quote:Op zondag 31 januari 2010 20:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bwahaha Viking, ik moest hardop lachenOver je mams d'r mail that is!
[..]
Oh de goede voornemens mensen zijn grotendeels alweer weg geloof ik hoor!Die zijn volgens mij bij mijn sportschule veelal afgeschrikt door de sneeuw / kou
Althans, het is een keer of twee even wat drukker geweest dan normaal en nu is het weer een beetje zoals altijd. Als je vrolijk meedoet zijn ze vast blij je weer te zien
Zuuumba weke weke, eh oh oh oh!
Ikzelf vind het alleen maar leuk als ik gezellige 'regulars' na een tijdje weer zie! Plus, als ze een tijdje niet geweest zijn voel ik me zelf ook minder slecht over het feit dat ik wel eens wat lessen overslaquote:Op zondag 31 januari 2010 21:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik moet ook gewoon gaan en niet teveel nadenken over wat andere mensen wel niet zullen denken. En met dat laatste zinnetje heb je me gelijk al weer enthousiast gemaakt. Die vind ik zo leuk
![]()
Dat klinkt als een soort moordlustige tropische spin maar dat is het vast nietquote:
't is een wat lichtere variant van baileys. Min of meer. Lekker!quote:Op zondag 31 januari 2010 21:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat klinkt als een soort moordlustige tropische spin maar dat is het vast niet*slingert google aan*
Edit: a-ha! http://en.wikipedia.org/wiki/Amarula
Ik bedacht me net ineens dat ik vandaag voor het eerst sinds énorm lange tijd weer frisdrank heb gedronken met prik (crystal clear), ik denk dat dat misschien wel de schuldige is (samen met de bami).quote:Op zondag 31 januari 2010 21:10 schreef ColdFeet het volgende:
Rituals: opgezette, harde darmen heb ik ook weleens. Ik zou eerder de bami de schuld geven dan de yoghurt.
Zo. Nu chipsEn amarula
ja, ik zag nu voor t eerst de foto's... ik ben echt een emotioneel incontinentje voor dat soort dingen... zulke gelukkige gezichten... en dan zon abrupt einde... brrr....quote:Op zondag 31 januari 2010 21:16 schreef Tinkepink het volgende:
Ja treurig hè? Die hele klas trouwens. Op de een of andere manier zijn de meest niet zó geweldig terecht gekomen
ik ben op 14 feb. wel in Duitsland, maar we doen er absoluut niets aan....quote:Op zondag 31 januari 2010 19:23 schreef kwakz0r het volgende:
valentijnde jaarlijkse dag ter herinnering aan t feit dat ik niemand heb die voor mij meedoet aan die commerciële exercitie...
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ben ook net in deel 2 begonnen! deel 1 had ik gekregen en vandaag op t station deel 2 gekocht (ik stond op t punt om een koek te kopen en toen heb ik maar gauw een boek gekocht)
BAh, daar ben ik een ker zo dronken van geworden dat ik het niet meer lekker vind.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
't is een wat lichtere variant van baileys. Min of meer. Lekker!
Wie past er op als je op vakantie gaat? Kun je het betalen? De dierenarts als er wat is, voer, en al die zaken? Wat als je een langere tijd naar het buitenland wilt?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:40 schreef shinydiscoball het volgende:
Zal ik een katje nemen? Ik wil er al heel lang een, maar mijn moeder is allergisch, dus het kon nooit. Het enige probleem is dat ik anti-kraak woon, ik weet niet of dat zo'n beessie beschadigd ofzo, steeds in een andere ruimte (nouja steeds, waarschijnlijk ieder jaar). Wat denken jullie?
Ja preciesquote:Op zondag 31 januari 2010 21:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Wie past er op als je op vakantie gaat? Kun je het betalen? De dierenarts als er wat is, voer, en al die zaken? Wat als je een langere tijd naar het buitenland wilt?
Aw!quote:Op zondag 31 januari 2010 21:43 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja precies![]()
Het kan ook eigenlijk helemaal niet
ik zou graag een huisdier willen hebben, maar die zaken zorgen er toch voor dat ik het niet doe.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:43 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja precies![]()
Het kan ook eigenlijk helemaal niet
Mijn eerste reactie zou idd zijn 'jaaah, leuk! Een katje!'quote:Op zondag 31 januari 2010 21:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Wie past er op als je op vakantie gaat? Kun je het betalen? De dierenarts als er wat is, voer, en al die zaken? Wat als je een langere tijd naar het buitenland wilt?
Ik ken bijna niemand met een kat, ja twee vriendinnen van me hebben er een maar dat zijn hele schuwe beesten. Mijn verstand zegt inderdaad ook te wachten, en het zou ook best heel egoistisch zijn, maar ze zijn zoquote:Op zondag 31 januari 2010 21:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aw!Nee dan kun je beter even wachten waarschijnlijk...
En in de tussentijd bij kattenhoudende familie / vrienden / vage kennissen hangen om met de kat te spelen!Of op bezoek bij dierenasielen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |