Nee, ik heb geen wikiaccount enzovoort.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:56 schreef automatic_ het volgende:
Crientje? Heb je de OP in de Wiki gezet?
Volgens mij ben jij weg bij mijn burenquote:Op maandag 1 februari 2010 13:58 schreef Crientj het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen wikiaccount enzovoort.
En de OP is (voor mij) ook nog niet af genoeg. :$ Dus als iemand dit beginnetje er in kan / wil zetten ben ik diegene erg dankbaar.
Ben ik weg? Nooes. Wat is je naam ;o Kan ik hier eens kijken of je er nog tussen staat.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij weg bij mijn buren
Maarre oké, haha. Aangezien hij al weer bijna richting een slotje gaat
de 30x30 bestaat toch nog niet?quote:Op maandag 1 februari 2010 14:04 schreef DJKoster het volgende:
Jay, 13 buren. 18x18 Farm, here I come![]()
Op naar de 30![]()
jij hebt dan geen fertilizer meer voor de boerderij die je wilt bemestenquote:Op maandag 1 februari 2010 15:01 schreef Greys het volgende:
Als er linksboven staat 'out of fertilizer'... ben IK dan zonder poep of degene op wiens farm ik wil helpen fertilizen?
Twintig kippen twintig eieren???? Ik snaputniet.....quote:Op maandag 1 februari 2010 15:29 schreef Erosjuhhh het volgende:
Tip voor de gold-egg diggers
laat al je kippen buiten de hokkie
als je kippen 100% zijn stop er 1 kip in, collect eggs, haal hem eruit, en volgende 100% kip erin
kun je 20 eieren per dag halen
Als je al je kippen in het hok stopt en oogst heb je max kans op 1 ei per 20 kippenquote:Op maandag 1 februari 2010 15:54 schreef nieslief het volgende:
[..]
Twintig kippen twintig eieren???? Ik snaputniet.....
Net ff 5000 coins uitgegeven om m'n land te beplanten dat mag het wel waard zijn dadelijk bij het oogsten.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |