quote:Op zondag 31 januari 2010 14:57 schreef golfer het volgende:
Lekker hoor. Lui een beetje sport op TV Kijken.
van der valk, dat vind ze leukquote:
Katerquote:Op zondag 31 januari 2010 15:13 schreef Braamyo het volgende:
lui op zondag + kater, hoest met iedereen !
Mijn moeder vind het geweldig bij vd Valk. Nu maar hopen dat ze haar 90e ook nog haalt en het nóg een keertje mag vieren.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:46 schreef DarkElf het volgende:
van der valk, dat vind ze leuken daar gaat het om. Want het was oma haar feestje .
cardio en fitness heerlijkquote:Op zondag 31 januari 2010 15:53 schreef Braamyo het volgende:
wat voor een sport doe je? fitness hardlopen?
kater trekt langzaam voorbij, denk er morgen geen last mee van de hebben
dat zou idd mooi zijn, zeker gezien haar omstandighedenquote:Op zondag 31 januari 2010 15:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn moeder vind het geweldig bij vd Valk. Nu maar hopen dat ze haar 90e ook nog haalt en het nóg een keertje mag vieren.
Jupsquote:Op zondag 31 januari 2010 16:01 schreef Braamyo het volgende:
zowiezo is om de dag goed ! iedere dag is gewoon niet te doen, dan breek je af en bouw je niet op !
naar isreal? wennen? komt hij uit isreal en is hij daar jaren niet geweest ofzo? of is ie journalist?quote:Op zondag 31 januari 2010 16:05 schreef DarkElf het volgende:
de mr is trouwens voor het eerst sinds mei weer een tripje naar Israel aan t plannen, zal even wennen voor hem zijn weer
klopt, bewegen leid tot bewegen, kan nu ook al niet wachten tot de lente/zomer wanneer de tempraturen weer waardig zijn om in je blote bast met korte broek en sportschoenen lekker te mountainbiken en te hardlopen over het strand en de duinenquote:Op zondag 31 januari 2010 16:10 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jupsen ik mag 1keer smokkelen als ik echt moe ben.. dan doe ik er 2 dagen tussen en dan weer om en om,.. maar gaat goed zo, merk dat ik daar ook weer flink energie van krijg.
Hoezo zuur?quote:Op zondag 31 januari 2010 16:25 schreef Leintjeuh het volgende:
*gaap* ik heb een hele zure dag vandaag
hoezo zuur?quote:Op zondag 31 januari 2010 16:25 schreef Leintjeuh het volgende:
*gaap* ik heb een hele zure dag vandaag
nee hij is gewoon nederlander en tis voor zijn werk(geen journalist ) maar hij maakt er lange dagen in een hele andere cultuur en das wennenquote:Op zondag 31 januari 2010 16:15 schreef Braamyo het volgende:
[..]
naar isreal? wennen? komt hij uit isreal en is hij daar jaren niet geweest ofzo? of is ie journalist?
wat doet ie dan voor een werk?quote:Op zondag 31 januari 2010 16:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee hij is gewoon nederlander en tis voor zijn werk(geen journalist ) maar hij maakt er lange dagen in een hele andere cultuur en das wennen
klinkt coowl !quote:Op zondag 31 januari 2010 16:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hij is project manager in de uitgeverij wereld. (kranten)
neequote:Op zondag 31 januari 2010 16:47 schreef golfer het volgende:
Zit ie bij Van Thillo?
Okee (voor hem, denk ik).quote:
Hij kijkt een beetje sielugquote:Op zondag 31 januari 2010 17:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Best leuk maar ook heel vermoeiend hoor die sneeuw!
[ afbeelding ]
Oh hartstikke goed! Woensdag nog met een zielig vogeltje bij de huisarts geweest, maar diezelfde middag knapte ze enorm op! Ik heb de antibiotica dus niet gebruikt en haar de rest van de week vitamine C en trachitol gegeven. Op vrijdag was ze keelpijnvrij!quote:
Goede reden om jezelf aan te kleden. Neem meteen lekker vers brood en een haffel spinazie mee, kun je ook een lekkere salade of soepje maken!quote:Op zondag 31 januari 2010 18:03 schreef SeaOfLove het volgende:
ik lig nog steeds met dekentje op de bank, zo maar eens kleren aandoen en naar de turk hier beneden sigaretten halen.
quote:Op zondag 31 januari 2010 18:12 schreef borisz het volgende:
Mensen sluit alle G&G's af. De wilde whisky dagen zijn begonnen. Dus kijk uit voor Opa G + S&T
.
Mensen sluit alle G&G's af. De wilde whisky dagen zijn begonnen. Dus kijk uit voor Opa G + S&T
.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |