Nouuuu, sensatie? ze voelt zich aangesproken door de uitspraak van Hansie. Ben benieuwd wanneer Hansie zich laat zien op de chatquote:Op maandag 1 februari 2010 11:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sensatie!? SENSATIE!? WAAR!? VOER ONS!
ja echtquote:Op maandag 1 februari 2010 11:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh.. nog een laatste reller?
M.u.v. Johan zelf is daar niemand die je kunt betrappen op een greintje humor of zelfspot.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zodat ze vandaag weer hun welverdiende dagrust kunnen hebben.
Ze hebben er volgens mij trouwens geen weet van dat ze een lachwekkend real life aftreksel van The Office zijn. Betwijfel sowieso of ze die humorvorm überhaupt kunnen begrijpen dan wel hun eigen situatie erin kunnen herkennen.
Ik vind de COS wel genoeg voor ditquote:Op maandag 1 februari 2010 11:05 schreef 5thencounter het volgende:
Ik bedenk me nou.. de chatbox van NL gaat niet over SV en streams.. de chatbox van de triggerMods op SV loopt leeg..
Ik denk dat een Vlemchatbox op Fok exllll zou werken...een die wél druk gaat worden...
Heibel is tenminste nog iéts.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Over die uitspraak zit iemand zich nog flink druk te maken in de chat. Wat een stelletje stommelingen daar in SV. Vooral dat soort uitspraken doen. Hoe krijg je heibel in de tent? juist op deze manier dus..
Daar geloven ze dan weer wèl heilig in: dat ze echt een trouwe schare superfans hebben.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:12 schreef Gert het volgende:
Maar blijf vooral met ingehouden trots hoofdschuddend tegen elkaar roepen dat er zelfs midden in de nacht nog gechat wordt door een paar eenzame zielen. Wow, dat hebben jullie toch maar mooi neergezet met z'n allen.
What did you expect to see? Sydney Opera House perhaps? The Hanging Gardens of Babylon? Herds of wildebeest sweeping majestically…!quote:Op maandag 1 februari 2010 11:10 schreef 5thencounter het volgende:
Nu nog ff een ohhja-momentje van Johan... voor zijn streamers..
[ link | afbeelding ]
Hoe wil jij die 5 mensen anders noemen die de chat Beaugarden?quote:Op maandag 1 februari 2010 11:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar geloven ze dan weer wèl heilig in: dat ze echt een trouwe schare superfans hebben.
Klapjosti's.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe wil jij die 5 mensen anders noemen die de chat Beaugarden?
Op één hand te tellen, maar dat is maar goed ook, want tot tien tellen is al een schier onmogelijke opgave.quote:
Je bent op oorlogspad hè?quote:Op maandag 1 februari 2010 11:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op één hand te tellen, maar dat is maar goed ook, want tot tien tellen is al een schier onmogelijke opgave.
Nee hoor. Ik zeg het zoals ik het zie. En dat is idd met weinig vertrouwen in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |