Bwehehehehequote:Op maandag 8 februari 2010 13:06 schreef Ensaf het volgende:
http://nhlhogeschool.com/ schrijft er ook over.
Ik stond toen bij de ingang met een sigaret te lachen om de mensen in die hanzehogeschoolbus.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:47 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik stond dus in die faalbus van hanzehogoschool Groningen
Bus was volgepropt en daardoor was de achterste deur niet goed dicht en wou dat ook niet meerquote:Op maandag 8 februari 2010 13:50 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik stond toen bij de ingang met een sigaret te lachen om de mensen in die hanzehogeschoolbus.
Wat was daar eigenlijk loos mee?
gewoon ff proppen:)quote:Op maandag 8 februari 2010 13:52 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Bus was volgepropt en daardoor was de achterste deur niet goed dicht en wou dat ook niet meer
Stond er nog geen meter vanaf...
Deze rijdt nog wel als de deuren dicht zijn. Die faalbus niet dusquote:
Fail schoolquote:Op maandag 8 februari 2010 13:02 schreef Faceoff het volgende:
dan zat je daar dus niet met veel informatica lui, dan had je een hele club "FAIL" kunnen horen roepen.
aangezien de heel informatica club dat al sinds de eerste dag doet.
Die enorme huge deuren -> FAIL!
Te steile fietshelling -> FAIL!
ongelovelijk debiele docentenhokken (Je kan er niet eens meer naar binnen) -> FAIL!
Geen werkende pasjes -> FAIL!
helft van de pc's werkt niet -> FAIL!
Pasjes werken maar kan niet opwaarderen -> FAIL!
Eindelijk opwaarderen, geen koffie -> FAIL!
eindelijk koffie, geen stroom -> EPIC FAIL!
ik ben vast de helft vergeten maar dit geeft al een goed idee
dit tuig was niet aanwezig, had nog mooi optijd gehoord over de storing dus kon me de heen en (belangrijker nog) terugreis besparenquote:Op maandag 8 februari 2010 19:57 schreef justmattie het volgende:
[..]
Fail schoolM'n pa moest zelfs mee helpen jullie tuig uit het gebouw te schoppen
aangezien er overal mensen waren die vrolijk doorwerkten op hun laptop met accu
![]()
Dat scheelt een boelquote:Op maandag 8 februari 2010 20:08 schreef Faceoff het volgende:
[..]
dit tuig was niet aanwezig, had nog mooi optijd gehoord over de storing dus kon me de heen en (belangrijker nog) terugreis besparen
Haha nee, dat studenten campus ding wat in de NHL zelf zitquote:
Ik ben maar een MBO-er dus sorry dat ik het niet wistquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:39 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Haha nee, dat studenten campus ding wat in de NHL zelf zitMaar weer een baantje bij ING genomen
Wordt een inbound callcenter functie jaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 07:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ben maar een MBO-er dus sorry dat ik het niet wist![]()
![]()
Wat doe je bij de ING? Callcenter?
Helaas bestaat de Postbank niet meerquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:11 schreef Ensaf het volgende:
Postbank is prima werk van wat ik van vrienden die er werken hoor.
Inbound is beter dan outbound volgens m'n vriendinquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:46 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Wordt een inbound callcenter functie jaVanaf Maart beginnen, dus nog ff een paar rustige weken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |