quote:
van happy naar digital hardcorequote:Op zondag 28 februari 2010 09:01 schreef belsen het volgende:
[..]
Gabber Piet was ooit eens in het latenightprogramma van Peter Jan Rens als een soort tafelheer avant la lettre. Spargo kwam toen 'optreden' met, naar ik meen, You & me en het commentaar van Gabber Piet daarop was, dat ze toch minstens stekkers in de gitaren hadden kunnen doen om het nog een beetje echt te laten lijken.
Mijn eerste computer was geen Atari maar een Commodore 64quote:
Lionel Richie werd in eerste instantie als saxofonist toegevoegd aan The Commodores, naar eigen zeggen alleen maar omdat hij er goed uitzag met saxofoon. Herman Brood gebruikte hetzelfde argument voor de cover van Back on the corner. Alleen speelde hij helemaal geen noot sax.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:06 schreef Berkery het volgende:
[..]
Mijn eerste computer was geen Atari maar een Commodore 64
Nog een grote band:quote:Op maandag 1 maart 2010 21:15 schreef belsen het volgende:
[..]
Lionel Richie werd in eerste instantie als saxofonist toegevoegd aan The Commodores, naar eigen zeggen alleen maar omdat hij er goed uitzag met saxofoon. Herman Brood gebruikte hetzelfde argument voor de cover van Back on the corner. Alleen speelde hij helemaal geen noot sax.
[ afbeelding ]
Op dat album stond het volgende nummer:
Bij 'capital S' moet ik denken aan:quote:Op maandag 1 maart 2010 22:48 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Nog een grote band:
The Groove Foundation - Soul with a capital S
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:53 schreef Berkery het volgende:
[..]
Bij 'capital S' moet ik denken aan:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:00 schreef belsen het volgende:
[..]
Glen Matlock schreef dit nummer als een soort theme van de Sex Pistols. Hij was het dan ook absoluut niet eens met de tekst die Johnny Rotten hierop geschreven had.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 08:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Dit was natuurlijk de 'uitvinder" van de Sex Pistols
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:31 schreef belsen het volgende:
[..]
McLaren is ook nog een blauwe maandag manager geweest van New York Dolls.
De grootste fanclub van Nederland is van Frans Bauer:quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:44 schreef Berkery het volgende:
[..]
Morrissey is een groot fan van de New York Dolls, was zelfs voorzitter van de fanclub
quote:Op zondag 7 maart 2010 14:14 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
De grootste fanclub van Nederland is van Frans Bauer:
Frans Bauer - Hee lekker ding
quote:Ik ben nu absoluut geen brievenschrijver meer: de enige keer dat ik me daar op stortte, liep het meteen hopeloos uit de hand. Ik belandde erdoor bij All you need is love - veel mensen weten daar wel iets van. Ik was zeventien en nog zo groen als gras. Wel zong ik veel, nog op kleine schaal, en ik had zelfs wat fans. Die mij liefdesbrieven schreven! Opgestookt door mijn broer besloot ik een paar meisjes terug te schrijven. Vrij onschuldig, maar ietwat romantisch getint. En voor ik het wist zat ik in All you need is love met twéé meisjes die allebei gek op mij waren en met mij uit wilden. Ze hebben nog liggen vechten op de bank daar. Hierdoor kreeg ik direct een Don Juan-imago, maar daar klopte niet veel van: ik had nog nooit een vriendin gehad!
quote:Op zondag 7 maart 2010 14:21 schreef belsen het volgende:
[..]
Frans Bauer werd voor het eerst bekend, of berucht, door een optreden in All you need is love. Twee Diana's hadden een brief geschreven dat ze graag een avond uit wilden met Bauer, die ze beiden kenden van zijn lokale optredens. Bauer koos voor de blonde, waarna de donkere in een tirade ontstak.
Het incident volgens Bauer:
[..]
quote:Op zondag 7 maart 2010 14:31 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Eric Clapton was aanwezig bij de All You Need Is Love broadcast en zat mee te zingen.. Ringo en George waren er uiteraard ook bij.
quote:Op zondag 7 maart 2010 14:35 schreef belsen het volgende:
[..]
Elton John is de peetvader van Sean Lennon.
quote:Op zondag 7 maart 2010 14:37 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Om in de familiebanden te blijven: Dit is de moeder van Sean. Het is tevens ook de laatste track waar zijn vader (John Lennon) op meespeelde voor zijn dood.
Dit was 1 van de nummers die Erik Hulzebosch zong tijdens 'so you wannabe a popstar'quote:Op zondag 7 maart 2010 14:39 schreef belsen het volgende:
[..]
Die is bekend geworden met het lopen (glijden) over dun ijs.
En Queen nam dat nummer dan ook weer op met 5ive.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:24 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Dit was 1 van de nummers die Erik Hulzebosch zong tijdens 'so you wannabe a popstar'
Queen - We will rock you
Ook met z'n 5enquote:Op zondag 7 maart 2010 15:43 schreef belsen het volgende:
[..]
En Queen nam dat nummer dan ook weer op met 5ive.
Dat waren ook vijf broers (en zussen) en daarom werden ze vaak gezien als de Britse Jackson 5.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:00 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ook met z'n 5en
Five star - All fall down
geweldige truien ook!
quote:Op zondag 7 maart 2010 16:03 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat waren ook vijf broers (en zussen) en daarom werden ze vaak gezien als de Britse Jackson 5.
quote:Op maandag 8 maart 2010 21:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Sheila A. telt het nummer af met A, B, A, B, C, D.
Zelfde band als bij de te late associatie van netquote:Op maandag 8 maart 2010 21:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Dit nummer begint gewoon met 1-2-3-4-5-6
quote:Op maandag 8 maart 2010 21:35 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Zelfde band als bij de te late associatie van net
Deze band heeft alleen maar getallen als titel van nummers
Madhouse - 11
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |