Zeker Deisyy , elke tip kan de gouden tip zijn dat Poes weer thuis kan wonen.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben op de plek van Doler12 geweest Tuinfluiter, maar ik heb daar geen poes gezien![]()
En toch ben ik blij met al die mensen die tips geven, want de gouden tip kan er toch zitten en het is fijn te weten dat mensen naar haar uitkijken.
Ik heb me afgelopen week vooral geconcentrerd op de wijk waar we wonen, maar komende week ga ik toch in heel Spijkenisse bezig, want ik heb het idee dat als ze hier in de buurt was ze allang thuis was gekomen. Winkels in het centrum, winkels op Het Plateau. Een advertentie in de plaatselijke huis-aan-huiskrant. Wij hebben hier een soort van nieuwszender waar het platselijke nieuws als tekstberichten in beeld komen, eventueel met foto's en gisteren hoorde ik van iemand dat ze daar de foto en beschrijving van poes was tegengekomen. Amivedi doet er ook van alles aan.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zeker Deisyy , elke tip kan de gouden tip zijn dat Poes weer thuis kan wonen.
Eventueel kan je ook een fotokopie van Poes en info ophangen rond het plateau.
Poezen of katten die zwerven of geen thuis meer hebben of kunnen vinden blijven niet altijd op een plek.
Wij hebben hier in de buurt sloten en een grote vijver, alles was dichtgevroren vorige week toen ze verdween, maar het was wel het eerste waar ik aan dacht.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:57 schreef tuinfluiter het volgende:
Poes is nu 8 dagen vermist.
En eventueel een aangereden poes, of overleden dieren komen toch bijna altijd wel in aanraking
met de dierenambulance, en die weten van niks, dus grote kans dat Poes dus nog rond loopt.
En mocht ze een tik van iets hebben gehad en door iemand opgevangen zijn, dan kunnen buren
familie of vrienden dat ook melden, dat bijvoorbeeld hun buurvrouw sinds kort een poes heeft
die op die van jullie lijkt.
Mocht Poes door het ijs gezakt zijn, is dat water bij jou groot?
Ja Poes moet zeker ergens zijn, ik hoop niet bij mensen in huis die haar zo'n schatje vinden enquote:Op zondag 7 februari 2010 18:02 schreef Deisyy het volgende:
Wij hebben hier in de buurt sloten en een grote vijver, alles was dichtgevroren vorige week toen ze verdween, maar het was wel het eerste waar ik aan dacht.
We zoeken ook nog telkens bij het water, zonder resultaar. Ze moet toch ergens zijn!
Daarom wil ik ook een advertentie of artikel in de huis-aan-huiskrant, want het moet mensen toch opvallen als er bij een familielid of vrienden ineens een poes opduikt met een scheurtje in haar oor.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja Poes moet zeker ergens zijn, ik hoop niet bij mensen in huis die haar zo'n schatje vinden en
haar niet meer kwijt willen en denken ze heeft geen bandje dus het zal wel een zwervertje zijn.
door het ijs zakken lijkt me niet.. mijn kat zakt bij mij in de vijver ook door het ijs en klimt er altijd uit (hij kan er niet staan)quote:Op zondag 7 februari 2010 18:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij hebben hier in de buurt sloten en een grote vijver, alles was dichtgevroren vorige week toen ze verdween, maar het was wel het eerste waar ik aan dacht.
We zoeken ook nog telkens bij het water, zonder resultaar. Ze moet toch ergens zijn!
Mijn kat is vorig jaar rond deze tijd door het ijs gezakt toen het ook zo verschrikkelijk koud was en 5 weken later pas weer gevonden in het water (alleen nog te herkennen aan de chip). Het kan dus wel. Maar we gaan uit van niet!!!!!quote:Op maandag 8 februari 2010 14:56 schreef drumminggod het volgende:
[..]
door het ijs zakken lijkt me niet.. mijn kat zakt bij mij in de vijver ook door het ijs en klimt er altijd uit (hij kan er niet staan)
lijkt me raar. mijn kat zakt (lijkt het welquote:Op maandag 8 februari 2010 17:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Mijn kat is vorig jaar rond deze tijd door het ijs gezakt toen het ook zo verschrikkelijk koud was en 5 weken later pas weer gevonden in het water (alleen nog te herkennen aan de chip). Het kan dus wel. Maar we gaan uit van niet!!!!!
Wat erg. Het lijkt me een nare gedachte dat je beestje zo is gestorven. Maar volgens mij was het ijs stevig genoeg (althans hier) toen poes verdween.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Mijn kat is vorig jaar rond deze tijd door het ijs gezakt toen het ook zo verschrikkelijk koud was en 5 weken later pas weer gevonden in het water (alleen nog te herkennen aan de chip). Het kan dus wel. Maar we gaan uit van niet!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |