Wat heb je doorgestuurdquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:13 schreef rubje het volgende:
Ik heb ff wat doorgestuurd voor regio Spijkenisse.Misschien helpt het want katten willen weleens flink gaan reizen en duiken dan op de gekste plaatsen op.
Ik probeer me een beetje te troosten met de gedachte dat ze inderdaad is verdwaald en de weg niet meer terug heeft kunnen vinden, maar nu een goed ander thuis heeft gevonden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:46 schreef P.F het volgende:
Ja dat zeker
Ik bedoelde het meer als iets positiefs voor zo ver dat kan: als ze nu niets vinden, dan zal hij vast niet in de sloot zijn gevallen. En het scheen dat ons katje er niet meer zo fijn uit zag om het zo maar te zeggen, maar de chip werkte nog prima....
Die kat is ook wel eens de busbaan en het water over gestoken, mensen van 4 wijken verderop hadden zijn halsbandje gevonden. Dus wie weet is jouw kat gewoon verdwaald..
Ik snap ook wel dat die mensen het goed bedoelenquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik weet dat je het goed bedoelt D., maar het maakt mij niet uit dat mensen ernaar vragen, ik vind het juist lief dat mensen mee leven en met tips komen![]()
Komt goedquote:Helaas heeft het tot nu toe niets opgeleverd
Je bent nog wel heel positiefquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat die mensen het goed bedoelen
Nouja, zolang jij er geen problemen mee hebt
[..]
Komt goed
Ze is aan de wandel en gewoon de tijd vergeten
Mijn moeders kat besloot ook na 3 maanden weer eens te gaan kijken hoe met zijn baasje ging
Ja, die heb ik vanmorgen ook maar weer gebeld, niets dus.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:29 schreef drumminggod het volgende:
wel weer eventjes dierenambulance en gemeente gebeld?
haha, ja hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, die heb ik vanmorgen ook maar weer gebeld, niets dus.
Heb jij een goede vakantie gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |