Valt mee. Als ik ga doen wat ik het liefst zou willen doen, zou ik op m;n 31e klaar zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik hoop het voor december wel afgerond te hebben ja. Heb er dan bijna 2,5 jaar overgedaan.
HBO ga ik liever duaal of in deeltijd doen, aangezien ik anders 27 ben dat ik klaar ben met mn HBO
Vind jequote:
Wat wil jij dan gaan doenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Valt mee. Als ik ga doen wat ik het liefst zou willen doen, zou ik op m;n 31e klaar zijn.
Geweldig he?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:55 schreef Sodeju het volgende:
Dat op sommige betaal/kopieersystemen op de NHL de taal Fries is te kiezen. Echt ongelofelijk!
Nee dan die digitale kluisjes, digitale koffiezetapparatenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:23 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Geweldig he?
Wie komt nou op zo'n idee als er flink bezuinigd moet worden
M;n zus is gisteren net 27 geworden, die heeft havo gedaan en die heeft ;r HBO nog steeds niet afgerondquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Vind je? Ik wou dat ik vroegah toch maar wel de HAVO ging doen ipv lekker lui het vmbo
Ik wil patholoog-anatoom wordenquote:
Zo lang hoeft een opleiding toch niet te duren om te kijken of iemand dood isquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
M;n zus is gisteren net 27 geworden, die heeft havo gedaan en die heeft ;r HBO nog steeds niet afgerond
[..]
Ik wil patholoog-anatoom worden
Ken ik ook wel worden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
M;n zus is gisteren net 27 geworden, die heeft havo gedaan en die heeft ;r HBO nog steeds niet afgerond
[..]
Ik wil patholoog-anatoom worden
Is dat nu je lang verwachte nieuwe plaatje?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:36 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zo lang hoeft een opleiding toch niet te duren om te kijken of iemand dood isGewoon voelen en kijken of hij/zij nog beweegt. Zo nee: dood.
Zie je zelfs ik kan het![]()
ja maar het waarom.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:36 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zo lang hoeft een opleiding toch niet te duren om te kijken of iemand dood isGewoon voelen en kijken of hij/zij nog beweegt. Zo nee: dood.
Zie je zelfs ik kan het![]()
Ja, inspiratieloos en luiheid zijn de sleutelwoorden ongeveerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:38 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Is dat nu je lang verwachte nieuwe plaatje?
Ligt de persoon met een gaatje in z'n lijf, doodgeschoten. Een touw om z'n nek, wurging.quote:
Ljouwertquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:41 schreef Sharpdressedman het volgende:
morgen weer naar Zaltbommel, hoop dat het mee valt met de files ..
Irritant trouwens dat het Leeuwarden bord bij kruispunt Goutum ietwat aangepast is, Ljouwert is weggekalkt
Tongbeen gebroken, wurging. Water in de longen, verdronken. Bloed in de longen, verdronken in het eigen bloed. Een missend hoofd, onthoofding.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ligt de persoon met een gaatje in z'n lijf, doodgeschoten. Een touw om z'n nek, wurging.
Jij hebt het dus gedaanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
LjouwertHet is Leeuwarden/Liwwadden.
Zie je wel, niks geen 14 jarige opleiding voor nodigquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tongbeen gebroken, wurging. Water in de longen, verdronken. Bloed in de longen, verdronken in het eigen bloed. Een missend hoofd, onthoofding.
We komen er wel!
Ik las als laatste ontmaagdingquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tongbeen gebroken, wurging. Water in de longen, verdronken. Bloed in de longen, verdronken in het eigen bloed. Een missend hoofd, onthoofding.
We komen er wel!
Êfter sa'n skermpke hast wol grut praat tocht?quote:
Wat seist allemaal juhquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:48 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Êfter sa'n skermpke hast wol grut praat tocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |