abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77620468
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 01:14 schreef Proximo het volgende:
Vooral bij studentenbaantjes is het huilen met de pet op

Waarom wil je hier werken?
Wat spreekt je aan in dit bedrijf?
Ben je bereid om onder druk te werken?

Ik solliciteerde naar een callcenter baantje voor 12,50 per uur..
12 fucking 50 eurootjes per uur??? Ik werkte 15 jaar geleden bij een vleesbedrijf voor 6 gulden. Vind je het gek dat er zoveel werkloosheid is onder jongeren. Jullie zijn echt veel te verwend. Voor een beetje uitgescholden te worden over de telefoon dat verdienen. Schandalig
pi_77620565
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:58 schreef GimmeGore het volgende:
vandaag werd ik gebeld door een uitzendbureau, of ik interesse had in een baan bij een call centre.
Voorwaarde was dat ik minimaal een jaar lang 16 uur in de week beschikbaar ben.
Toen ik zei dat ik dat niet nu kan garanderen voor oktober, was ik ongeschikt voor de baan.
Vaak reageren ze dan ook geirriteerd als je zegt dat je je schema nog niet hebt voor oktober, dus nog geen garanties kan geven
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_77620663
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 09:34 schreef mierenfokker het volgende:

[..]

12 fucking 50 eurootjes per uur??? Ik werkte 15 jaar geleden bij een vleesbedrijf voor 6 gulden. Vind je het gek dat er zoveel werkloosheid is onder jongeren. Jullie zijn echt veel te verwend. Voor een beetje uitgescholden te worden over de telefoon dat verdienen. Schandalig
Ja... de jeugd van tegenwoordig; een salaris van ¤ 10-12,50 per uur als studentje belachelijk weinig vinden maar wel roepen dat al die uitvreters in de bijstand te veel krijgen....

Alsof het gros van de bijstandsgerechtigden kans zou maken op een baantje dat ¤ 10,= per uur betaalt...
Syl moet winnen!
  donderdag 4 februari 2010 @ 09:54:16 #104
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_77620880
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 01:14 schreef Proximo het volgende:
Vooral bij studentenbaantjes is het huilen met de pet op

Waarom wil je hier werken?
Wat spreekt je aan in dit bedrijf?
Ben je bereid om onder druk te werken?

Ik solliciteerde naar een callcenter baantje voor 12,50 per uur..
12,50 netto per uur vind ik anders een hoop geld. Dat is 2000 euro netto per maand op basis van 40 uur. In een startersfunctie op hbo-niveau krijg je dat bij lange na niet.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_77621029
Startersfuncties op WO niveau liggen zelfs om en nabij de 2100 BRUTO per maand voor 40 uur.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 februari 2010 @ 10:02:06 #106
83951 rashudo
project 2501
pi_77621048
Vacatures zoals uit de OP zijn zo geworden omdat ze anders 300 sollicitatiebrieven krijgen.
Their eyes opaque.
  donderdag 4 februari 2010 @ 10:03:52 #107
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_77621098
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 09:39 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Vaak reageren ze dan ook geirriteerd als je zegt dat je je schema nog niet hebt voor oktober, dus nog geen garanties kan geven
Ik zei iets van: ik kan toch niet nu al weten wat voor rooster ik na de zomervakantie heb?!
zij: Maar je hebt toch vast wel een dag vrij in de week?

Echt hoor, waar halen ze die lui vandaan bij uitzendbureau's?
pi_77621273
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 09:54 schreef fathank het volgende:

[..]

12,50 netto per uur vind ik anders een hoop geld. Dat is 2000 euro netto per maand op basis van 40 uur. In een startersfunctie op hbo-niveau krijg je dat bij lange na niet.
Zo'n netto-salaris heb ik nu, na vijf jaar, nog niet eens als HBO-er in de metalektro...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  donderdag 4 februari 2010 @ 10:29:55 #109
157922 fathank
pi_77621756
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:12 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Zo'n netto-salaris heb ik nu, na vijf jaar, nog niet eens als HBO-er in de metalektro...
Kijk dat bedoel ik. Die omhooggevallen studentjes die doen voor 12,50 netto per uur . Die moeten echt eens een keer een realitycheck gaan doen. Ze denken 9 van de 10 keer dat ze gaan starten met 2.500 euro netto ofzo . En ondertussen maximaal bijlenen want dat kunnen ze allemaal toch makkelijk terugbetalen als ze eenmaal van school af zijn en 2500 euro per maand gaan verdienen. Verdienen ze krap 1500 euro per maand en willen ze een huisje kopen krijgen ze geen hypotheek omdat ze 15.000 euro studieschuld hebben die ze eerst nog moeten aflossen.
  donderdag 4 februari 2010 @ 12:07:06 #110
155616 Proximo
For god, king & country
pi_77624644
Ter verduidelijking van mijn punt, 12,50 per uur maar compleet variabele uren van maaandag tot en met zaterdag dus inclusief nachtdienst, welke niet zelf in te plannen waren.
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_77624898
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 12:07 schreef Proximo het volgende:
Ter verduidelijking van mijn punt, 12,50 per uur maar compleet variabele uren van maaandag tot en met zaterdag dus inclusief nachtdienst, welke niet zelf in te plannen waren.
Nachtdienst bij een callcenter?? Dat levert vast een hoop nieuwe klanten op
Syl moet winnen!
  donderdag 4 februari 2010 @ 12:15:56 #112
157922 fathank
pi_77624913
Dan is het alsnog flink betaald voor een bijbaantje. En alsof je niet op vaste dagen zou kunnen werken. En dan incidenteel een zaterdagdienstje meepakken á 150%. Nou dan mag je echt niet klagen hoor.
pi_77626852
c.a. 7,50 netto per uur, voor onregelmatige diensten, en vrijwel alleen s'weekends.
Taxi cao, dus geen 150% ofzo, en geen nachttoeslagen. En dan gebeurt het ook nog eens regelmatig dat ik geen pauze heb, of dik 10 uur werk.
Ik ben 21 jaar oud, en natuurlijk zou ik wel meer loon willen hebben, maar met 400 euro per maand (ongeveer) kan ik me ook zeer goed redden wel.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_77627507
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 12:07 schreef Proximo het volgende:
zeker een sex bellijn
  donderdag 4 februari 2010 @ 13:39:47 #115
269077 Lano
V van Vrouw
pi_77627648
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 13:11 schreef Marco001 het volgende:
c.a. 7,50 netto per uur, voor onregelmatige diensten, en vrijwel alleen s'weekends.
Taxi cao, dus geen 150% ofzo, en geen nachttoeslagen. En dan gebeurt het ook nog eens regelmatig dat ik geen pauze heb, of dik 10 uur werk.
Ik ben 21 jaar oud, en natuurlijk zou ik wel meer loon willen hebben, maar met 400 euro per maand (ongeveer) kan ik me ook zeer goed redden wel.
Dan doe je toch wel iets verkeerd dnek ik hoor, als je een goede taxi baan hebt kun je daarvan goed op jezelf wonen en je partner onderhouden
ฝัน
pi_77627763
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 13:39 schreef Lano het volgende:

[..]

Dan doe je toch wel iets verkeerd dnek ik hoor, als je een goede taxi baan hebt kun je daarvan goed op jezelf wonen en je partner onderhouden
Als hij slechts ¤ 400,= per maand verdient en dat ¤ 7,50 netto per uur is dan is het overduidelijk geen full-time baan, maar een beperkt aantal uren. Waarschijnlijk als aanvulling op stufi, dus niet bedoeld om een gezin te onderhouden.
Syl moet winnen!
pi_77627911
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:03 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Ik zei iets van: ik kan toch niet nu al weten wat voor rooster ik na de zomervakantie heb?!
zij: Maar je hebt toch vast wel een dag vrij in de week?

Echt hoor, waar halen ze die lui vandaan bij uitzendbureau's?
Recruiment agencies zijn ook van die lekkere figuren. Vroegen mij een keer naar mijn opzegtermijn, Ik zeg, 2 maanden (vrij standaard), dus zeggen ze "Kun je over een maand beginnen ?"
Honey ! Take me drunk, i am home !
  donderdag 4 februari 2010 @ 14:18:36 #118
269077 Lano
V van Vrouw
pi_77629050
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 13:43 schreef Paris_Texas het volgende:

[..]

Als hij slechts ¤ 400,= per maand verdient en dat ¤ 7,50 netto per uur is dan is het overduidelijk geen full-time baan, maar een beperkt aantal uren. Waarschijnlijk als aanvulling op stufi, dus niet bedoeld om een gezin te onderhouden.
My bad, te snel gelezen
ฝัน
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:50:27 #119
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_77632367
En heb antwoord terug van Defensie
quote:
Geachte heer *achternaam van meneer damsco*,

Spijtig dat u zich gediscrimineerd voelt door de website van het Defensie Trainee Programma. Ik heb begrip dat de door u aangehaalde zinsnede u als mannelijke Nederlander een wat ongemakkelijk gevoel geeft. In onze binnenkort aangepaste website zal dit ook anders verwoord zijn.

Defensie wil graag een afspiegeling zijn van de samenleving. Een laag percentage vrouwen en allochtonen in de organisatie hoort daar niet bij. Vandaar dat we vooral vrouwen en allochtonen oproepen om te solliciteren. Dit betekent dus niet dat mannen niet mee mogen solliciteren. Ze worden dan ook niet uitgesloten en bij sollicitatie zeker ook in behandeling genomen. Daarnaast moeten vrouwen en allochtonen aan dezelfde eisen voldoen als mannen.

Met vriendelijke groet,

Drs. C.P.J. (Coen) Capelle
Hoofd Defensie Trainee Programma
Hoofd Management Development Schalen 11-13
........................................................................
Afdeling Ontwikkeling
Directie P&O Bestuursstaf
Ministerie van Defensie
Binckhorsthof | Binckhorstlaan 135 | 2516 BA | Den Haag | Kamer H213
Postbus 20703 | 2500 ES | Den Haag | MPC 58 L
........................................................................
T 070 339 63 47
F 070 339 62 60
M 06 30 61 10 84
CPJ.Capelle@mindef.nl
www.defensie.nl
pi_77633447
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:50 schreef damsco het volgende:
En heb antwoord terug van Defensie
[..]

Wel een antwoord van een doctorandus
  vrijdag 5 februari 2010 @ 09:25:03 #121
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_77658950
Weer een
quote:
De functie
Als systeembeheerder binnen onze organisatie werk je in een klein team. De ICT-omgeving bestaat voornamelijk uit een Microsoft-omgeving aangevuld met een Citrix-omgeving voor het publiceren van applicaties naar de desktop. De data en applicaties staan op een SAN-omgeving van EMC die wordt beheerd door VMware.
De ICT-omgeving bestaat uit ongeveer 150 werkplekken verdeeld over de 5 kantoren.
De werkplekomgeving bestaat voornamelijk uit PC’s en enkele laptops. Werkplekbeheer bestaat uit de PC, laptop, printer, overig randapparatuur en de telefonie-omgeving.

De automatiseringswerkzaamheden worden conform de ITIL processen beheerd en gestuurd. Voor de ondersteuning van deze processen is Topdesk ingezet. Er vinden regelmatig updates plaats van hardware, software en applicaties. Er wordt van je verwacht te participeren in deze werkzaamheden na de reguliere werktijden.

Werkzaamheden:

* het oplossen van 2e lijns calls voor werkplekbeheer;

* het uitvoeren van wijzigingsverzoeken voor werkplekken en applicaties op een gecontroleerde manier (impactanalyses);

* het mede beheren van de server omgeving op basis van preventief onderhoud. Dit houdt ook in het uitvoeren van service windows in het weekend;

* het vervangen van huidige systeembeheerders bij afwezigheid;

* het participeren in ICT-projecten.

Het profiel
Wij zijn op zoek naar kandidaten die minimaal 5 jaar ervaring hebben in een vergelijkbare functie.
Je dient een teamplayer te zijn, maar je moet ook zelfstandig kunnen werken. Er wordt van je verwacht dat je in het kleine ICT-team goed communiceert, een pro-actieve houding hebt en werkzaamheden vooraf overlegt.
Vanwege de vertrouwelijke gegevens van de bedrijfsvoering is het een eis dat je een integere en betrouwbare instelling hebt. Tevens beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden, heb je een representatief voorkomen en ben je bereid om de etiketten van het bedrijfs uit te dragen.
Ervaring in het opzetten en uitvoeren van projecten is een pré.

Op kennisniveau wordt verwacht dat je middels trainingen en eigen studie de laatste ontwikkelingen volgt en je deze eigen maakt. Verder voldoe je aan de volgende opleidingseisen:

* minimaal HBO informatica niveau, bijvoorbeeld NID of een vergelijkbare opleiding;

* MCSE Certificering;

* VMware Certified Professional;

* Citrix Certified Advanced Administrator;

* ITIL foundation is een pre.
Nu weet ik toevallig dat dat bedrijf niet wil betalen HBO network infrastructure design. MCSE. VCP. CCA. ITIL. 5 jaar ervaring. flexibel integer betrouwbaar blablabla communicatief vaardig. Bereid in eigen tijd op basis van zelfstudie je kennis te vergroten Belachelijk hoge eisen en dan ook nog eens niets verdienen

Ik herhaal het nog even:
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
pi_77659017
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:25 schreef EINZ het volgende:
Weer een
[..]

Nu weet ik toevallig dat dat bedrijf niet wil betalen HBO network infrastructure design. MCSE. VCP. CCA. ITIL. 5 jaar ervaring. flexibel integer betrouwbaar blablabla communicatief vaardig. Bereid in eigen tijd op basis van zelfstudie je kennis te vergroten Belachelijk hoge eisen en dan ook nog eens niets verdienen

Ik herhaal het nog even:
Alleen al de spelfouten in de tekst...
  vrijdag 5 februari 2010 @ 09:43:22 #123
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_77659455
O ja, projecten uitvoeren na reguliere werktijden
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
pi_77660376
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:25 schreef EINZ het volgende:
Weer een
[..]

Ik herhaal het nog even:
Op zich is de vacature niet raar (behalve idd de spelfouten en de enorme focus op integriteit ( ) en dat je in na werktijden ook moet werken), maar tegen de enorme eisen moet wel een conform salaris staan. En als dat het niet doet is het echt gewoon slavenhandel.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 10:18:18 #125
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_77660478
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:43 schreef EINZ het volgende:
O ja, projecten uitvoeren na reguliere werktijden
Da's op zich prima, als ik de tijd op andere momenten kan compenseren. 4 uur werken op zondag (=200%) is dus 1 volle normale werkdag vrij.

Maar dat zal wel niet de bedoeling zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')