quote:Op zondag 31 januari 2010 20:49 schreef Bee-R34 het volgende:
twas een leuke hobby, heeft hem verkocht voor z'n nieuwe speeltje:
[ afbeelding ]
Dat is wel een flinke vooruitgang dan.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:49 schreef Bee-R34 het volgende:
twas een leuke hobby, heeft hem verkocht voor z'n nieuwe speeltje:
[ afbeelding ]
Heb je het kenteken gecheckt? Misschien is dat ding wel total loss.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:52 schreef Bee-R34 het volgende:
-knip-
(alsnog afvragend waar de megane gebleven is)
niet patsen, heb dat ding gewoon van begin tot eind meegemaakt en ben gewoon benieuwd of ie uberhaupt nog rijd, en hoe hij geworden isquote:
enig idee waar? via anwb moet ik lid zijn :squote:Op zondag 31 januari 2010 20:54 schreef tevebe het volgende:
[..]
Heb je het kenteken gecheckt? Misschien is dat ding wel total loss.
https://www.rdw.nl/Ovi/Paginas/Default.aspxquote:Op zondag 31 januari 2010 21:01 schreef Bee-R34 het volgende:
praatjesmaker dus
[..]
enig idee waar? via anwb moet ik lid zijn :s
https://www.rdw.nl/Ovi/Paginas/Default.aspxquote:Op zondag 31 januari 2010 21:01 schreef Bee-R34 het volgende:
praatjesmaker dus
[..]
enig idee waar? via anwb moet ik lid zijn :s
dank u vriendelijkquote:Op zondag 31 januari 2010 21:44 schreef Anne het volgende:
Opruimslotje.
En weer open. TS stelt in mijn ogen een hele normale vraag. Graag dan ook normaal reageren.
Bob-B en Barcaconia hoeven hun neus hier dus ook niet meer te laten zien.
lange tijd geleden wel naar gekeken, ga weer is even opsporen, thnksquote:Op zondag 31 januari 2010 22:19 schreef Anne het volgende:
Had je bij de RDW al het kenteken ingevoerd?
Heb je ook al op bijvoorbeeld de volgende fora gekeken?
Want ik heb zo'n vermoeden dat je daar meer kans hebt om 'm te vinden:
http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?PHPSESSID=b7d4353d74bb01502206646d1d8e857b
http://www.renault-tuning.com/forum.php
hij was altijd al roodquote:Op zondag 31 januari 2010 22:50 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb nog wel een nuttige toevoeging misschien.
Is de originele kleur van deze Megane blauw en is het een 1.6 16v? Een maat van me heeft laatst namelijk een 2-tone gespoten getunede megané gekocht om netjes te maken. Toen bleek dat het ding behoorlijk in de plamuur zat en er eigenlijk veel te veel werk aan zat om er geld aan te verdienen heeft hij hem doormidden geslepen en tot aanhanger omgebouwd voor zijn andere megane.
Ik heb die auto niet gezien dus ik weet niet of het deze is, maar het was iig een 2-tone gespoten... Of er kuipstoelen in zaten weet ik niet. Herken je deze megane hier in en is het kenteken niet meer actief dan weet je waarschijnlijk wat er nu mee aan de hand is.
Dit is serieus trouwens.
lol inderdaad, datquote:Op zondag 31 januari 2010 22:54 schreef Barcaconia het volgende:
Het was geen twotone blauwe, het was origineel een blauwe die in twotone overgespoten was. Sowieso iets met rood, ik weet niet wat de 2de kleur was.
Maargoed, het is deze dus niet dus je hebt geluk denk ik.
zal ik doenquote:Op maandag 1 februari 2010 16:20 schreef XC60 het volgende:
Ha, de Megane van Dave.
Doe hem maar de groeten van Jeroen, zijn velgen adviseur
sja, de koper vond hem heel mooi, vandaar dat ik ook benieuwd ben lolquote:Op maandag 1 februari 2010 19:44 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Dat soort gebakjes worden meestal vrij snel kort gereden. Dit omdat de 2e handskoper er niet de 'liefde' erin heeft gestoken net als de oorspronkelijke knutselaar die dit voor mekaar heeft gekregen, en omdat het vaak een bepaald type is dat dit mooi vindt.
mn broer heeft zn nummer niet meer lol, had hem bizar goedkoop weggedaan voor wat ie waard was, maar ja hij wou zn nieuwe speelgoed lol. Mocht ik weer eens een megane op een beurs tegenkomen zal ik eens navraag doen, zovaak staan meganes niet meer op beurzen..quote:Op maandag 1 februari 2010 21:16 schreef Barcaconia het volgende:
Niet verzekerd en APK al bijna 2 jaar vervallen. Nog een keer verkocht een paar maanden geleden, lang nadat de APK vervallen is.
Hmm, ik denk dat ie ergens geschorst in een schuur staat als opknapper/onderdelendonor.
Bel die gast eens aan wie hij verkocht is, die zal wel meer weten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |