echt niet.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:43 schreef Linlinlin het volgende:
Ik vind zijn gezicht een beetje op die van Remlof lijken!
da's idd de beste van het trioquote:Op zondag 31 januari 2010 20:37 schreef shayolo het volgende:
ja zeker die blonde zonder bril is goed te doen
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:37 schreef shayolo het volgende:
je bedoelt zeker Jos zelf daarmee?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:37 schreef shayolo het volgende:
Zijn die t-shirts uit de clip daadwerkelijk te bestellen, dan wil ik er wel een voor carnaval.quote:
http://zachteghardel.shir(...)08ca62db0937516f2b7fquote:Op maandag 1 februari 2010 11:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zijn die t-shirts uit de clip daadwerkelijk te bestellen, dan wil ik er wel een voor carnaval.
Dat is hem idd niet.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:59 schreef Catch22- het volgende:
Dat is idd Tropical Danny
Laat je ogen nakijken bij de opticien.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:10 schreef Stefan het volgende:
Het is een van de 2 ja, zie t meteen.
volgens mij is het uitverkochtquote:Op maandag 1 februari 2010 11:59 schreef Rahl het volgende:
[..]
http://zachteghardel.shir(...)08ca62db0937516f2b7f
Zo, da's beter.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:39 schreef Razor21 het volgende:
Beneden de rivieren![]()
PSV![]()
Zachte G![]()
Sneeuw in het weekend
Dat is nou precies de reden waarom ik niks met het zuiden en carnaval heb... hoe kan deze muziek je nu ooit in de stemming brengen voor wat dan ook?quote:Op zondag 31 januari 2010 18:38 schreef leFUCK het volgende:
ik woon in limburg, en dit nummer heeft me echt in de stemming gebracht voor de carnaval. die tekst is echter totaal niet op mij van toepassing, want ik heb een harde G en spreek niet met het accent van hier
maar hoe dan ook, ik vind hem wel humor
Alsof positieve reclame voor Oss ook maar van enige waarde isquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof positieve reclame voor Oss ook maar van enige waarde is
OSS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het Osse Kuipje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het Yacht & Nogiets Stadium![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen tribune achter 1 goal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/user/philipwalkate#g/uquote:
Ach, flikker toch op. Er zitten maar 3 woonwagenkampen in de straal van een kilometer rondom mijn ouderlijk huis. Je maakt mij niet wijs dat het niet hetzelfde is in de rest van NLquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:35 schreef de_boswachter het volgende:
Tim,
Hier een kado.
Van mij, voor jou.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Volgens de wiki komt hij helemaal niet uit Oss?quote:Op maandag 1 februari 2010 11:59 schreef Catch22- het volgende:
Dat is idd Tropical Danny
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, flikker toch op. Er zitten maar 3 woonwagenkampen in de straal van een kilometer rondom mijn ouderlijk huis. Je maakt mij niet wijs dat het niet hetzelfde is in de rest van NLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Nog tips voor ATP?U MAD?
quote:
Jij invite nooitquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij weer eens Deathmatchen
Kut, ik wilde je quoten en zeggen haha, maar jij kan droevenis/droefenis niet eens goed schrijven, maar droefenis kloptquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:16 schreef NoShitSherlock het volgende:
Ik snap best dat de Romeinen de rivieren niet overgestoken zijn. Ze troffen zo'n ongekende droefenis aan direct onder de rivieren dat ze dachten; we moeten niet nog Noordelijker gaan want het wordt er niet beter op.
Maar goed hier hebben de Romeinen zich dus ernstig in vergist
ach niet zo negatief man. het hoort gewoon bij het feest. de rest van het jaar luister ik ook niet naar deze strontquote:Op dinsdag 2 februari 2010 03:08 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat is nou precies de reden waarom ik niks met het zuiden en carnaval heb... hoe kan deze muziek je nu ooit in de stemming brengen voor wat dan ook?
Want in het zuiden is het heel het jaar door carnaval.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 03:08 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat is nou precies de reden waarom ik niks met het zuiden en carnaval heb... hoe kan deze muziek je nu ooit in de stemming brengen voor wat dan ook?
Mijn indruk is dat Brabanders altijd zo gigantisch vastgeklampt zijn aan dat feest, alsof het een godsgeschenk is. Irritant vind ik het...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:22 schreef leFUCK het volgende:
[..]
ach niet zo negatief man. het hoort gewoon bij het feest. de rest van het jaar luister ik ook niet naar deze stront
ik ben geen brabander, dus dat weet ik niet. maar hier in limburg zijn het gewoon die paar dagen in jaar dat het leeft, en de rest va het jaar hoor je er niemand over ofzo.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:55 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Mijn indruk is dat Brabanders altijd zo gigantisch vastgeklampt zijn aan dat feest, alsof het een godsgeschenk is. Irritant vind ik het...
Dus alles boven de rivieren is het noorden?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:40 schreef Tim86 het volgende:
Alles onder de rivieren wordt toch gewoon het zuiden genoemd..Dat Oss in het noordelijke deel daarvan ligt is weer iets anders..
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:39 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een konijn eigenlijk
Hoort dat ook nog bij Nederland dan?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:42 schreef Marvin. het volgende:
[..]
Dus alles boven de rivieren is het noorden?
En het oosten en westen bestaat niet?
Ik dacht dat dat Guillermo wasquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:39 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een konijn eigenlijk
Komen de voetbalfans niet voor niets.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:25 schreef Tim86 het volgende:
Jos komt misschien optreden bij FC Oss-Helmond vrijdag
Moet ie ook met een combiquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:25 schreef Tim86 het volgende:
Jos komt misschien optreden bij FC Oss-Helmond vrijdag
Een kwartiertje stevig fisten?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:37 schreef Adelante het volgende:
Een combi, serieus?Oss-Helmond is een kwartiertje stevig fiesten
In Oss moet je nog je ID laten zien als je een broodje frikandel besteld in het stadion.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:37 schreef Adelante het volgende:
Een combi, serieus?Oss-Helmond is een kwartiertje stevig fiesten
is het altijd verplichte combi eigenlijk bij Oss? Ik wilde Gers gaan opzoekenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In Oss moet je nog je ID laten zien als je een broodje frikandel besteld in het stadion.
Ze doen bij elke thuiswedstrijd net alsof de Hells Angels een vergadering in het stadion houden
Oss the Boss!quote:
voor de sjengen wel ivm met wat gezeik een paar jaar geledenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:48 schreef postmortum het volgende:
[..]
is het altijd verplichte combi eigenlijk bij Oss? Ik wilde Gers gaan opzoeken
Dat was in post 12 in dit topic al bekendquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:29 schreef Adelante het volgende:
Ook bij editie.nl, schijnt een reclame act te zijn van Bavaria en ze zeiden dat het guillermo was
het was hem toch niet, zie foto vorige paginaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:35 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Dat was in post 12 in dit topic al bekend
dat en niets andersquote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oke, wie heeft dit nou weer gemaakt..
haha, wat een humor. echt super gewoon!quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Haha inderdaad, mooie vrouw is dat zeg.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:05 schreef znarch het volgende:
Maar de belangrijkste vraag. Wie is die lekker chick uit die video van Jos?
zeg dat welquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:07 schreef Basilicumman het volgende:
[..]
Haha inderdaad, mooie vrouw is dat zeg.
Geweldig nummerquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:17 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Het couplet lijkt qua melodielijn héél erg op die van "Busje Komt Zo" van Höllenboer.
Lekkahquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Jaquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:03 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Geef toe, ik moest wat met die houding doen
Eenschquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Bewijs het danquote:Als Jos een pruik draagt zal zijn harde L ook wel nep zijn hahaha http://bit.ly/d6cnBw Mijn dubbel D is helemaal echt!
about 1 hour ago from web
Ik vind hem beter dan die van Josquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Fijn zo'n Twitter..quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Bewijs het danMet je rochel G...
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:11 schreef swollywood het volgende:
Die meid zonder zonnebril kijkt best wel zaadvragend![]()
Die andere 2 misschien ook wel, maar dat zie je zo moeilijk als ze een zonnebril ophebben.![]()
Whehehe, goed nummerquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Typisch snotterdam. Woordenschat komt niet verder dan kanker.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:32 schreef Catch22- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)terdamse_denker.html
Vlucht tijdelijk naar Rotterdam ofzo. Je zal de enige niet zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:28 schreef Spanky78 het volgende:
Ik vind het toch wel een leuk stukje proza, van die Jos. Zelfs al heb ik een teringhekel aan carnaval. Als westerling werkend in Brabant is het soms zwaar...
Jij had een harde L(iedje) in je?quote:Op zondag 31 januari 2010 17:01 schreef Pixie. het volgende:
Ik klik niet nog is
Ik had gister daardoor ook de hele dag dat liedje in me kop
Wat een schijtnummer zeg, het niveau kon dus tóch nog verder dalenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:56 schreef Meddo het volgende:
En nog een versie![]()
.
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:56 schreef Meddo het volgende:
En nog een versie![]()
.
Bekijk deze YouTube-video
quote:Jos van Oss scoort carnavalshit 2010
AMSTERDAM - Niet Patty Brard of André van Duin, maar Jos van Oss heeft de grootste carnavalshit van 2010 gescoord.
Dit meldt Popcharts.nl. Er waren ontzettend veel mensen die dit jaar een carnavalshit probeerden te scoren.
Zo was er Patty Brard met Het leven is een feest. Carlo Boszhard en Irene Moors kropen in de huid van Marc Forno en Kim Holland voor het nummer Fienger fienger fienger. De onaangepaste Brabantse jongeren uit de tv-serie New Kids van Comedy Central maakten de single De groeten uit Brabant, kut!. Ruben van der Meer en Tijl Beckand spanden samen met collega Horace Cohen onder de naam Koepak.
En natuurlijk was er André van Duin met de knaller Ome Cor heb een drilboor.
Maar uiteindelijk is het Jos van Oss die dé carnavalshit van 2010 op zijn naam kan schrijven. 'Zachte G Harde L keihard' staat op de 3de plaats in de hitparade. Op de eerste plaats staat Wesley Klein met You Raise Me Up.
Die is ook erg goedquote:
kutkickquote:Op maandag 15 maart 2010 19:43 schreef theomaassen het volgende:
nu ben ik nog steeds benieuwd wie die chick zonder zonnebril is!
Alleen Jamba is er nog in geinteresseerd inderdaadquote:Op maandag 15 maart 2010 23:01 schreef WcPot het volgende:
Jos van oss met zijn harde L is nu wel over zijn hoogte punt heen. Van mij mag dit topic wel dicht na die kick
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |