Oh, nou dan moet ik nog even geduld hebbenquote:Op maandag 1 februari 2010 11:22 schreef Misan het volgende:
elke 24 uur kan je buren fertilizen idd, net als dat je één keer per 24 uur gifts kunt sturen
quote:Op maandag 1 februari 2010 11:35 schreef Greys het volgende:
Kan je eigenlijk ook fertilizer kopen in de market?
De market waar je met echt geld betaalt voor FarmVille?quote:Op maandag 1 februari 2010 11:35 schreef Greys het volgende:
Whaha, nee.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:35 schreef Greys het volgende:
Nee ik bedoel die Market waar je ook zaadjes koopt enzoquote:Op maandag 1 februari 2010 11:37 schreef Misan het volgende:
[..]
De market waar je met echt geld betaalt voor FarmVille?
Oh!quote:Op maandag 1 februari 2010 11:59 schreef Crientj het volgende:
[..]
Whaha, nee.
Je kan het wel vinden in een Daily Farm.
ja, of als de veldjes op zijn (bv als er nog maar 4 zijn die nog niet bemest zijnquote:Op maandag 1 februari 2010 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh!![]()
En als je bij een vriend fertilizet, dan moet je vijf veldjes doen he, om het af te maken?
dat kan volgens mij vaker jaquote:Op maandag 1 februari 2010 12:11 schreef Greys het volgende:
Nog een vraagje... je kan iemand dus maar ééns per dag een kado sturen.
Maar als ik van diegene een kado krijg en druk daarna op 'stuur thank you gift', telt die dan ook mee?
Want dan kan je niet kiezen wat je iemand stuurt, dan stuur je automatisch hetzelfde als je kreeg.
Daar kan weer brandstof in zittenquote:Op maandag 1 februari 2010 12:32 schreef Misan het volgende:
witte, bruine en zwarte eieren klik ik al niet eens meer aan
zelden of nooit toch?quote:Op maandag 1 februari 2010 12:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Daar kan weer brandstof in zitten
In die? Alleen toch in de gouden?quote:Op maandag 1 februari 2010 12:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Daar kan weer brandstof in zitten
Je kreeg een kerstboom, en je vrienden konden je dan 6 verschillende soorten cadeautjes sturen.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat kon je met die kerstactie doen dan?
Ik heb iedereen vanmorgen al een mystery gift gestuurd.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:24 schreef Crientj het volgende:
[..]
Als je het lief vraagt en mij een mystery gift stuurt, dan krijg je dr eentje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |