Top!quote:Op zondag 31 januari 2010 22:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ga je naar instellingen en daar kan je de naam veranderen!
Ik leer hier een hoop! Is dat een goed excuus?quote:
Het kan 3 keer per dag geloof ik?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
Je kunt wel meer dan eens per dag kado's sturen!
Ik dacht dat het maar een keertje per dag kon.
Haha ja superleuk!quote:Op zondag 31 januari 2010 22:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jammer maar helaasch dus.
[..]
![]()
We beginnen onze eigen FokFV commune!
Hoe vaak ga je die melding doen? o.Oquote:
Hoe vaak?quote:
Ik kon zowel bij die eerste als bij die derde klikken.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:20 schreef Crientj het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je die melding doen? o.O
Je kan het maar 1x per 24 uur aan mee helpen.. Dus zoveel meldingen geven heeft niet zoveel zin tbh.
Ik expand mijn barn 2 keer en mijn toolshed 2 keer. Dus 4 meldingen in totaal. Gaat snel, hebben blijkbaar al 30 mensen geholpen.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:20 schreef Crientj het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je die melding doen? o.O
Je kan het maar 1x per 24 uur aan mee helpen.. Dus zoveel meldingen geven heeft niet zoveel zin tbh.
Ik ookquote:Op zondag 31 januari 2010 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kon zowel bij die eerste als bij die derde klikken.
had ik jou al toegevoegd?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:21 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik expand mijn barn 2 keer en mijn toolshed 2 keer. Dus 4 meldingen in totaal. Gaat snel, hebben blijkbaar al 30 mensen geholpen.
Als je even wacht.. Ik heb een collectable compleet.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe vaak?![]()
En weer wat collectables gemist.
Slappy Joe.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
had ik jou al toegevoegd?
if no, wat is je nick?
F5quote:Op zondag 31 januari 2010 22:22 schreef Crientj het volgende:
[..]
Als je even wacht.. Ik heb een collectable compleet.
Nu wel, centipede! (had ik al, maar alla.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:26 schreef Crientj het volgende:
[..]
Boh. Hij heeft 'm volgens mij niet gepost. :/ Stom.
Met de gemillimeterde kop en de hamburger op een roomservice menukaart.quote:
ik heb 7 centipedesquote:Op zondag 31 januari 2010 22:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nu wel, centipede! (had ik al, maar alla.)
Zoek hem anders via mijn profiel.quote:
Ooh.... ik heb er maar vijf. Zeldzaam.quote:
Voeg mij eens toe! Markm fokuser.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:31 schreef Crientj het volgende:
Ah, ik zag dat ie dr toch tussen stond.
Mooi. ;o
Ik heb je niet in mn vriendenlijst. ;oquote:Op zondag 31 januari 2010 22:44 schreef Mirjam het volgende:
ik kan geen gewone kippetjes kopen?
wie wil mij zo'n kreng kado doen?
quote:Op zondag 31 januari 2010 22:44 schreef Mirjam het volgende:
Wil ik wel doen. Zodra ik gifts kan geven.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:44 schreef Mirjam het volgende:
Ik weet al niet meer waar ik die vandaan heb.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:46 schreef Greys het volgende:
Ik zal even kijken of ik nog kippen kan schenken Mirjam, dan krijg je er eentje!
Mocht het voor vandaag niet meer kunnen krijg je hem morgen!
@Cat, waar kan je zo'n taakbalk installeren die terugtelt tot wanneer je moet oogsten?
quote:Op zondag 31 januari 2010 22:48 schreef Greys het volgende:
Ik kan voor vandaag geen kado's meer geven Mirjam, dus het wordt morgen!
Als iemand een melding geeft dat ie een wit ei heeft gevonden moet je die hatchen of zoiets?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wil ik wel doen. Zodra ik gifts kan geven.
Maar als je in de game feed kijkt en witte eieren raapt dan krijg je hopen kippen.
Eitjes krijg je alleen in een hok. Maar buiten het hok leveren ze evengoed geld op.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:47 schreef Mirjam het volgende:
senks mensen
moeten die kippen ín het hok zitten voor eitjes? gaan ze dan wel vanzelf scharrelen, of zie ik ze dan heul niet?
Ja die! En heb je het toolbar linkje gezien in mijn vorige post?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Als iemand een melding geeft dat ie een wit ei heeft gevonden moet je die hatchen of zoiets?
Bedoel je dat?
Nu jij nog.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys![]()
Heb je je toch laten verleiden?
Jij boerinnekke
http://farmvillefreak.com(...)me-bar-now-availablequote:Op zondag 31 januari 2010 22:46 schreef Greys het volgende:
Ik zal even kijken of ik nog kippen kan schenken Mirjam, dan krijg je er eentje!
Mocht het voor vandaag niet meer kunnen krijg je hem morgen!
@Cat, waar kan je zo'n taakbalk installeren die terugtelt tot wanneer je moet oogsten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |