abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77661145
quote:
de etiketten van het bedrijfs uit te dragen
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_77661399
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:15 schreef mierenfokker het volgende:

[..]

Op zich is de vacature niet raar (behalve idd de spelfouten en de enorme focus op integriteit ( ) en dat je in na werktijden ook moet werken), maar tegen de enorme eisen moet wel een conform salaris staan. En als dat het niet doet is het echt gewoon slavenhandel.
Klinkt vreemd hoor, denk niet dat een HBO afgestudeerd informaticus die baan aanneemt. Geen doorgroei en na 5 jaar ervaring zou je wel meer moeten kunnen dan standaard onderhoud als systeembeheerder. Ik denk ook niet dat je hier 3000 bruto mag gaan verwachten.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 10:51:31 #128
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_77661640
Een hbo-afgestudeerde met 5 jaar ervaring die een simpel systeembeheerdertje moet worden? Die lui zijn niet goed bij hun hoofd .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 5 februari 2010 @ 10:55:08 #129
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_77661754
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:45 schreef john_ven24 het volgende:

[..]

Klinkt vreemd hoor, denk niet dat een HBO afgestudeerd informaticus die baan aanneemt. Geen doorgroei en na 5 jaar ervaring zou je wel meer moeten kunnen dan standaard onderhoud als systeembeheerder. Ik denk ook niet dat je hier 3000 bruto mag gaan verwachten.
Dit is vast een bedrijf dat een uitstekend salaris biedt: Marktconform
:-)
pi_77661807
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:55 schreef Dartanion het volgende:

[..]

Dit is vast een bedrijf dat een uitstekend salaris biedt: Marktconform
Volgens mij moeten die bedrijven die stellen dat een marktconform salaris uitstekend is, de definitie van uitstekend eens op gaan zoeken.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 11:03:15 #131
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77662018
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:38 schreef r_one het volgende:
[..]
Loop je daar met die stickertjes op je shirt....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_77662191
Sorry ben nog niet echt wakker merk ik . Het is idd een erg vreemde vacature
  vrijdag 5 februari 2010 @ 11:41:53 #133
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_77663314
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:45 schreef john_ven24 het volgende:

[..]

Ik weet toevallig dat ze dat absoluut niet gaan bieden. Het zal ergens vooraan in de 2000 liggen (bruto). Alsof een NID'er daarvoor komt werken :’)
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
pi_77663814
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 11:41 schreef EINZ het volgende:

[..]

Ik weet toevallig dat ze dat absoluut niet gaan bieden. Het zal ergens vooraan in de 2000 liggen (bruto). Alsof een NID'er daarvoor komt werken :’)
Daarvoor komt zelfs geen MBO'er met 5 jaar ervaring en de gevraagde certificaten opdagen.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 12:03:40 #135
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_77664152
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 11:55 schreef john_ven24 het volgende:

[..]

Daarvoor komt zelfs geen MBO'er met 5 jaar ervaring en de gevraagde certificaten opdagen.
Dan nog. Er zijn niet zo heel veel mensen met VCP (de echte opleiding met een week VMware instructeur bedoel ik, de rest geeft geen officieel VCP certificaat), en dan ook nog voor een appel en een ei?

Hoe bedoel je, voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 12:43:13 #136
97934 ASroma
Flamboyant
pi_77665453
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:25 schreef EINZ het volgende:
Weer een
[..]

Nu weet ik toevallig dat dat bedrijf niet wil betalen HBO network infrastructure design. MCSE. VCP. CCA. ITIL. 5 jaar ervaring. flexibel integer betrouwbaar blablabla communicatief vaardig. Bereid in eigen tijd op basis van zelfstudie je kennis te vergroten Belachelijk hoge eisen en dan ook nog eens niets verdienen

Ik herhaal het nog even:
is dit niet gewoon 2elijns helpdesk werk? De rest is maar gelul in de ruimte natuurlijk om het nog wat te laten lijken.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 13:00:04 #137
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_77665965
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:25 schreef EINZ het volgende:
Weer een
[..]

Nu weet ik toevallig dat dat bedrijf niet wil betalen HBO network infrastructure design. MCSE. VCP. CCA. ITIL. 5 jaar ervaring. flexibel integer betrouwbaar blablabla communicatief vaardig. Bereid in eigen tijd op basis van zelfstudie je kennis te vergroten Belachelijk hoge eisen en dan ook nog eens niets verdienen

Ik herhaal het nog even:
\

Echt zoveel vacatures vragen naar een "zelfstandige teamplayer"

Geweldig topic is dit, hier zou de gemiddelde recruiter eens langs moeten komen
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  vrijdag 5 februari 2010 @ 13:16:52 #138
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_77666547
Terechte klacht. Niet eens zozeer het salaris (want: ongeschoold baggerbaantje), of zelfs de werktijden (opnieuw: baggerbaantje voor mensen die niets beters kunnen krijgen), maar hoe ze het proberen aan te prijzen als een glanzende carrière. Kom op, we weten allemaal wel dat het in werkelijkheid gewoon kutwerk is, dat kun je niet verbloemen.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 13:19:40 #139
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77666630
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 13:16 schreef Lente_ninja het volgende:
Terechte klacht. Niet eens zozeer het salaris (want: ongeschoold baggerbaantje), of zelfs de werktijden (opnieuw: baggerbaantje voor mensen die niets beters kunnen krijgen), maar hoe ze het proberen aan te prijzen als een glanzende carrière. Kom op, we weten allemaal wel dat het in werkelijkheid gewoon kutwerk is, dat kun je niet verbloemen.
Maar ze zullen voor dit ongeschoolde baggerbaantje geen kansloze bijstandsmoeder aannemen die niets (beters) kan krijgen, en zij zou waarschijnlijk meer dan tevreden zijn met zo'n salaris.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_77666760
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 13:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar ze zullen voor dit ongeschoolde baggerbaantje geen kansloze bijstandsmoeder aannemen die niets (beters) kan krijgen, en zij zou waarschijnlijk meer dan tevreden zijn met zo'n salaris.
Dat kan niet. Minimumloon ;-)
  vrijdag 5 februari 2010 @ 13:49:29 #141
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77667707
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 13:23 schreef mierenfokker het volgende:

[..]

Dat kan niet. Minimumloon ;-)
Oh, ik dacht een paar posts naar boven te zien dat het zo'n kleine ¤ 2.000,= bruto per maand zou zijn, als dat al minimumloon is.... dan schiet zo'n bijstandsmoeder natuurlijk ook niets op met die 10% extra inkomen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_77668457
Het allerergste vind ik persoon dat juist die bedrijven die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, het hardst zeiken over een vermeende slechte mentaliteit van 'jobhoppers die weggaan om elders een euro per uur meer te verdienen'. Pleur op zeg, als je gebruik wilt maken van de situatie op de arbeidsmarkt door belachelijke eisen te stellen waar erg weinig tegenover staat, is het volstrekt logisch dat je daar geen loyaliteit voor hoeft te verwachten
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 5 februari 2010 @ 14:12:56 #143
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_77668598
topic gemist maar geheel eens met klacht. Ik ben als afgestudeerde WO'er ook op zoek naar werk maar wat je allemaal tegenkomt ongekend
pi_77668898
Waarom zou je werken ?
  vrijdag 5 februari 2010 @ 14:22:59 #145
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77669023
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:20 schreef synnath het volgende:
Waarom zou je werken ?
Stufi en bijlenen hè.... werken is zo overrated

Oh wacht, dat moet je ook terugbetalen.... bummer, moet je toch werken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_77669227
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Stufi en bijlenen hè.... werken is zo overrated

Oh wacht, dat moet je ook terugbetalen.... bummer, moet je toch werken.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 14:58:28 #147
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_77670467
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:28 schreef synnath het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Als deze cijfers echt kloppen, dan:
  vrijdag 5 februari 2010 @ 15:06:28 #148
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77670812
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:58 schreef Lente_ninja het volgende:

[..]

Als deze cijfers echt kloppen, dan:
Zo op het eerste gezicht lijken ze wel te kloppen, maar je moet aardig kansloos zijn om als gezin met 2 volwassenen in de bijstand te zitten en geen van beiden aan het werk te kunnen.
Want tegenwoordig word je gewoon aan het werk gezet als je een beroep op bijstand doet.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 5 februari 2010 @ 15:08:33 #149
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_77670916
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 12:03 schreef EINZ het volgende:

[..]

Dan nog. Er zijn niet zo heel veel mensen met VCP (de echte opleiding met een week VMware instructeur bedoel ik, de rest geeft geen officieel VCP certificaat), en dan ook nog voor een appel en een ei?

Hoe bedoel je, voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten
En mensen die VCP hebben gaan heus niet naar een lullig bedrijfje met 150 users, die willen serieuze uitdagingen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 15:08:57 #150
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_77670927
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:09 schreef heiden6 het volgende:
Het allerergste vind ik persoon dat juist die bedrijven die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, het hardst zeiken over een vermeende slechte mentaliteit van 'jobhoppers die weggaan om elders een euro per uur meer te verdienen'. Pleur op zeg, als je gebruik wilt maken van de situatie op de arbeidsmarkt door belachelijke eisen te stellen waar erg weinig tegenover staat, is het volstrekt logisch dat je daar geen loyaliteit voor hoeft te verwachten
Toen ik 21 was en net mijn MBO diploma grafisch vormgeven op zak had, kreeg ik ook zo'n 'geweldige' vacature voor m'n neus. En ik werd nog aangenomen ook!

• Voor ongeveer 900 euro minimum jeugdloon ("maar na een jaar zullen we de situatie opnieuw evalueren hoor!" )

• En geen reiskostenvergoeding voor mijn treinabbonement á 130 euro per maand.

• En een stokoud brik van een computer die je eerst een paar keer moest slaan voor die wat deed.

• En idiote deadlines, terwijl van de vijf werknemers in totaal er steeds maar één tegelijk een bepaald programma kon gebruiken. Had iemand dus Photoshop openstaan, dan konden de anderen dat programma niet opstarten tot die ene persoon weer had afgesloten, want dat was licentiewijs gezien goedkoper.

• Ik mocht wel op 9 uur i.p.v. 8.30 beginnen en kreeg de pauze betaald! Maar ik kreeg later wel te horen dat dan van mij werd verwacht dat ik in de zomer mijn brood achter de computer naar binnen zou proppen, want dan was het druk. RSI? Recht op pauze? Jammer dan, lunchen doe je maar in de winter.

Na precies een week ben ik 'm in mijn proeftijd gesmeerd, toen ik eenmaal doorhad hoe faalhazerig en naief ik bezig was. Belden ze me later nog op ook; kon ik echt niet terugkomen? Ja, die gast die ze voor mij hadden aangenomen was er namelijk ook in zijn proeftijd vandoor gegaan en ze hadden toch wel gehoopt dat ik iets 'loyaler' was.
  • abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')