gelukkig drie jaar later dan mijquote:Op zondag 31 januari 2010 14:21 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik snap m niet...
En newbie? Zit al (helaas) een tijdje op Fok hoor
juistemquote:Op zondag 31 januari 2010 14:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker, daar werd Ajax een penalty onthouden.
quote:Op zondag 31 januari 2010 14:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker, daar werd Ajax een penalty onthouden.
jah en vooraf aan de wedstrijd iedereen huilen dat deze scheids alleen maar voor ajax fluitquote:Op zondag 31 januari 2010 14:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
wat een ongelooflijk slechte scheids, fluit alleen voor feyenoord
quote:Op zondag 31 januari 2010 14:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
wat een ongelooflijk slechte scheids, fluit alleen voor feyenoord
Karma.quote:
Zoals het hele seizoen ze winnen niet als het echt moet.quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 14:25 schreef o.us het volgende:
Jammer, van mij mocht er een verlenging komen.
Ja precies.. ik herinner me nog een geniale Ajacied hooghouden langs de zijlijnquote:Op zondag 31 januari 2010 14:24 schreef BluesRebel het volgende:
'Dit is een Feyenoord - Ajax met alleen hun speciale kwaliteiten'
Welke kwaliteitenHet is niet om aan te zien..
Zielige hondquote:Op zondag 31 januari 2010 14:24 schreef Max-Westerman het volgende:
-edit-
Muhrenquote:Op zondag 31 januari 2010 14:25 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ja precies.. ik herinner me nog een geniale Ajacied hooghouden langs de zijlijn
Pak jouw bordjes en protesteer in Zeist!!quote:Op zondag 31 januari 2010 14:25 schreef EdAtTheBar het volgende:
KUTSCHEIDS! Ajax had een penalty moeten hebben!! Gestolen wedstrijd!
Huilie. Het hele seizoen zeker ook verneukt door de scheids? Het dramatische spel kom door de scheids? Hoe toch op jankerdquote:Op zondag 31 januari 2010 14:25 schreef verzer het volgende:
Weer een wedstrijd verneukt door de scheids
2 keer zelfsquote:Op zondag 31 januari 2010 14:25 schreef EdAtTheBar het volgende:
KUTSCHEIDS! Ajax had een penalty moeten hebben!! Gestolen wedstrijd!
Niet alleen dat de spelers nu slechter zijn.. maar het spel was ook gewoon veel minder dan eerder in het seizoen.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:25 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ja precies.. ik herinner me nog een geniale Ajacied hooghouden langs de zijlijn
`Dit dus. Stekelenburg kwam gewoon hoerig zijn doel uit. Had ie uit gekomen zoals het hoort dan had de fout van Emanuelson geen gevolgen gehad.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:25 schreef jrk1990 het volgende:
Hoewel Feyenoord meer strijd toonde was het doelpunt toch echt een lucky
Al en al was het toch spannend, zoals De Klassieker hoort te zijn.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:27 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Niet alleen dat de spelers nu slechter zijn.. maar het spel was ook gewoon veel minder dan eerder in het seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |