Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
bambino = Sjoerd
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Tukkers op Fok! wiki door Sjoerd geperfectioneerd
[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2010 22:53:33 ]
de OP. paar namen erin dat was tquote:Op zondag 31 januari 2010 22:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Weer geen OP?
Sta ik in de wall of fame.. post je de OP niet.
Van wie krijg je die ^B&J? Welterustenquote:
Ik was toch van plan om te slapen dussequote:Op zondag 31 januari 2010 22:46 schreef Samzz het volgende:
Marko, heel snel die OP of ik ga temmen en niet meer bij je liggen vanavond
De vader van een kameraad van me werkt bij de OLA fabriekquote:Op zondag 31 januari 2010 22:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Van wie krijg je die ^B&J? Welterusten
Neem mij eens een pot Cookie Dough meequote:Op zondag 31 januari 2010 22:49 schreef haakon het volgende:
[..]
De vader van een kameraad van me werkt bij de OLA fabriekHij máákt B&J's !
Die koopt ze voor 60 cent per stuk, en ik mag als ik daar ben zo 2 of 3 potjes meenemen
quote:Op zondag 31 januari 2010 22:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik was toch van plan om te slapen dusse
Wie is dat dan? Mischien ken ik 'mquote:Op zondag 31 januari 2010 22:49 schreef haakon het volgende:
[..]
De vader van een kameraad van me werkt bij de OLA fabriekHij máákt B&J's !
Die koopt ze voor 60 cent per stuk, en ik mag als ik daar ben zo 2 of 3 potjes meenemen
quote:
Kom dan maar hierquote:Op zondag 31 januari 2010 22:46 schreef Samzz het volgende:
Marko, heel snel die OP of ik ga temmen en niet meer bij je liggen vanavond
Kut.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
GRAPJE. kijk is in de OP schat
Jij ookquote:
Altijdquote:
quote:
Die ene met honkbalknuppel heah....quote:Op maandag 1 februari 2010 00:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
blegh t stinkt hier in ToF
tot woensdag
haha jaquote:Op maandag 1 februari 2010 00:31 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Die ene met honkbalknuppel heah....
gaan jullie weer met messen spelen?quote:
vindquote:
dat vind ik goed ja.quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 00:41 schreef Robinhoo het volgende:
Nee niet in Enschede, teveel cops. Afslag borne west en dan eerste weiland links.
ja, er komt 1000 man mee naar Enschede, maar lijkt me niet dat die allemaal willen knokken.quote:
ben ik wel gedeeltelijk met je eens, maar voetbal is emotie..... Wat heel diep gaat..quote:Op maandag 1 februari 2010 00:43 schreef Daywalk3r het volgende:
Pas op voor de koeinstront dan he.
Vind het altijd zo jammer dat er vanwege voetbal onschuldige mensen het moeten ontgelden door een paar opgefokte fans die van alles afbreken. (jullie dan waarschijnlijk niet)
Begin gewoon zoiets als fight club.
whehe zou wel geniaal zijnquote:Op maandag 1 februari 2010 00:57 schreef Robinhoo het volgende:
Marko hopen dat politie meeleest en er nu groepje ME bij borne west weiland staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat dan? Omdat je mag internetten?quote:
omdat het donders chille lui zijnquote:Op maandag 1 februari 2010 10:13 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Wat dan? Omdat je mag internetten?
Waar loop je stage dan?quote:
Whehe hier ook, toen ik de oprit opging (almelo-zuid) stond het al vast...en ik moest bij Hengelo-zuid er pas afquote:Op maandag 1 februari 2010 10:20 schreef sjoemie1985 het volgende:
goede morgen
en er stond vanmorgen gewoon een langzaam rijdende file van begin vriezenveen (bij de weitzelpoort) en misschien wel verder tot aan de stoplichten vlakbij lenferink auto's aan de plesmanweg in almelo![]()
![]()
![]()
en ik stond er ook dat was weer wat minder.![]()
![]()
dus ik heb gewoon meer als een uur er over gedaan om op mijn werk te komen terwijl het normaal een minuut of 10 rijden is.
![]()
![]()
![]()
![]()
er zijn zelfs een 2 tal ongelukken gebeurt op de adorpsweg.![]()
![]()
![]()
wie had dit vanmorgen ook? of wie zijn er allemaal thuis gebleven.
ah, volgens mij heb ik die rij auto's zien staanquote:Op maandag 1 februari 2010 10:20 schreef sjoemie1985 het volgende:
goede morgen
en er stond vanmorgen gewoon een langzaam rijdende file van begin vriezenveen (bij de weitzelpoort) en misschien wel verder tot aan de stoplichten vlakbij lenferink auto's aan de plesmanweg in almelo![]()
![]()
![]()
![]()
dus ik heb gewoon meer als een uur er over gedaan om op mijn werk te komen terwijl het normaal een minuut of 10 rijden is.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe laat was dat? ik heb nog redelijk door kunnen rijdenquote:Op maandag 1 februari 2010 10:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Whehe hier ook, toen ik de oprit opging (almelo-zuid) stond het al vast...en ik moest bij Hengelo-zuid er pas af
quote:
m'n vriendin stond daar ook vast, heeft er 1.5 uur over gedaan om naar het station in Almelo te komenquote:Op maandag 1 februari 2010 10:20 schreef sjoemie1985 het volgende:
goede morgen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoiiiquote:
hoi krea. mijn weekend was zo ongelooflijk saai.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:38 schreef Kreator het volgende:
Hey Ratel. Vertel eens een leuk verhaaltje. Wat heb je allemaal voor spannends gedaan dit weekend...
Richting Almelo reed het nog wel redelijk door, maar naar Enschede stond het echt vastquote:Op maandag 1 februari 2010 10:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoe laat was dat? ik heb nog redelijk door kunnen rijden
Dat doe je zelf hè. Maak het spannend dan...quote:Op maandag 1 februari 2010 10:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
mijn weekend was zo ongelooflijk saai.
dat gaat helaas niet zo makkelijk.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat doe je zelf hè. Maak het spannend dan...
je hebt geen 300 PM's gehad nav je foto in KPD?quote:Op maandag 1 februari 2010 11:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
dat gaat helaas niet zo makkelijk.
Ik hoop het niet voor je nee.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
nee joh. en dan nog... je denkt toch niet dat ik ook maar met een daarvan iets zal afspreken oid he?
Webpages bouwen dusquote:
drienerloo?quote:
ja echt wel.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:59 schreef Samzz het volgende:
Marko
Selma
Hoe is het in Almeloooo? Ook zat van de sneeuw?
Och het is nu zo dooi als maar kanquote:Op maandag 1 februari 2010 12:59 schreef Samzz het volgende:
Marko
Selma
Hoe is het in Almeloooo? Ook zat van de sneeuw?
quote:Op maandag 1 februari 2010 10:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Whehe hier ook, toen ik de oprit opging (almelo-zuid) stond het al vast...en ik moest bij Hengelo-zuid er pas af
Ben nu wat ziekig, dus zit op bed, Mario Kart en laptop tot mn beschikking. Dat bevalt me prima.quote:
Beetje ziek, maar verder wel goed!quote:
beterschapquote:Op maandag 1 februari 2010 13:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Beetje ziek, maar verder wel goed!
Metjou?
Zit ook lekker in mn pyjamabroekquote:Op maandag 1 februari 2010 13:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
beterschapmet mij gaat het prima. ik heb nog steeds met mn pyama aan.
zo maar eens ff douchen en aankleden.
ha rellende robinquote:Op maandag 1 februari 2010 13:13 schreef Robinhoo het volgende:
Ik in trainingsbroek.
Gezelligquote:Op maandag 1 februari 2010 13:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik? Ja ik ga vanavond naar Avatar!.
ik heb al heel lang niet meer gereld hoor. :pquote:
Heeft die niet meer dan 1 bekend liedje?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
GezelligMet wie?
Ik zoek dat bekende liedje van Jamiroquai... Weet niet meer hoe die heet.
Oh, ik dacht buurmeisjequote:Op maandag 1 februari 2010 13:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Met ene Sanne. Ken ik via de benedenburen. Leuk meisje wel.
Vast wel, maar ik ken er maar een, en die word altijd gedraaid... Maar ik kan echt niet op de titel komen, volgensmij was het hun eerste hit. Met dat tututu tututu tututuuuuutu, zoiets, I don't mind, I feel fine, I won't let you, komt er ook nog in voor.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:20 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Heeft die niet meer dan 1 bekend liedje?
I know, maar ik dacht dat je dat zou zeggenquote:
ik weet welke je bedoeldquote:Op maandag 1 februari 2010 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik ken er maar een, en die word altijd gedraaid... Maar ik kan echt niet op de titel komen, volgensmij was het hun eerste hit. Met dat tututu tututu tututuuuuutu, zoiets
En dat probleem heb ik dus het hele weekend alquote:Op maandag 1 februari 2010 13:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
ik weet welke je bedoeldmaar weet de title niet.
Always one step ahead.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:24 schreef Samzz het volgende:
I know, maar ik dacht dat je dat zou zeggen
Virtual Insanity toevallig?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik ken er maar een, en die word altijd gedraaid... Maar ik kan echt niet op de titel komen, volgensmij was het hun eerste hit. Met dat tututu tututu tututuuuuutu, zoiets, I don't mind, I feel fine, I won't let you, komt er ook nog in voor.
Al wat wapens verstopt ofzo?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Heb vanochtend nog wel langs het weiland gereden, bij borne west
Die werd me al verteld ja, maar dat is m niet. Ik begin nu ook te twijfelen of het wel uberhaupt Jamiroquai is... En dat tututu is de muziek die zo gaat ongeveer :pquote:Op maandag 1 februari 2010 13:30 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Virtual Insanity toevallig?
Ik wil graag openheid van zaken.quote:
heb je nog iets meer tututu voor ons?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die werd me al verteld ja, maar dat is m niet. Ik begin nu ook te twijfelen of het wel uberhaupt Jamiroquai is... En dat tututu is de muziek die zo gaat ongeveer :p
Nou, ik weet het echt niet meerquote:Op maandag 1 februari 2010 13:53 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
heb je nog iets meer tututu voor ons?maakt het misschien net iets duidelijker
Nou ben ik nieuwsgierigquote:Op maandag 1 februari 2010 13:59 schreef Kreator het volgende:
Soms blijft het toch lastig om me in te houden als iemand heel domme dingen post op fok..
Tot 300 telt.
In de Singles reeks postte iemand een heel verhaal over hoe verliefd ze was op de hersenen van haar vriend en dat ze samen intellectueel zijn. Terwijl ze dat dus niet zo is en zo groef ze zich steeds verder in met domme dingen. Vroeger zou ik dan net zolang zijn doorgegaan totdat ik een ban had of zij weg was.quote:
oh maar jamiroqai heeft wel een nummer waar die danst en tututu zingt.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:00 schreef Samzz het volgende:
Hahahaha, ik heb mHij is helemaal niet van Jamiroquai maar van Liquido
ik zit d'r ook in de buurtquote:
Jaquote:Op maandag 1 februari 2010 14:02 schreef James-Hetfield het volgende:
Liquido? dan is het dus Narcotic toch?
Lijkt niet eens op elkaarquote:
Ja, ik weet niet hoe ik erbij kwamquote:Op maandag 1 februari 2010 14:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
oh maar jamiroqai heeft wel een nummer waar die danst en tututu zingt.
Hahaquote:Op maandag 1 februari 2010 14:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
In de Singles reeks postte iemand een heel verhaal over hoe verliefd ze was op de hersenen van haar vriend en dat ze samen intellectueel zijn. Terwijl ze dat dus niet zo is en zo groef ze zich steeds verder in met domme dingen. Vroeger zou ik dan net zolang zijn doorgegaan totdat ik een ban had of zij weg was.
Maar nu tel ik tot 300.
ah ben was jij er zo een.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
In de Singles reeks postte iemand een heel verhaal over hoe verliefd ze was op de hersenen van haar vriend en dat ze samen intellectueel zijn. Terwijl ze dat dus niet zo is en zo groef ze zich steeds verder in met domme dingen. Vroeger zou ik dan net zolang zijn doorgegaan totdat ik een ban had of zij weg was.
Maar nu tel ik tot 300.
Kloptquote:
en beide qutmuziekquote:Op maandag 1 februari 2010 14:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
er zit in beide namen een q
Klein moment van verstandsverbijstering?quote:Op maandag 1 februari 2010 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
KloptZoals ik zei, ik weet niet hoe ik erbij kom
Heb ik vaker last van. Toch maar eens de psychiater bellen.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:09 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Klein moment van verstandsverbijstering?
Neuh doe dat maar niet, net zo gezellig zoquote:Op maandag 1 februari 2010 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik vaker last van. Toch maar eens de psychiater bellen.
Ja ik ook altijd wel. Maar laatst kreeg ik een ban van een maand voor *weinig* en direct daarachteraan een ban van een half jaar. Dus ik sta op scherp en ik vind het wel leuk om te posten, dus ik post het nu wat subtieler.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
ah ben was jij er zo een.
ik ben ook best een doordraver en ben er altijd goed mee weggekomen.
Straks krijg ik nog last van ernstige zakenquote:Op maandag 1 februari 2010 14:12 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Neuh doe dat maar niet, net zo gezellig zo
Aan mij merk je toch ook niets?quote:Op maandag 1 februari 2010 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Straks krijg ik nog last van ernstige zakenSchitzofrenie of zo
dat had je toch al?quote:Op maandag 1 februari 2010 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
schizofreniequote:Op maandag 1 februari 2010 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vandaar die klikquote:Op maandag 1 februari 2010 14:15 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Aan mij merk je toch ook niets?
Ik wist dat er iets fout wasquote:
Wat klik? ik hoorde nietsquote:
Dan passen we al helemaal perfect bij elkaarquote:Op maandag 1 februari 2010 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Arme jijquote:
Ben jij ook gek?quote:Op maandag 1 februari 2010 14:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan passen we al helemaal perfect bij elkaar
Ja... Toch maar naar die psych. Voordat het de spuitgaten uit gaat lopen.quote:
zou ik maar wel doen, voordat je op mij gaat lijkenquote:Op maandag 1 februari 2010 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja... Toch maar naar die psych. Voordat het de spuitgaten uit gaat lopen.
Dat mag natuurlijk nooit gebeuren...quote:Op maandag 1 februari 2010 14:26 schreef Redbaron het volgende:
[..]
zou ik maar wel doen, voordat je op mij gaat lijken
Het aftakelen begint kennelijk alquote:
hej dat toffe nr al n x af?quote:Op maandag 1 februari 2010 14:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bas
Nath
Wouter
Joa, geet zien gangetje. Druk met van alles enzo
iedereen en alles, zolang het maar nat wordtquote:
quote:
ah nee dan ist goedquote:Op maandag 1 februari 2010 14:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
iedereen en alles, zolang het maar nat wordt
mooiquote:
Hoe KAN je dat mooi vindenquote:Op maandag 1 februari 2010 14:52 schreef Samzz het volgende:
Ik ga jullie vervelen met m'n Louboutin wishlist
[ afbeelding ]
Anti Blue pump
[ afbeelding ]
Dillian pump
[ afbeelding ]
En de Ambro Lace peeptoe pump
Yeah
Dat vraag ik me nou ook altijd af bij Metal.quote:
al weer beetje beter?quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 14:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nou ook altijd af bij Metal.
Okquote:Op maandag 1 februari 2010 14:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
hmmmquote:Op maandag 1 februari 2010 14:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
die blauwe schoentjes zijn leuk (behalve dat rood bij het hakje)quote:Op maandag 1 februari 2010 14:52 schreef Samzz het volgende:
Ik ga jullie vervelen met m'n Louboutin wishlist
[ afbeelding ]
Anti Blue pump
[ afbeelding ]
Dillian pump
[ afbeelding ]
En de Ambro Lace peeptoe pump
Yeah
Je hebt me er toch op zien lopen, of nietquote:
Nee, want je ging met de auto en bij Marko thuis moesten de schoenen uitquote:Op maandag 1 februari 2010 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt me er toch op zien lopen, of niet
And I love themquote:Op maandag 1 februari 2010 14:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
die blauwe schoentjes zijn leuk (behalve dat rood bij het hakje)
die andere schoenen zijn te ..hoe moet ik het noemen .. kitscherig.
Zijn ze er ook in maat 46?quote:Op maandag 1 februari 2010 14:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
dat lijkt moeilijker dan het is.
Dan ben jij scheel, want ik heb ze de hele avond aan gehad.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, want je ging met de auto en bij Marko thuis moesten de schoenen uit
quote:Op maandag 1 februari 2010 14:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zijn ze er ook in maat 46?
Zo niet, dan zal het voor mij lastig lopen worden
Ooh, of ik heb er gewoon niet op geletquote:Op maandag 1 februari 2010 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan ben jij scheel, want ik heb ze de hele avond aan gehad.
ik heb ze ook niet gezienquote:Op maandag 1 februari 2010 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan ben jij scheel, want ik heb ze de hele avond aan gehad.
dat wil ik wel eens zienquote:Op maandag 1 februari 2010 14:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zijn ze er ook in maat 46?
Zo niet, dan zal het voor mij lastig lopen worden
quote:
whehe ninja-editquote:Op maandag 1 februari 2010 15:02 schreef rulerofdeath het volgende:
PaSePo
Ik heb ze nog laten zien... Ach ja, maakt ook niet uit. I love themquote:Op maandag 1 februari 2010 15:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, of ik heb er gewoon niet op gelet
Indd, boeiendquote:Op maandag 1 februari 2010 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ze nog laten zien... Ach ja, maakt ook niet uit. I love them
Na wat rekenwerk kom ik dan op 2 stappen uitquote:Op maandag 1 februari 2010 15:02 schreef Kreator het volgende:
San loopt er wel goed op, als het niet glad is, moet ik zeggen.
Ik denk dat ik elke stap een enkel zou breken. Dus ik zou niet ver komen..
Niemand loopt fatsoenlijk als het glad is.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:02 schreef Kreator het volgende:
San loopt er wel goed op, als het niet glad is, moet ik zeggen.
Ik denk dat ik elke stap een enkel zou breken. Dus ik zou niet ver komen..
quote:
Daar moet ik je ongelijk gevenquote:Op maandag 1 februari 2010 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niemand loopt fatsoenlijk als het glad is.
Dat klopt wel ongeveer.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:03 schreef rulerofdeath het volgende:
Na wat rekenwerk kom ik dan op 2 stappen uit
Ik loop niet eens fatsoenlijk wanneer het niet glad isquote:Op maandag 1 februari 2010 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niemand loopt fatsoenlijk als het glad is.
dat is dan een persoonlijk gebrekquote:Op maandag 1 februari 2010 15:05 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Ik loop niet eens fatsoenlijk wanneer het niet glad is
Dat moet je niet te hard schreeuwen... Mannen hebben echt wel op hakken gelopen. En doen dat nog steeds (cowboysquote:Op maandag 1 februari 2010 15:03 schreef Redbaron het volgende:
wij mannen zijn ook niet gemaakt om op hakken te lopen, daar zijn vrouwen voor
Durf je dat nog wel?quote:Op maandag 1 februari 2010 15:05 schreef Robinhoo het volgende:
Dit is de maand dat ik San ga ontmoeten.
Want je drinkt te veel?quote:Op maandag 1 februari 2010 15:05 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Ik loop niet eens fatsoenlijk wanneer het niet glad is
Tuulak.quote:
laat ik het anders stellen.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat moet je niet te hard schreeuwen... Mannen hebben echt wel op hakken gelopen. En doen dat nog steeds (cowboys)
Ik zou een cowboy niet vol overtuiging homo willen noemenquote:Op maandag 1 februari 2010 15:09 schreef Redbaron het volgende:
[..]
laat ik het anders stellen.
Een man die overtuigd is van z'n heteroseksualiteit loopt NIET op hakken
Nee.quote:
waar hebben we hier cowboys dan?quote:Op maandag 1 februari 2010 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou een cowboy niet vol overtuiging homo willen noemen
Vergeet het goede paardrijden nietquote:Op maandag 1 februari 2010 15:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
waar hebben we hier cowboys dan?
en ik twijfel wel bij hun aan hun geaardheid, strakke broeken, hakken, vee leer. net een (rel)nicht
Die strakke broeken zijn niet voor niks... Ga maar eens op een paard zitten in een slobberspijkerbroek.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
waar hebben we hier cowboys dan?
en ik twijfel wel bij hun aan hun geaardheid, strakke broeken, hakken, vee leer. net een (rel)nicht
ohjah en t bokken op dat zadel gaat ten koste van iig mijn edele delen.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vergeet het goede paardrijden niet
ik blijf wel lekker op de grond als je t niet erg vind, als ik paarden wil neem ik ze wel onder de motorkapquote:Op maandag 1 februari 2010 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die strakke broeken zijn niet voor niks... Ga maar eens op een paard zitten in een slobberspijkerbroek.
Watjequote:Op maandag 1 februari 2010 15:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik blijf wel lekker op de grond als je t niet erg vind, als ik paarden wil neem ik ze wel onder de motorkap
Uuh je plaatste vanochtend nog een bericht?quote:Op maandag 1 februari 2010 15:21 schreef sjoemie1985 het volgende:
nog een goede middag in dit nieuwe topic dat alweer bijna oud is.![]()
![]()
ik had niet eens in de gaten dat er weer een nieuwe tukkers topic was
quote:Op maandag 1 februari 2010 10:20 schreef sjoemie1985 het volgende:
goede morgen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe heet dat ook alweer als je last hebt van je korte termijn geheugen?quote:Op maandag 1 februari 2010 15:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Uuh je plaatste vanochtend nog een bericht?
[..]
Short-term memory loss.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:25 schreef Redbaron het volgende:
[..]
hoe heet dat ook alweer als je last hebt van je korte termijn geheugen?
Domheidquote:Op maandag 1 februari 2010 15:25 schreef Redbaron het volgende:
[..]
hoe heet dat ook alweer als je last hebt van je korte termijn geheugen?
Ik vind engels leukerquote:Op maandag 1 februari 2010 15:28 schreef Redbaron het volgende:
[..]
dr is ook een andere naam voor schat...
Amnesie is de naam voor geheugenverlies.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind engels leuker
Is amnesie niet de overkoepelende term zeg maar?
Dat is wanneer je teveel alcohol geconsumeerd hebtquote:
Weet ik, maar je hebt korte termijn en lange termijn, toch?quote:Op maandag 1 februari 2010 15:40 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Amnesie is de naam voor geheugenverlies.
Of bedoel je dementie?
engels is idd wel leuker maar zocht de nederlandse termquote:Op maandag 1 februari 2010 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind engels leuker
Is amnesie niet de overkoepelende term zeg maar?
Voor zover ik weet is daar geen specifiek gedefinieerde naam voor.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik, maar je hebt korte termijn en lange termijn, toch?
Zonde.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:48 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is daar geen specifiek gedefinieerde naam voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |