quote:Op zondag 31 januari 2010 14:57 schreef golfer het volgende:
Lekker hoor. Lui een beetje sport op TV Kijken.
van der valk, dat vind ze leukquote:
Katerquote:Op zondag 31 januari 2010 15:13 schreef Braamyo het volgende:
lui op zondag + kater, hoest met iedereen !
Mijn moeder vind het geweldig bij vd Valk. Nu maar hopen dat ze haar 90e ook nog haalt en het nóg een keertje mag vieren.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:46 schreef DarkElf het volgende:
van der valk, dat vind ze leuken daar gaat het om. Want het was oma haar feestje .
cardio en fitness heerlijkquote:Op zondag 31 januari 2010 15:53 schreef Braamyo het volgende:
wat voor een sport doe je? fitness hardlopen?
kater trekt langzaam voorbij, denk er morgen geen last mee van de hebben
dat zou idd mooi zijn, zeker gezien haar omstandighedenquote:Op zondag 31 januari 2010 15:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn moeder vind het geweldig bij vd Valk. Nu maar hopen dat ze haar 90e ook nog haalt en het nóg een keertje mag vieren.
Jupsquote:Op zondag 31 januari 2010 16:01 schreef Braamyo het volgende:
zowiezo is om de dag goed ! iedere dag is gewoon niet te doen, dan breek je af en bouw je niet op !
naar isreal? wennen? komt hij uit isreal en is hij daar jaren niet geweest ofzo? of is ie journalist?quote:Op zondag 31 januari 2010 16:05 schreef DarkElf het volgende:
de mr is trouwens voor het eerst sinds mei weer een tripje naar Israel aan t plannen, zal even wennen voor hem zijn weer
klopt, bewegen leid tot bewegen, kan nu ook al niet wachten tot de lente/zomer wanneer de tempraturen weer waardig zijn om in je blote bast met korte broek en sportschoenen lekker te mountainbiken en te hardlopen over het strand en de duinenquote:Op zondag 31 januari 2010 16:10 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jupsen ik mag 1keer smokkelen als ik echt moe ben.. dan doe ik er 2 dagen tussen en dan weer om en om,.. maar gaat goed zo, merk dat ik daar ook weer flink energie van krijg.
Hoezo zuur?quote:Op zondag 31 januari 2010 16:25 schreef Leintjeuh het volgende:
*gaap* ik heb een hele zure dag vandaag
hoezo zuur?quote:Op zondag 31 januari 2010 16:25 schreef Leintjeuh het volgende:
*gaap* ik heb een hele zure dag vandaag
nee hij is gewoon nederlander en tis voor zijn werk(geen journalist ) maar hij maakt er lange dagen in een hele andere cultuur en das wennenquote:Op zondag 31 januari 2010 16:15 schreef Braamyo het volgende:
[..]
naar isreal? wennen? komt hij uit isreal en is hij daar jaren niet geweest ofzo? of is ie journalist?
wat doet ie dan voor een werk?quote:Op zondag 31 januari 2010 16:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee hij is gewoon nederlander en tis voor zijn werk(geen journalist ) maar hij maakt er lange dagen in een hele andere cultuur en das wennen
klinkt coowl !quote:Op zondag 31 januari 2010 16:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hij is project manager in de uitgeverij wereld. (kranten)
neequote:Op zondag 31 januari 2010 16:47 schreef golfer het volgende:
Zit ie bij Van Thillo?
Okee (voor hem, denk ik).quote:
Hij kijkt een beetje sielugquote:Op zondag 31 januari 2010 17:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Best leuk maar ook heel vermoeiend hoor die sneeuw!
[ afbeelding ]
Oh hartstikke goed! Woensdag nog met een zielig vogeltje bij de huisarts geweest, maar diezelfde middag knapte ze enorm op! Ik heb de antibiotica dus niet gebruikt en haar de rest van de week vitamine C en trachitol gegeven. Op vrijdag was ze keelpijnvrij!quote:
Goede reden om jezelf aan te kleden. Neem meteen lekker vers brood en een haffel spinazie mee, kun je ook een lekkere salade of soepje maken!quote:Op zondag 31 januari 2010 18:03 schreef SeaOfLove het volgende:
ik lig nog steeds met dekentje op de bank, zo maar eens kleren aandoen en naar de turk hier beneden sigaretten halen.
quote:Op zondag 31 januari 2010 18:12 schreef borisz het volgende:
Mensen sluit alle G&G's af. De wilde whisky dagen zijn begonnen. Dus kijk uit voor Opa G + S&T
.
Mensen sluit alle G&G's af. De wilde whisky dagen zijn begonnen. Dus kijk uit voor Opa G + S&T
.
.
Oh sorry, gooide ik er per ongeluk weer een Brabants woord tussendoor ? Duizend maal excuus! Ik bedoelde natuurlijk 'een handje spinazie'.quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 18:43 schreef freecell het volgende:
[..]
Walvissen en hooi is geen combi zeker?
Waarom zou ik?quote:
Moet nog even kijkenquote:Op zondag 31 januari 2010 18:18 schreef Den_Haag het volgende:
Ben geen whiskey-fan. Maar wat ga je halen Borisz?
Bijhouden kind, is oma's adviesquote:Op zondag 31 januari 2010 18:36 schreef Leintjeuh het volgende:
Véél administratie te doen. En daar word ik zuur van
quote:Op zondag 31 januari 2010 19:24 schreef SeaOfLove het volgende:
zo heb 2 avocado's meegenomen vd turk, lekker kwakkemole maken
Black Bottle is wel een aanrader als Blendquote:Op zondag 31 januari 2010 19:25 schreef borisz het volgende:
Ik had een paar weken geleden een fles white lion gehaald. Was in de aanbieding. Maar daar is niet veel aan, het is ook een blend, maar zit niet veel smaak aan. Glen Talloch is dan nog lekkerder
Ja, die vind ik ook lekker! Niet te uitgesproken, maar wel met karakter.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Gister weer eens de Highland Park gepakt.. ook errug lekker hoor! En goed toegankelijk.
Jup, en een lekker rooksmaakje er overheen.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, die vind ik ook lekker! Niet te uitgesproken, maar wel met karakter.
heerlijk, ik wil ook een bank in me legering !quote:Op zondag 31 januari 2010 19:47 schreef SeaOfLove het volgende:
zo ik lig weer op de bank met een dekentje
Oh ja, dat moet ik ook nog doen met mijn Engelse gerecht waar-ik-steeds-de-naam-van-vergeet dat nu in de oven staat. Bestaat uit stoofvlees, wortel, koolraap, mergpijp, aardappelen, prei en kruiden.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:00 schreef DarkElf het volgende:
heb mijn guinness-stoof nu echt als pie gemaakt, had een korstdeeg gemaakt en alles bij elkaar geknutseld, resultaat wat heerlijk maar enorm machtig!
Sinds ik het met de keukenmachine doe gaan simpele deegjes me goed af! Ik kan zo veel beter inschatten hoeveel vocht er bij moet..quote:Op zondag 31 januari 2010 20:00 schreef DarkElf het volgende:
maar was fier want ik ben niet zo van het deeg (moeilijk) en en dit was mijn eerste korstdeeg poging en nog hartstikke gelukt ook!
Suggestieve post als je deze los leestquote:Op zondag 31 januari 2010 20:14 schreef DarkElf het volgende:
mijn machine kom het niet aan dus ben verder gegaan met de hand.. hard werken hoor om dan goed te kneden maar erg fijn als t goed lukt allemaal
Ik zie er niets suggestiefs inquote:Op zondag 31 januari 2010 20:33 schreef Stereotomy het volgende:
Suggestieve post als je deze los leest
dan kunnen wij heel goed lezen :0quote:Op zondag 31 januari 2010 20:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
das dan meer jouw hersenspinselquote:Op zondag 31 januari 2010 20:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Leuke tent.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:01 schreef Stereotomy het volgende:
Heb goeie karma trouwensKom er net achter dat voor Barcelona er een diner geboekt is bij La Gavina, bij Barceloneta.
haha thanx!quote:Op zondag 31 januari 2010 21:01 schreef SeaOfLove het volgende:Oh sunny heb kres sms gestuurd of hij je wil pm-en.
Dat klinkt idd heftigquote:Op zondag 31 januari 2010 21:18 schreef Sunnythesun het volgende:
haha thanx!![]()
Pff.. heftig verhaal bij de Reunie net.. Een van de Nederlanders die in Haiti is omgekomen toen ze haar adoptiekind ging halen zat in de klas van vandaag. Uitgebreid interview met haar ouders.. Mooi hoe ze over haar vertelden en zich vasthouden aan het idee dat ze op het gelukkigste moment van haar leven gestorven is.
Nou, ik hoop toch verdorie niet dood te gaan op het moment dat ik zielsgelukkig ben en nog heel veel plannen heb, zoals dat gezin ongetwijfeld had.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, maar aan de andere kant hoop ik net zo gelukkig te zijn als ik sterf.. Ze hebben dat geluk wel nog even gevoeld..
ik vergelijk spoorloos helemaal niet met dit verhaal. zei alleen dat als ik het gezien zou hebben ik zou moeten huilen. en dat ik morgen bij spoorloos ook wel weer zal janken.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:58 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben het helemaal met Isa eens en ik ben het niet eens met de vergelijking van dit & spoorloos
We hebben het opgenomen omdat we annie & de beagle kijken. Het is soms teveel om allemaal te willen zien
Dat vind ik dan ook iets totaal anders eigenlijk.. Maar goed, ik kan het niet zo goed uitleggen via de pc wat ik bedoel merk ik, mijn woorden zijn niet helemaal wat ik wilquote:Op zondag 31 januari 2010 21:53 schreef Isabeau het volgende:
Ach, als het de ouders een goed gevoel geeft dan is dat prima, maar in mijn ogen is het jezelf voor de gek houden.
Een beetje zoals het uit het verband rukken van de zin 'laat de kinderen tot mij komen' op kindergrafjes. BlechMisschien troost het de ouders, maar het blijft in en in triest.
We gaan je straffen op de meetquote:Op zondag 31 januari 2010 22:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat vind ik dan ook iets totaal anders eigenlijk.. Maar goed, ik kan het niet zo goed uitleggen via de pc wat ik bedoel merk ik, mijn woorden zijn niet helemaal wat ik wilSoms ben ik niet eloquent genoeg vind ik zelf
Okquote:Op zondag 31 januari 2010 22:04 schreef SeaOfLove het volgende:
ik vergelijk spoorloos helemaal niet met dit verhaal. zei alleen dat als ik het gezien zou hebben ik zou moeten huilen. en dat ik morgen bij spoorloos ook wel weer zal janken.
Oh daar heb ik zo vaak last vanquote:Op zondag 31 januari 2010 22:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat vind ik dan ook iets totaal anders eigenlijk.. Maar goed, ik kan het niet zo goed uitleggen via de pc wat ik bedoel merk ik, mijn woorden zijn niet helemaal wat ik wilSoms ben ik niet eloquent genoeg vind ik zelf
vind het juist makkelijker om dingen via de pc uit te leggen, heb ik meer tijd om na te denken over wat ik zeg voordat ik het bij de ander overkomtquote:Op zondag 31 januari 2010 22:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 31 januari 2010 23:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohjee. begrijpen we je dan zo vaak verkeerd??
ik ookquote:Op zondag 31 januari 2010 23:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah nog even Missing without a trace kijken
Vind het wel een leuke serie. Ik hou wel van de Bruckheimer producties.. Law & order en zo..quote:Op zondag 31 januari 2010 23:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ookZowel ooggetuige als reportage zijn freakshows
me too, l&o , missing without a trace en the closer zijn favoriet bij mij. btw jerry b is toch vd csi ?quote:Op zondag 31 januari 2010 23:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vind het wel een leuke serie. Ik hou wel van de Bruckheimer producties.. Law & order en zo..
owww CF!!! volgens mij heb ik dat straks ook..quote:Op zondag 31 januari 2010 23:59 schreef ColdFeet het volgende:
Ik moet morgen naar de dokter voor het bevolkingsonderzoek BMHKgetver. En nu kan ik niet slapen
Ik heb geen idee wie het gaat doenquote:Op maandag 1 februari 2010 00:06 schreef ColdFeet het volgende:
En het stomme is dat ik heus wel weet dat het weinig voorsteltMijn mannelijke huisarts stelde zelf voor dat zijn vrouwelijke collega het wel kon doen. Stiekem vind ik dat wel fijn!
En ik ga morgen lekker thuiswerken met een dekentje en een pot thee![]()
Ga ik ook zeker nog doen ja.. Bah.. stom gedoe.. kunnen ze dat nou echt niet op een andere manier testen? Of kan ik dat monster niet gewoon zelf nemen? Of desnoods Thijs het laten doenquote:Op maandag 1 februari 2010 00:09 schreef Isabeau het volgende:
Het is helemaal niet raar om te vragen of een vrouw het kan doen, SunnyJe bent daar ech tniet de enige in
ach dit lijkt mij minder erg dan een man die een prostaatonderzoek moet ondergaanquote:Op maandag 1 februari 2010 00:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ga ik ook zeker nog doen ja.. Bah.. stom gedoe.. kunnen ze dat nou echt niet op een andere manier testen? Of kan ik dat monster niet gewoon zelf nemen? Of desnoods Thijs het laten doenZou ik een stuk minder erg vinden..
De regionen waar ze weefsel afnemen zijn zo gevoelig dat je daar liever een professional aan hebtquote:Op maandag 1 februari 2010 00:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ga ik ook zeker nog doen ja.. Bah.. stom gedoe.. kunnen ze dat nou echt niet op een andere manier testen? Of kan ik dat monster niet gewoon zelf nemen? Of desnoods Thijs het laten doenZou ik een stuk minder erg vinden..
Denk je?quote:Op maandag 1 februari 2010 00:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ach dit lijkt mij minder erg dan een man die een prostaatonderzoek moet ondergaan
oké nu zie ik een man met een speculum in zijn gat voor mequote:Op maandag 1 februari 2010 00:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Denk je?Ik wil wel geloven dat een uitstrijkje bij mannen meer pijn doet
quote:Op maandag 1 februari 2010 00:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oké nu zie ik een man met een speculum in zijn gat voor me
Ja maar een slechte film kijken op z'n tijd is ook wel leuk!quote:Op maandag 1 februari 2010 07:24 schreef Braamyo het volgende:
goeie morgen, charlies angels was echt wel heel slecht, vond er echt helemaal niks aan
true, ik heb hem ook afgekekenquote:Op maandag 1 februari 2010 07:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja maar een slechte film kijken op z'n tijd is ook wel leuk!
Ik wil wel zo'n powergirl zijn. Jammer dat ze niet echt bestaan, hihi! Ik vond vroeger Nikita ook al zo'n gave serie op tv....quote:
Hmm, ik heb zo'n hekel aan mijn prive-administratie! Ik heb op zich wel een goed systeem en hou het ook redelijk bij, maar blegh wat een rotwerk. Rekeningen sorteren en betalen, dingen in mapjes duwen en oude bankbriefjes verbranden, het is eigenlijk zo gebeurd, maar toch....quote:Op maandag 1 februari 2010 07:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Goeiemorgen allemaal. Ik ga straks het laatste stuk administratie doen. Dan kan alles naar de boekhouder en zijn we er voorgoed vanaf
Dit is de debiteuren administratie van Kaas' bedrijf. Moet ook beuren. Tis alleen nog te donker buiten, er moet licht door het raam komen en dat gebeurd nog niet...quote:Op maandag 1 februari 2010 07:58 schreef Tezz het volgende:
Hmm, ik heb zo'n hekel aan mijn prive-administratie! Ik heb op zich wel een goed systeem en hou het ook redelijk bij, maar blegh wat een rotwerk. Rekeningen sorteren en betalen, dingen in mapjes duwen en oude bankbriefjes verbranden, het is eigenlijk zo gebeurd, maar toch....
ik heb geen slee voor milou. de slee-verkoop zal wel een hoogtepunt hebben bereikt deze winterquote:Op maandag 1 februari 2010 09:27 schreef DarkElf het volgende:
wij hebben geen slee!Die zit alleen in je inboedel als je kinderen hebt denk ik
tnx! ik ga vanmiddag gewoon even plat, lichaam heeft door t lange wachten in de kou en het niet normaal kunnen lopen door de gladheid toch een extra opdonder gekregen merk ik. als het goed is ben ik er met een minuut of 10 eindelijkquote:Op maandag 1 februari 2010 09:39 schreef Bluezz het volgende:
Suc6 sol en heel goed dat je ondanks de pijn toch bent gegaan
hopen dat t een positief gesprek is en idd vanmiddag lekker even platquote:Op maandag 1 februari 2010 09:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
tnx! ik ga vanmiddag gewoon even plat, lichaam heeft door t lange wachten in de kou en het niet normaal kunnen lopen door de gladheid toch een extra opdonder gekregen merk ik. als het goed is ben ik er met een minuut of 10 eindelijk
Ben ook toe aan warmer weer. (alleen dan zonder regen, ik heb meer klachten met nat weerquote:Op maandag 1 februari 2010 09:49 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb ook meer klachten nu met dat weer hoor, het wordt tijd voor voorjaar
Wij hadden ook geen slee, maar TARA's oma had de slee nog staan die ze vroeger voor TARA had, dus die hebben we geronseld in het begin van de sneeuw en die is nu dus al twee maanden fanatiek in gebruikquote:Op maandag 1 februari 2010 09:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb geen slee voor milou. de slee-verkoop zal wel een hoogtepunt hebben bereikt deze winter
nou ja je kan wel bijhouden hoe lang sommige mensen werk hebben daarquote:Op maandag 1 februari 2010 10:46 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie niks, ik kijk tegen de wc deur aan nu
quote:Op maandag 1 februari 2010 10:51 schreef DarkElf het volgende:
nou ja je kan wel bijhouden hoe lang sommige mensen werk hebben daar
yep.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:18 schreef ColdFeet het volgende:
Hmm, nu ben ik wel benieuwd, DE! Was van Le Cordon Bleu, toch?
zo herkenbaarquote:Op maandag 1 februari 2010 00:08 schreef SeaOfLove het volgende:
ohnoes ik word gewoon 35sjit wat klinkt dat oud
Stuur maar door, dan load ik hem wel even up.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:37 schreef freecell het volgende:
Nou heb ik zo'n leuke sneeuwpopfoto op m'n mobiel, heb ik geen kabeltje van foon naar pcKwijtverhuisd
En niemand om te MMSen in de buurt
Maar ik heb geen nummer van jequote:Op maandag 1 februari 2010 12:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Stuur maar door, dan load ik hem wel even up.
Nu wel, zie PM.quote:
secretarieel medewerker BOL, duurt anderhalf jaar. ik ben nog steeds niet ingeschreven, moet weer met consulent soc.dienst overleggen of whatever. heb verschillende erkende stage-bedrijven opgezocht wat me wel wat lijkt. die ga ik donderdag bellen, ook ga ik bij buro dan cv maken op de comp. groot deel formulier bijzondere bijstand ingevuld al voor computer te kunnen kopen.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:53 schreef golfer het volgende:
En wat is er uit gekomen qua traject, SOL?
Beroeps Opleidende Leerweg.quote:
vind je het heel erg dat ik daar geen vertrouwen meer in heb?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Ok! Spannend SOL!! Hoop dat je het snel rond krijgt allemaal
Ik zal wat foto's op mijn hyves zetten (en je de link even PM'en zodra ik het heb gedaan).quote:Op maandag 1 februari 2010 10:19 schreef ColdFeet het volgende:
Dude, je bent terug! Leuk! Krijgen we foto's te zien?
Ik wil ook warm weer! Ik heb steeds het gevoel dat de kou helemaal in mijn botten zit, jullie ook?
Buikpijn
Die kunnen de foto's volgens mij wel gewoon zien! Want die staan op superdepuperopenbaar.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:33 schreef DarkElf het volgende:
en voor hen die geen hyves hebben dude?
ah okquote:Op maandag 1 februari 2010 13:35 schreef Duderella het volgende:
[..]
Die kunnen de foto's volgens mij wel gewoon zien! Want die staan op superdepuperopenbaar.
@ Sun: ik zal jou ook even PM'en.
Met Ivo bedoel je?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:48 schreef Ole het volgende:
Tenenkrommend 3 kwartier naar dat gekweel van Yolanthe kijken zeg
Ja, ik moet ten slotte mijn tag in ere houden.quote:
i know, wist t zelf ook, vandaar dat ik heb doorgezet, zo vanaf blz 50 kon het verhaal me echt gaan boeien, dat je er zeg maar een beetje in meegezogen wordtquote:
Ik heb het gister gezien.. echt zo'n verschrikkelijk oninteressant mens dat het bijna interessant wordt. Bijna he..quote:Op maandag 1 februari 2010 13:52 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja, ik moet ten slotte mijn tag in ere houden.
Ze heeft in Wes De Ware Liefde gevonden
Je profiel is niet openbaar, dus de foto's dan ook niet..quote:Op maandag 1 februari 2010 13:35 schreef Duderella het volgende:
[..]
Die kunnen de foto's volgens mij wel gewoon zien! Want die staan op superdepuperopenbaar.
@ Sun: ik zal jou ook even PM'en.
Ik natuurlijk gelijk kijken. Niks te zien nog.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:32 schreef Duderella het volgende:
Ik zal wat foto's op mijn hyves zetten
quote:Op maandag 1 februari 2010 13:52 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja, ik moet ten slotte mijn tag in ere houden.
Ze heeft in Wes De Ware Liefde gevonden
jah ik had het ook gelezen, echt super lam natuurlijk, zo'n uitspraak, en dan moet je nog maar eens in de schoenen van jan smit staan als je dat leesquote:Op maandag 1 februari 2010 14:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En dan Sneijder ook: 'Yolanthe is mijn droomvrouw, dat wist ik al voordat ik haar ontmoette'
Neee, he-le-maal niet op uiterlijk gebaseerd hoor.
Tip voor Wesley: over 20 jaar is ze ook oud en gerimpeld.En dan ga jij ook op zoek naar een Mickey Hogendijk.
![]()
Ouder worden is eigenlijk veel vervelender voor vrouwen qua uiterlijk.
Een genietende kamer! Het wordt steeds doller in het leger hè?quote:Op maandag 1 februari 2010 15:25 schreef Braamyo het volgende:
bwhaahahaha helemaal kapot gelachen om die strip met me kamer genoot
Roerbakgerecht met paksoy, gemarineerde kipfiletstukjes en kastanjechampignons. En veel Oosterse kruiden en knoflook er doorheen.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:46 schreef DarkElf het volgende:
Wat schaft de pot vanavond bij jullie?
Maak je dan niet meteen zoveel dat je het een dag later nog een keer kunt eten?quote:Op maandag 1 februari 2010 16:37 schreef Den_Haag het volgende:
Vrees dat het bij mij snel en simpel wordt. Gisteren wel lekker Indonesisch gemaakt
het eten staat niet bij mijquote:Op maandag 1 februari 2010 16:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Maak je dan niet meteen zoveel dat je het een dag later nog een keer kunt eten?
Ik vind het meestal de dag erna nog lekkerder als alle boemboes en kruiden nog meer ingetrokken zijn.
oh kook jij zomaar bij andere mensen?quote:
Een op je haar, een op je neus?quote:Op maandag 1 februari 2010 18:06 schreef SeaOfLove het volgende:
nou moe, ik kan allebei mijn brillen niet vinden grmbl
quote:
Nee. Morgen dagdienst, woensdag avonddienst en donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag nachtdienst.quote:
Hee, op die twee plekken raak ik altijd mijn smartphone kwijtquote:Op maandag 1 februari 2010 18:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
1 in bed en 1 in de wasbak op t toilet dus
ik mijn foon ookquote:Op maandag 1 februari 2010 18:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee, op die twee plekken raak ik altijd mijn smartphone kwijt
weet ik nog niet, maar hij zei wel dat hij wilde helpen dus ik hoop dat hij kan!quote:Op maandag 1 februari 2010 18:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Oh sunny fijn dat kres contact met je heeft opgenomen! gaat hij mee?
quote:Op maandag 1 februari 2010 19:25 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb het gezegd!!!!![]()
Er kwam een energieverkoper aan de deur. Ik zei dat ik tevreden was met mijn leverancier en niet wilde veranderen. Hij zei nog wat en ik zei: welk gedeelte van NEE begrijp je niet? Hij nog wat zeggen. Ik: Ik zeg NEE!![]()
Toen ging hij weg en hij was bijna boos. Eigen schuld, ik had gezegd dat ik geen belangstelling had.![]()
Goed bezig !quote:Op maandag 1 februari 2010 19:25 schreef krakkemieke het volgende:
Er kwam een energieverkoper aan de deur. Ik zei dat ik tevreden was met mijn leverancier en niet wilde veranderen. Hij zei nog wat en ik zei: welk gedeelte van NEE begrijp je niet? Hij nog wat zeggen. Ik: Ik zeg NEE!![]()
Toen ging hij weg en hij was bijna boos. Eigen schuld, ik had gezegd dat ik geen belangstelling had.![]()
Haha ja enthousiast was hij vorig jaar ook al! En zulke mensen kunnen we goed gebruikenquote:Op maandag 1 februari 2010 19:17 schreef SeaOfLove het volgende:
2 ovensdenk wel dat hij mee zal gaan dan, hij is zo vol van die visjes. druk met al die 'kommen' enzo
jij wilt nooit watquote:Op maandag 1 februari 2010 17:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh kook jij zomaar bij andere mensen?
en neem je niet eens een volle tupper mee terug dan?
Ik kan ook best assertief zijn, maar meestal doe ik het subtieler, zo van: geen belangstelling.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]zie je wel dat je assertief kan zijn
![]()
Raar eigenlijk dat die lui je nog steeds proberen te overtuigen nadat je duidelijk NEE zegt
het antwoord op dit soort mensen is zeggen dat je in de schuldhulpverlening zit, moet je eens zien hoe hard ze wegrennenquote:Op maandag 1 februari 2010 19:25 schreef krakkemieke het volgende:
Maar ik mag niet jokken van mijn moeder SOL......quote:Op maandag 1 februari 2010 19:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
het antwoord op dit soort mensen is zeggen dat je in de schuldhulpverlening zit, moet je eens zien hoe hard ze wegrennen
quote:Op maandag 1 februari 2010 19:25 schreef krakkemieke het volgende:
nog erger dan iemand die je wat via de foon probeert te verkopen. dit zijn de nieuwe jehova'squote:Op maandag 1 februari 2010 19:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]zie je wel dat je assertief kan zijn
![]()
Raar eigenlijk dat die lui je nog steeds proberen te overtuigen nadat je duidelijk NEE zegt
Neuh, de jehova's bij aan de deur zijn aardiger! Die vinden het al ok dat ik ergens in geloof.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nog erger dan iemand die je wat via de foon probeert te verkopen. dit zijn de nieuwe jehova's
landmacht grapje over jehova'squote:Op maandag 1 februari 2010 19:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nog erger dan iemand die je wat via de foon probeert te verkopen. dit zijn de nieuwe jehova's
jokken voor eigenbelang is oké, zeker als je je er een discussie mee kan besparen zoals jij had en je het toch hoog zit.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar ik mag niet jokken van mijn moeder SOL......![]()
Ben er inmiddels uit.![]()
En deze rende hard genoeg vond ik.
Ik vond dit, op dit moment leuker! Alles is op dit moment stom en kan nooit goed afreageren. En hiermee welquote:Op maandag 1 februari 2010 19:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jokken voor eigenbelang is oké, zeker als je je er een discussie mee kan besparen zoals jij had en je het toch hoog zit.
Braamyo, ik snap die fuselier niet. Hebben die zo'n luizeleven?quote:Op maandag 1 februari 2010 19:41 schreef Braamyo het volgende:
[..]
landmacht grapje over jehova's
Er kwam ooit een jehova bij een marinier, na een uur kwam de jehova betwijfelt naar buiten zich afvragend of god wel bestond.
Een andere jehova kwam al na 5 minuten het huis van een fuselier uitgelopen en troosten zijn collega, hem vertellend dat god zeker wel bestond en dat hij fuselier moest zijn.
ik bedoelde t een beetje stereotyp btw. ik heb zelf niks tegen jehova's. ik hoorde zelfs bij een jehova-familie ookal was ik een wereldse, en die voet tussen de deur is onzin. heb ik me nu een beetje duidelijk kunnen verwoorden?quote:Op maandag 1 februari 2010 19:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Neuh, de jehova's bij aan de deur zijn aardiger! Die vinden het al ok dat ik ergens in geloof.
Ja zeker!quote:Op maandag 1 februari 2010 19:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik bedoelde t een beetje stereotyp btw. ik heb zelf niks tegen jehova's. ik hoorde zelfs bij een jehova-familie ookal was ik een wereldse, en die voet tussen de deur is onzin. heb ik me nu een beetje duidelijk kunnen verwoorden?
Knap dat ze daar uberhaupt achter komen, ik ga echt op geen enkele manier een gesprek aan met die mensen. Prima dat ze geloven, maar val mij niet lastig. Voeten tussen de deur e.d. herken ik ook niet trouwens.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Neuh, de jehova's bij aan de deur zijn aardiger! Die vinden het al ok dat ik ergens in geloof.
fuseliers zijn (volgens zichzelf) de beste eenheid van de krijgsmacht. Zo ook het volgende woordgrapje,quote:Op maandag 1 februari 2010 19:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Braamyo, ik snap die fuselier niet. Hebben die zo'n luizeleven?
Lol!quote:Op maandag 1 februari 2010 19:50 schreef Braamyo het volgende:
[..]
fuseliers zijn (volgens zichzelf) de beste eenheid van de krijgsmacht. Zo ook het volgende woordgrapje,
Een burger ziet het glas als half leeg,
Een marinier ziet het glas als halfvol,
Een fuselier ziet het glas als een dodelijk wapen.
Ik vertel ze dat ik geen behoefte heb aan hun boodschap omdat ik mijn eigen ding geloof. En als ik zin heb wordt het een langer gesprek.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Knap dat ze daar uberhaupt achter komen, ik ga echt op geen enkele manier een gesprek aan met die mensen. Prima dat ze geloven, maar val mij niet lastig. Voeten tussen de deur e.d. herken ik ook niet trouwens.
Sowieso, mensen die iets aan de deur komen verkopen
17 Pantzer Infanterie Bateljon, Garderegiment Fuseliers Prinse Irenequote:Op maandag 1 februari 2010 19:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Lol!
Maar wat voor eenheid is het dan? Of wat voor iets doen ze? Bij de mariniers heb ik als burger wel een idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |