondag 31 januari 2010 23:29 schreef Pieter-utd het volgende:
Wow is er nou echt een tijger ontsnapt uit de dierentuin, hij beweegt zo realistisch op 2 poten!
Hij moet indd wel met zijn blote vuisten die dieren telijf gaanquote:Op zondag 31 januari 2010 23:30 schreef Pieter-utd het volgende:
Kap maar, een tijger met een kruisboog! Dit is echt realistisch
Kan die makkelijk, hij kan mooi met zijn electro-staart balans houdenquote:Op zondag 31 januari 2010 23:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij moet indd wel met zijn blote vuisten die dieren telijf gaan
quote:Op zondag 31 januari 2010 23:33 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik ga weg, lekker slapen iedereen en tot volgende week
Toedeloequote:Op zondag 31 januari 2010 23:33 schreef Stephan1237 het volgende:
ik hou wel van die luipaard-pittige-huisvrouw-kapsel-lookquote:Op zondag 31 januari 2010 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Becky moet ff terug in dr bikini
laterr!quote:Op zondag 31 januari 2010 23:33 schreef Stephan1237 het volgende:
Misschien is ze zo lekker omdat we telkens allemaal van die idioten zienquote:Op zondag 31 januari 2010 23:34 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
ik hou wel van die luipaard-pittige-huisvrouw-kapsel-look
Zou kunnenquote:Op zondag 31 januari 2010 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Misschien is ze zo lekker omdat we telkens allemaal van die idioten zien
Precies, zo'n gozer uit Schotland ofzo!quote:Op zondag 31 januari 2010 23:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik vind hem wel leuk, maar we missen wat bekende dier-mensen. Je hebt nog die luipaardman die ook daadwerkelijk tussen de luipaarden leeft en nog de salamanderman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |